Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2013, 20:36
Chantal98
Chantal98 is offline
Vanmiddag was ik met een vriendin bij een vriend van haar. Hij ging ons allebei zoenen (zonder tong) En toen tongde hij mijn vriendin. Later zoende hij mij ook met open mond, maar op de een of andere manier kon ik hem niet terugzoenen.

Ik ben nog groentje dus nu is mijn vraag: Kan het zijn dat ik er nog niet klaar voor ben?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 20:49
Elin3
Elin3 is offline
Dat zou goed kunnen. Waarschijnlijk ligt het ook aan de situatie. Jij en je vriendin zoende deze jongen omdat je wilde zoenen, niet omdat jullie gevoelens voor hem hebben en het ook geen romantische situatie was.

Als je echt wat romantischer bent met een jongen en hij zoent je ben je er misschien wel klaar voor.
Oud 18-05-2013, 20:55
Chantal98
Chantal98 is offline
Okee.. Maar is zoenen nou ook echt zo speciaal dan?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 21:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat verschilt per persoon. Als jij zoent puur om het zoenen, zoals je probeerde met deze jongen, is er weinig bijzonders aan. Als je zoent met een jongen waar je verliefd op bent kan dat, zeker de eerste keer, wel heel speciaal zijn (denk: vlinders in je buik, je emotioneel extra verbonden voelen met deze jongen, etc.). Het hangt dus af van de situatie.
Oud 18-05-2013, 21:18
Chantal98
Chantal98 is offline
Het kan ook zijn dat ik gewoon té verlegen ben. Maar hij zat ook telkens aan me en telkens voelde ik dan een tinteling op die plek. Maar misschien was het inderdaad té gepland/gedwongen..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 00:24
On efil
On efil is offline
en jijzelf vind het niet raar dat 1 jongen 2 meisjes kust, gewoon omdat het kan, en dat totaal niet ongemakkelijk vind terwijl je nog een groentje bent. okeeeeeeeeeee. Fijne wereld word dit ;]
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 08:40
Chantal98
Chantal98 is offline
Citaat:
en jijzelf vind het niet raar dat 1 jongen 2 meisjes kust, gewoon omdat het kan, en dat totaal niet ongemakkelijk vind terwijl je nog een groentje bent. okeeeeeeeeeee. Fijne wereld word dit ;]
Hahaha okee goed punt, zo had ik het nog niet bekeken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 08:48
JVV079
JVV079 is offline
Ik zou eerst een vriendje zoeken die jou alle tijd geeft. Als ik jou was zou ik het niet eens willen met zo'n jongen, die doet het alleen voor het zoenen en daar zit geen stukje liefde bij.

Dus zorg eerst dat je vriendje krijgt die jou de tijd gunt en zich aan jou aanpast, niet zo'n smeerlap die het voor alleen het zoenen doet
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eerst een vriendje zoeken die jou alle tijd geeft. Als ik jou was zou ik het niet eens willen met zo'n jongen, die doet het alleen voor het zoenen en daar zit geen stukje liefde bij.

Dus zorg eerst dat je vriendje krijgt die jou de tijd gunt en zich aan jou aanpast, niet zo'n smeerlap die het voor alleen het zoenen doet
Niet iedereen doet het voor liefde. Sommige mensen doen het gewoon voor de lol en daar ben je echt geen smeerlap voor.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 12:23
Verwijderd
Beetje een retorische vraag lijkt me.

Iedereen is er klaar voor. Je bent gewoon bang omdat je het nog nooit hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 18:28
Pluis
Pluis is offline
Ik zou ook niet willen zoenen met een jongen die 2 seconden daarvoor zijn tong nog in een vriendinnetje heeft gestoken. en als je dan ook nog eens onervaren bent snap ik best dat je je niet genoeg op je gemak voelt om mee te doen met tong.
Oud 20-05-2013, 18:45
Chantal98
Chantal98 is offline
Citaat:
Ik zou ook niet willen zoenen met een jongen die 2 seconden daarvoor zijn tong nog in een vriendinnetje heeft gestoken. en als je dan ook nog eens onervaren bent snap ik best dat je je niet genoeg op je gemak voelt om mee te doen met tong.
Okee maar ik heb gewoon het gevoel dat hij misschien de enige is die mij ooit leuk gaat vinden..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 19:07
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Okee maar ik heb gewoon het gevoel dat hij misschien de enige is die mij ooit leuk gaat vinden..
Ten eerste; waarom zou hij je leuk vinden? Hij vindt je blijkbaar leuk genoeg om een keer mee te zoenen, maar als hij jou meer dan een beetje leuk zou vinden had hij echt niet ook met jouw vriendin gezoend met jou erbij. Het ging die jongen om het zoenen, niet om jullie.

Ten tweede; er zijn nog zat andere jongens op deze planeet, waarvan er een hele boel nu of later heus wel laten merken dat ze jou zien zitten. Het is oké dat je behoefte hebt aan bevestiging, maar laat je niet uit het veld slaan omdat er nu op dit moment geen jongen is waarvan je weet dat hij je leuk vindt. Je bent 15 en je hebt nog een heel leven voor je om jongens tegen te komen die wel voor jou vallen!
Oud 21-05-2013, 22:18
arPos
arPos is offline
Citaat:
het kán echt heel speciaal zijn.

Regels voor berichten