Oud 28-01-2013, 19:37
East
East is offline
Hoi allemaal!

Mark Boog heeft een heel mooie nieuwe bundel uitgebracht, "Maar zingend". De presentatie hiervan is in Perdu in Amsterdam op 5 februari vanaf 19:30. Entree is gratis.

Ziehier voor meer informatie: http://www.perdu.nl/agenda/535/_pres...mark_boog.html

Ik wil er wel graag heen, en dacht dat andere DoPers het misschien ook wel leuk zouden vinden. Vandaar deze post Als er meer mensen geïnteresseerd zijn is het misschien ook wel leuk om iets af te spreken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2013, 21:38
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Zo te zien heb ik dan toch tot 17.15 werkcollege, dus misschien blijf ik wel hangen (twee keer op een dag heen en weer naar Amsterdam is ook overdreven ) en kom ik langs. Hangt er ook een beetje vanaf hoe moe ik ben en hoeveel zin ik heb in thuis eten, dan.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 09:42
twaalf
Avatar van twaalf
twaalf is offline
Mag ik hier ook spammen dat ik woensdag naar het gedichtenbal ga? Het is de officiële afsluiter van de Gedichtenweek. Het programma is erg tof: klik

Zijn er mensen die ook gaan/ meewillen?
__________________
Ik heb geen huishouden maar wel een pan boerenkool

Laatst gewijzigd op 01-02-2013 om 15:23. Reden: de link deed het niet!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:29
East
East is offline
Ooh dat ziet er ook heel leuk uit! Ga je alleen of met vrienden?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 18:13
twaalf
Avatar van twaalf
twaalf is offline
Ik ga alleen, heb geen dichtvrienden helaas, maar dit leek me zo leuk. Dus als je meewil, wees welkom!
__________________
Ik heb geen huishouden maar wel een pan boerenkool
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 18:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ooh dat ziet er ook heel leuk uit! Ga je alleen of met vrienden?
Eens! Ik zie alleen dat ik woensdag moet werken (tot 19.00, dus het is niet heel lastig) en ik weet niet of ik daarna nog zin heb om terug te gaan naar Amsterdam. Oh, en ik zie dat je toegang hebt 'mits er nog plek is'. Als er kans is dat je daar weer teruggestuurd wordt met 'ga maar weer naar huis' weet ik niet of ik wel de moeite wil doen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 23:11
East
East is offline
Citaat:
Eens! Ik zie alleen dat ik woensdag moet werken (tot 19.00, dus het is niet heel lastig) en ik weet niet of ik daarna nog zin heb om terug te gaan naar Amsterdam. Oh, en ik zie dat je toegang hebt 'mits er nog plek is'. Als er kans is dat je daar weer teruggestuurd wordt met 'ga maar weer naar huis' weet ik niet of ik wel de moeite wil doen.
Ja dat snap ik. Woon zelf in Amsterdam niet zo ver van het Leidseplein, dus dan is het minder moeite. Ik moet er nog even over nadenken maar zal het gauw laten weten. En Em., het zou natuurlijk leuk zijn als jij besluit om ook te gaan
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 16:11
twaalf
Avatar van twaalf
twaalf is offline
Ik ben er vanavond, East, jij ook?
__________________
Ik heb geen huishouden maar wel een pan boerenkool
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 18:51
East
East is offline
Citaat:
Ik ben er vanavond, East, jij ook?
Ik ga het helaas niet halen! Hoopte van wel, maar mijn enigszins tirannieke baas heeft 'gevraagd' of ik tot 9 uur wil blijven om wat klussen af te ronden

Ben wel heel benieuwd hoe het was! Had het superleuk gevonden je in 't echt te ontmoeten!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 18:53
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ja dat snap ik. Woon zelf in Amsterdam niet zo ver van het Leidseplein, dus dan is het minder moeite. Ik moet er nog even over nadenken maar zal het gauw laten weten. En Em., het zou natuurlijk leuk zijn als jij besluit om ook te gaan
Ja, nee, om nu nog naar Amsterdam te gaan (dat is 1,5 uur reizen - ook al is het hemelsbreed niet eens zo ver) om eventueel voor een dichte deur te staan, staat me niet zoveel aan. Jammer! Als ik had kunnen reserveren, was ik wellicht wel gegaan, want het lijkt me wel leuk. Veel plezier alsnog (niet dat je het op tijd leest, maar /care).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 01:28
twaalf
Avatar van twaalf
twaalf is offline
Het was erg tof. Heb er een stuk over geschreven op mijn zojuist aangemaakte blog. (Ziet er nog niet zo chique uit.) Klik om te lezen!
__________________
Ik heb geen huishouden maar wel een pan boerenkool
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 13:44
East
East is offline
Citaat:
Het was erg tof. Heb er een stuk over geschreven op mijn zojuist aangemaakte blog. (Ziet er nog niet zo chique uit.) Klik om te lezen!
Leuk! Goed om te horen. Mark Boog was trouwens dinsdag ook heel tof. Je blog ziet er ook goed uit trouwens

mijne trouwens hier: http://vanrosarie.blogspot.nl/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.