Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2014, 15:37
Meisje27
Meisje27 is offline
Hii Allemaal,

Ik heb een paar vraagjes!
Ik heb me ingeschreven voor de studie HBO Toegepaste Psychologie maar daarnaast moet ik natuurlijk ook nog een 2e keus maken. Ik zit te twijfelen tussen SPH & MWD.
Maar ik wil wel graag meer psychologische vakken zoals psychologie, sociologie, psychiatrie enzovoort! En ik zoek meer een theoretische/zakelijke opleiding!
Zijn er toevallig mensen die dit ook hebben meegemaakt? En welke zouden jullie mij aanraden om te doen?

En weten jullie misschien een andere studie die op Toegepaste Psychologie lijkt?
Want ik heb hier natuurlijk wel naar gezocht maar kwam er niet uit, dus vandaar deze topic.

En de optie is er natuurlijk ook dat ik mijn P haal in het eerste jaar van SPH OF MWD en vervolgens in ga stromen op een Universitaire Opleiding ; Psychologie of Sociale wetenschappen etc.

Advies, tips, aanraders GRAAG!

Thankyouuuuuuuuuu xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2014, 10:47
Pluis
Pluis is offline
SPH ligt dichterbij toegepaste psychologie (bron: mijn vriendje die toegepaste psychologie heeft gestudeerd en nu bezig is met zijn universitaire master psychologie) en heeft aardig wat overlap.
succes met kiezen!

ps: je kunt dit ook vragen aan de instelling waar je je hebt ingeschreven, ze zijn tegenwoordig verplicht om studiekeuze advies te geven aan aankomend studenten.
Reageren

Regels voor berichten