![]() |
|
Ik zou eerst een vriendje zoeken die jou alle tijd geeft. Als ik jou was zou ik het niet eens willen met zo'n jongen, die doet het alleen voor het zoenen en daar zit geen stukje liefde bij.
Dus zorg eerst dat je vriendje krijgt die jou de tijd gunt en zich aan jou aanpast, niet zo'n smeerlap die het voor alleen het zoenen doet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou ook niet willen zoenen met een jongen die 2 seconden daarvoor zijn tong nog in een vriendinnetje heeft gestoken. en als je dan ook nog eens onervaren bent snap ik best dat je je niet genoeg op je gemak voelt om mee te doen met tong.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede; er zijn nog zat andere jongens op deze planeet, waarvan er een hele boel nu of later heus wel laten merken dat ze jou zien zitten. Het is oké dat je behoefte hebt aan bevestiging, maar laat je niet uit het veld slaan omdat er nu op dit moment geen jongen is waarvan je weet dat hij je leuk vindt. Je bent 15 en je hebt nog een heel leven voor je om jongens tegen te komen die wel voor jou vallen! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik gewoon accepteren dat ik er nog niet klaar voor ben? Bamboestokje | 4 | 09-10-2014 15:04 | |
Seksualiteit |
Ik durf niet zo Daisylief | 16 | 27-03-2013 19:44 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Seksualiteit |
Steeds vroeger seks? Mystique | 76 | 23-08-2002 13:29 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |