Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 16:02
Jessicajolie
Jessicajolie is offline
Hallo ik schrijf vaak scripts om films te maken met m'n nichtjes en neven en nu moet ik weer een script schrijven maar ik ben totaal inspiratieloos. De hele film moet gratis verlopen , we filmen met een iPod en dus zoals ik al zei alles moet gratis verlopen en we filmen gewoon in en rond het huis en we hebben een klein bos,open veld en straten en ook een kerkhof waar we eventueel kunnen filmen maar kan iemand mij ideetjes geven over een eventueel onderwerp ofzo of tips om de film leuker te maken (gratis ) help me alsjeblief!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2013, 20:24
Sil1913
Sil1913 is offline
Citaat:
Hallo ik schrijf vaak scripts om films te maken met m'n nichtjes en neven en nu moet ik weer een script schrijven maar ik ben totaal inspiratieloos. De hele film moet gratis verlopen , we filmen met een iPod en dus zoals ik al zei alles moet gratis verlopen en we filmen gewoon in en rond het huis en we hebben een klein bos,open veld en straten en ook een kerkhof waar we eventueel kunnen filmen maar kan iemand mij ideetjes geven over een eventueel onderwerp ofzo of tips om de film leuker te maken (gratis ) help me alsjeblief!!!!!!
Je zou eventueel een film kunnen maken over een kerkhof waar enge dingen gebeuren, maar echt een exact idee voor een script heb ik niet. Als ik tijd heb zal ik daar eens over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2013, 07:18
blondysuzy
Avatar van blondysuzy
blondysuzy is offline
Ik wil je wel helpen. Pm me maar als je dat wilt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Help buizen en drugs
Kathyvdk
1 10-07-2014 11:58
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
De Kantine Help er zit hars op de grond
Ikkuuuuuh
17 22-06-2004 15:24
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help : "mag het op mijn manier" : rene swartenbroekx
1 01-11-2001 16:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken help me!
maaike0
5 27-04-2001 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.