![]() |
|
Wat Pluis zegt.
Oh en met je andere topic in mind, lijkt het me sowieso een goed idee om eerst eens met hem te praten over seks, zodat je weet wat hij denkt/wil/voelt. |
![]() |
|
Is dit dezelfde "vriend" als in dit topic?
Ik denk dat je echt eens op moet houden hierover, want jullie zijn gewoon vrienden en je moet er niet van uitgaan dat je er ooit achter komt hoe zijn piemel eruitziet. |
![]() |
|
Ik denk dat je beter één algemeen topic kunt gebruiken voor deze vriend van je en wat je allemaal aan hem zou willen vragen, met hem zou willen proberen of van hem zou willen weten. Als je namelijk voor elk apart dingetje (z'n piemel zien, z'n tenen likken, seks met hem hebben...) een nieuw topic aanmaakt staat heel seksualiteit straks vol met topics over dingen die jij met je vriend zou willen ondernemen. En dat kan best allemaal in één topic! En ik denk dat je daar het best dit topic voor kunt gebruiken, als je wilt wil ik ook best de titel voor je veranderen (en als je dat ook niet bevalt mag je ook één algemeen nieuw topic maken waar ik de andere topics dan mee samenvoeg, al moet je dat dan wel even duidelijk maken in dat topic oid).
Maar goed, ik verplaats dit topic (over z'n piemel zien) alvast in dat andere topic van je. En dan is het dus de bedoeling dat je het dan min of meer bij één topic houdt over die vriend van je en niet weer nieuwe topics aan gaat maken. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wel of niet doen? hoppie100 | 10 | 05-12-2013 21:56 | |
Studeren |
[IBMS] wel of niet doen? InspirAzn | 13 | 29-05-2010 01:21 | |
Werk, Geld & Recht |
Wel of niet solliciteren? Elmoo | 7 | 16-03-2008 15:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Worden je longen nou wel of niet zwart als je veel rookt? G-force | 33 | 02-03-2007 10:38 | |
Seksualiteit |
mogen veganisten wel of niet slikken?! lienuh | 11 | 28-11-2003 17:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Later wel of niet kinderen krijgen? nattyster | 21 | 03-02-2003 10:28 |