Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Want op je veertiende kun je geen serieuze relatie/ een behoefte en/of nieuwsgierigheid naar seks hebben?
Dat lijkt een beetje op het standpunt van de moeder... Mee eens, op je veertiende zou je geen haast moeten hebben, maar uit de openingspost blijkt juist dat ze dat niet hebben... Miss zou de ts daar nog eens rustig over moeten praten met haar moeder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen van 14 kunnen ook serieuze relaties hebben. TS, blijven smeken zal niet echt helpen, dan denken je ouders misschien juist alleen maar dat je bij hem wil zijn en seks hebben, terwijl dat niet het geval is. Toon begrip voor hun zorgen, probeer ze te weerleggen en wees ook bereid om compromissen te sluiten. Als ze je willen ophalen is dat op zich al heel lief van ze, dus misschien moet je maar gewoon vragen of ze dat willen doen. Je kan altijd nog vroeg op de dag zelf naar je vriendje gaan. ![]()
|
Verwijderd
|
Het is heel erg afhankelijk van je leeftijd. Ik sluit me volledig aan bij Cherry Springs. Verder is het wellicht handig wat dingen te doen waar je ouders bij zijn, dus bijvoorbeeld dat jullie eens een zondagmiddag met zijn allen een spelletje doen, zodat ze ook enig idee hebben wie hij is.
|
![]() |
|
![]() |
Niet zo zeuren jij.
Mijn vriend en ik mochten pas na een jaar samen logeren. Evt tussenoplossing zou wel kunnen zijn wat een vriendin van mij deed, namelijk dat haar vriend beneden in de woonkamer sliep en zij gewoon in haar eigen kamer. Op die manier mocht het van haar moeder wel. Zonder het "overlopen" zoals elmar zei trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
maar je word tegenwoordig toch zwanger van op dezelfde kamer slapen?
toen ik m'n eerste vriendin had en we wouden 'logeren', deden we dat gewoon. ook al mogt ik bij haar niet bij haar in bed vanwege haar ouders, deed ze het bij mij thuis wel. vind het best wel gemeen als je niet bij je vriend samen mag zijn van je ouders, op je verjaardag. eerlijk gezegt, zou ik gewoon zelf naar hem toe gaan als ze zouden zeggen dat het niet mag. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil... MisterDJ | 315 | 27-01-2007 00:59 | |
Liefde & Relatie |
Normaal dat........? Spray rebel | 33 | 09-05-2004 18:59 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu? xxlalalaxx | 39 | 25-08-2003 11:10 | |
Liefde & Relatie |
bij je vriend(in) blijven slapen *dreaming* | 14 | 09-07-2003 16:47 |