Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2014, 10:07
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Hallo allemaal,

Ik was begonnen met de opleiding voeding en dietetiek, maar omdat het zo ver reizen is en de opleiding toch niet helemaal bij mij past wil ik liever een andere bij mij in de buurt, alleen moet ik er nu wel snel over beslissen.. Tot nu toe lijkt me game design and production het leukst en meest interessant, zijn er mensen die dit hebben gedaan en er misschien de negatieve en positieve punten over kunnen vertellen? Ik ben erg benieuwd!

Groetjes Daichidechu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2014, 11:58
Verwijderd
Ja na een week geef je al op? Dan ga je het met andere opleidingen ook niet ver brengen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 17:48
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ja na een week geef je al op? Dan ga je het met andere opleidingen ook niet ver brengen.
Nouja... het is 2,5 uur om te reizen en ik wilde geen kamer, en ja het is dom dat ik me dat niet eerder bedacht maar daar gaat het nu ff niet om
Ik ga nu dus in de buurt, maarja nu eerst een jaartje werken aangezien er geen plek meer was..
Iig ik wil zeker wel HBO studeren, dus ik heb liever mensen die me antwoord op mn vraag geven.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 17:59
Elin3
Elin3 is offline
Mijn neef heeft dit op universitair niveau gedaan, maar het viel hem erg tegen.

Probeer contact te zoeken met studenten, ga een dag meelopen en lees jezelf goed in.
Oud 07-09-2014, 18:02
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Mijn neef heeft dit op universitair niveau gedaan, maar het viel hem erg tegen.

Probeer contact te zoeken met studenten, ga een dag meelopen en lees jezelf goed in.
Ja dat ga ik sowieso nog doen!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 18:04
Elin3
Elin3 is offline
Heel goed! Bedenk ook vooraf vragen die je hebt en bekijk ook alternatieven, mocht de meeloopdag toch tegenvallen
Oud 07-09-2014, 18:27
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Heel goed! Bedenk ook vooraf vragen die je hebt en bekijk ook alternatieven, mocht de meeloopdag toch tegenvallen
Ik ga sowieso naar alternatieven kijken, ik wil echt niet 2x dezelfde fout in gaan dus ik ga dit jaar supergoed kijken naar wat ik precies wil! En vragen bedenken is inderdaad ook een goeie, bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten