Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2012, 13:09
goeiegast
goeiegast is offline
Hallo beste mensen!

Ik ben een jongen van 19 en heb al een beste tijd een probleem waar ik heel erg mee zit.
en ik heb met veel mensen er geprobeerd over te praten, maar het heeft nooit echt zin gehad. ik dacht, ik plaats het op het forum! kijken wat jullie er van vinden.

Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriendin en ik ben in een korte tijd heel erg onzeker geworden. dit komt denk ik zelf omdat ik nooit hier voor een serieus relatie heb gehad. ze voelt heel speciaal voor mij, zelfs zo erg dat ze heel erg vaak in men hoofd zit, maar wat jammer is dat sinds een tijd het alleen negatieve dingen zijn.

Toen ik haar heb leren kennen was het nog allemaal niet zo sirieus. het was allemaal leuk en spannend en het was kijken wat het werd. maar na een tijd begon ik toch wel veel van haar te houden. dit vond ik zelf aan de ene kant lastig, omdat ik nooit eerder zoiets voor een meisje had gevoelt en aan de andere kant nam het ook heel veel zorgen en onzekerheid met zich mee. maar dat was natuurlijk logies in een sirieuse relatie! alles ging niet allemaal even soepel, we hadden veel discussies en ook wel ruzies. maar ik was nooit bang om haar te verliezen en daar bij hield ik nog steeds veel van haar en wouw ik haar niet kwijt. na een jaar ongeveer. had ik het gevoel dat er iets mis was, ik voelde het gewoon aan. toen heb ik een stomme zet gemaakt door haar Msn te hacken. en daar zag ik het ongelooflijke. ik vond een gesprek met een jongen. maar wat er alleen stond was ' Heey schat! bel je me morgen? xxxxx' ik wist niet wat ik moest denken!
toen heb ik haar gebeld, en het was dus aangebroken. ik kreeg de worden te horen 'toen het een tijdje slecht ging heb ik gevoelens voor hem gekregen'
ik was helemaal in de war en ik wist niet wat ik moest ik was er verschrikkelijk kapot van en nu nog steeds wel . alles is goed gekomen hier na want ze is niet vreemdgegaan en dat is ook wat ik geloof.
maar mijn vertrouwen was toch wel echt weg. na we dit allemaal hebben overleefd brak er een goeie tijd aan, geen ruzies, discussies, of wat dan ook!
maar mijn onzekerheid is nog steeds niet weg..

Ik ben heel erg bang dat net zoiets weer gaat voor doen.
we zijn allebei nog jong dus die kans is er gewoon.
maar die onzekerheid van mij speelt zo erg in me op dat ik er heel vaak
een neerslachtig gevoel van krijg. ik zal me heel graag weer fijn en goed voelen! ik hou heel veel van haar en wil haar echt niet kwijt! waar ik wel bang voor ben is dat zij de bron is van mijn gelukkigheid en dat moet natuurlijk niet! ik weet dat ze ook heel veel van mij houd en gelukkig met me is.

Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan!
alvast bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2012, 13:51
Verwijderd
Tsja, als je er geen vertrouwen in hebt of iedere keer je zorgen moet maken dat ze een ander leuker vindt, dan lijkt me dat je relatie toch wel voorbij is, niet? Alles is blijkbaar niet goedgekomen, want jij kunt je niet meer vol voor je relatie geven. Haar MSN hacken, daarmee roep je natuurlijk het kwaad over jezelf af. Ze is misschien niet vreemdgegaan (gewoon blijven geloven maakt ook geen zak uit) maar ze heeft er wel aan gedacht?

Ik denk dat de vraag is hoe sterk jullie je relatie vinden en of jullie bereid zijn om echt voor elkaar te gaan. Daar moet je van overtuigd raken, anders is het snel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2012, 15:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
In de msn van je vriendin kijken is echt een kutactie, dus ik hoop dat je daar je excuses voor hebt aangeboden. Verder is het wel duidelijk dat je haar niet meer vertrouwt, ook al hou je nog zo veel van haar, en dan kan je wellicht maar beter alsnog uit elkaar. Heb je er ook met haar over gepraat, en haar verteld dat je het moeilijk vindt haar te vertrouwen? Wat vind zij daarvan? Wil zij wel in een relatie zitten met iemand die haar niet vertrouwt?
Oud 28-09-2012, 20:01
Verwijderd
Overigens, waarom zou zij jou nog vertrouwen? Ik zou inbreken in MSN/Mailbox/telefoon gegronde reden vinden om er mee op te houden.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 14:25
Redguard
Redguard is offline
Citaat:
Hallo beste mensen!

Ik ben een jongen van 19 en heb al een beste tijd een probleem waar ik heel erg mee zit.
en ik heb met veel mensen er geprobeerd over te praten, maar het heeft nooit echt zin gehad. ik dacht, ik plaats het op het forum! kijken wat jullie er van vinden.

Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriendin en ik ben in een korte tijd heel erg onzeker geworden. dit komt denk ik zelf omdat ik nooit hier voor een serieus relatie heb gehad. ze voelt heel speciaal voor mij, zelfs zo erg dat ze heel erg vaak in men hoofd zit, maar wat jammer is dat sinds een tijd het alleen negatieve dingen zijn.

Toen ik haar heb leren kennen was het nog allemaal niet zo sirieus. het was allemaal leuk en spannend en het was kijken wat het werd. maar na een tijd begon ik toch wel veel van haar te houden. dit vond ik zelf aan de ene kant lastig, omdat ik nooit eerder zoiets voor een meisje had gevoelt en aan de andere kant nam het ook heel veel zorgen en onzekerheid met zich mee. maar dat was natuurlijk logies in een sirieuse relatie! alles ging niet allemaal even soepel, we hadden veel discussies en ook wel ruzies. maar ik was nooit bang om haar te verliezen en daar bij hield ik nog steeds veel van haar en wouw ik haar niet kwijt. na een jaar ongeveer. had ik het gevoel dat er iets mis was, ik voelde het gewoon aan. toen heb ik een stomme zet gemaakt door haar Msn te hacken. en daar zag ik het ongelooflijke. ik vond een gesprek met een jongen. maar wat er alleen stond was ' Heey schat! bel je me morgen? xxxxx' ik wist niet wat ik moest denken!
toen heb ik haar gebeld, en het was dus aangebroken. ik kreeg de worden te horen 'toen het een tijdje slecht ging heb ik gevoelens voor hem gekregen'
ik was helemaal in de war en ik wist niet wat ik moest ik was er verschrikkelijk kapot van en nu nog steeds wel . alles is goed gekomen hier na want ze is niet vreemdgegaan en dat is ook wat ik geloof.
maar mijn vertrouwen was toch wel echt weg. na we dit allemaal hebben overleefd brak er een goeie tijd aan, geen ruzies, discussies, of wat dan ook!
maar mijn onzekerheid is nog steeds niet weg..

Ik ben heel erg bang dat net zoiets weer gaat voor doen.
we zijn allebei nog jong dus die kans is er gewoon.
maar die onzekerheid van mij speelt zo erg in me op dat ik er heel vaak
een neerslachtig gevoel van krijg. ik zal me heel graag weer fijn en goed voelen! ik hou heel veel van haar en wil haar echt niet kwijt! waar ik wel bang voor ben is dat zij de bron is van mijn gelukkigheid en dat moet natuurlijk niet! ik weet dat ze ook heel veel van mij houd en gelukkig met me is.

Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan!
alvast bedankt voor jullie reacties
Ik denk dat jouw belangrijkste probleem niet zit in de relatie, maar vooral in de onzekerheid die je zelf al beschreef. Je zegt dat je je daardoor neerslachtig kunt voelen, en dat je eigenlijk je 'nodig' hebt om gelukkig te zijn. Ik denk dat je eerst hier iets mee zult moeten doen. Hoe erg is die neerslachtigheid en waar ben je precies onzeker over? (je mag me dit ook wel in een privébericht sturen, als je er op deze pagina niet op in wil gaan).
Misschien kan ik je wat tips geven.

groetjes,

Redguard
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 18:04
enjoylife
enjoylife is offline
hmm, vertrouwen is de basis van een relatie dus dat is wel moeilijk. Heb het er eens met haar over als je er echt heel erg mee zit!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 23:09
timohtie
timohtie is offline
Citaat:
Overigens, waarom zou zij jou nog vertrouwen? Ik zou inbreken in MSN/Mailbox/telefoon gegronde reden vinden om er mee op te houden.
datte, foei.
ik kan niet echt een punt zetten op of je onzekerheid vooral alleen door dat geval tussen haar en die ander komt, of ook door het hebben van je eerste serieuze relatie. in het 1e geval stfu en probeer je neer te leggen bij hoe het nu is en haar te vertrouwen want je onzekerheid is in dit geval vrijwel puur gebaseerd op je angst om haar kwijt te raken, terwijl je met zulke shit haar juist kwijt gaat raken lijkt me (tenzij ze er vrijwel 0 erg in heeft dat je in haar spullen snuffelt en laat merken dat je haar niet vertrouwt) . Verder weet ik niet of je wel een 'eigen leven' hebt om het even zo te noemen, dus of je vriendin het middelpunt van je leven is of of je jezelf als het middelpunt neemt, wat wel belangrijk is aangezien zij anders inderdaad je geluk wordt en je een depressief zuipwrak wordt als ze je dumpt of wat dan ook. volgens mij niet heel behulpzaam dit, maarja.
Reageren

Regels voor berichten