Hee guys,
Ik zit even met een dingetje. Ik heb een vriend, gwn een vriend hoor haha niet dé vriend.(We zijn beiden trouwens 16 voor de mensen die dat zich afvragen) Ik heb hem al heel lang niet face to face gesproken, wel ff gedag en ik had een weekje geleden ofzo 1.5 uur gesprek met hem op skype met cam enzo. Hij is gwn een vriend van mij meer niet, echt niet. Maar omdat we een tijdje geleden (2 jaar, het contact is wat minder toen geworden omdat hij naar n andere klas ging) echt hele goeie vrienden waren, leek het mij leuk om weer gwn een keer af te spreken. Maar ik wil dit dan hem vragen, maar ik wil niet overkomen dat ik hem leuk vind of dat ik dat als een date zie, dat wil ik helemaal niet! Dit ook omdat ik weet dat hij mij ook echt niet zo ziet, en misschien wilt hij daarom niet afspreken, dus mijn vraag is hoe kan ik hem gwn vragen om iets leuk te doen zonder dat het zo klemerig overkomt?
En ja, dan ben ik nog niet klaar hoor, dr komt nog een vraag. Stel hij wil wel, want kunnen we dan doen? Want ik ben heel bang dat het gesprek stil valt omdat we beiden ook na 2 jaar behoorlijk veranderd zijn. Maar als je een bios doet lijkt dat meteen weer heel erg op een 'date'. I need your help, suggesties zijn erg welkom!
x