Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, maar je vraagt hier om hulp. Dus het is lastig helpen/adviseren als we niet weten waar je mee zit
![]()
||
Citaat:
OK, je bent doelwit van plagerijen en roddels omdat je dik bent. Da's vervelend, maar daar groei je met de jaren overheen, de meesten worden er zelfs mentaal sterker van omdat ze er een weerstand of karakter mee opbouwen.. Niet kniezen; neem actie ! |
![]() |
|
Kanker ken ik, heeft ook menig familielid te pakken gehad, rond jouw leeftijd. Da's klote, maar iedereen de overblijft moet door, leven gaat nou eenmaal door.
Ik kan je één advies geven; neem afstand van mensen die je kunnen schaden, al is dat familie, zijn het vrienden. Beloon hun gedrag niet door je aan ze vast te klampen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is allemaal heel naar natuurlijk, maar besef je wel dat dat zaken zijn die in elk gezin wel in meer of mindere mate voorkomen. Mensen gaan nou eenmaal dood, broers roken nou eenmaal wiet en sommige jongeren stelen wel eens iets.
Al met al gaat het leven door en eerlijk gezegd valt dit allemaal nog hartstikke mee. Wees sterk voor de mensen om je heen, zelfmedelijden werkt alleen maar averechts, voor zowel jou als de mensen waar je om geeft. |
![]() |
|
als ze nu haar verhaal goed vertelt kunnen wij gerust wat dingen zeggen alleen dan moet ze het wel willen en niet elke keer zeggen van ach laat maar of ik bespaar die zooi wel.
praat er anders met iemand over die je echt vertrouwt, ik ben ook 15 en ik ben echt super verliefd op een meisje maar soms wist ik niet goed hoe ik het moest aan pakken en heb ik er met me beste vriend over gepraat en dat helpt echt heel erg geloof me maar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geloof me, ik heb het ook niet altijd even makkelijk (gehad) maar met kleine dingen kom je toch wat verder ![]() Trwns, veel meer kunnen wij op dit forum niet voor je doen, we kunnen je een paar van dit soort tips geven maar meer kunnen wij helaas niet ![]() Succes met alles ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Psychologie |
Ik haat mezelf Killercars | 15 | 06-08-2002 19:11 | |
Psychologie |
*ik haat mezelf* en me liefie gaat op vakantie vandaag :( mysteriouslady | 5 | 31-05-2002 14:51 | |
Psychologie |
ik snap mezelf niet! sicilion | 2 | 21-04-2002 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
ik snap mezelf niet... iig niet meer... Soullar | 1 | 18-10-2001 06:55 |