Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2016, 08:45
Zottie2
Zottie2 is offline
Heey
Uhm ik wil m'n kamer opruimen en veranderen. Er zegmaar een echt gezellige kamer van maken maar ik heb even inspiratie nodig. Waar kan ik dat vinden? En hoe ruim ik m'n kamer op en hoe maak ik het dan ook nog gezellig?

Xjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2016, 08:46
Verwijderd
Gebruik de magische kreet. "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 08:56
Elin3
Elin3 is offline
Stap één is opruimen. Misschien kan je spullen die je amper gebruikt op zolder zetten en kan je spullen waar jij nooit meer wat mee doet weggooien of naar de kringloop brengen. Als je bij het opruimen ook je laden en kasten opruimt weet ik zeker dat dat een hoop ruimte oplevert!

Voor een mooie opgeruimde kamer is het fijn als je zo min mogelijk spullen rond hebt slingeren.

Voor inspiratie voor de decoratie kan je prima kijken op Pintrest of Weheartit. Je kunt eventueel ook een collage maken rondom de items of de stijl die jij graag in je kamer terug zou zien.

Het makkelijkst is om met een opgeruimde kamer te beginnen, en daar gezellige items aan toe te voegen. Je kunt planten in de vensterbank zetten, of een plank in je boekenkast vrijmaken voor decoratieve items.

Een blog waar je misschien nog wat inspiratie vanaf kunt halen is thebudgetlife.nl. Nicole schrijft daar ook met enige regelmaat over haar slaapkamer en hoe ze die stijlvol decoreert.

Succes!
Oud 07-02-2016, 09:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Qua meubels veranderen: wat ik weleens deed om het te visualiseren was mijn kamer en grote meubels opmeten en op schaal van bovenaf tekenen, uitknippen en er wat mee rondschuiven.
Je kunt je kamer ook nabouwen in the sims en met soortgelijke meubels kijken wat er leuk staat.
Daarna kun je natuurlijk decoreren wat elime zegt!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 10:17
Elin3
Elin3 is offline
Sweet Home 3D is ook een ideaal programma om een nieuwe indeling mee uit te proberen. Je kunt het gratis downloaden en voor elk meubelstuk de afmetingen aanpassen aan de werkelijke maten van jouw meubels.
Oud 07-02-2016, 10:36
Zottie2
Zottie2 is offline
Ach heel erg bedankt !!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Gebruik de magische kreet. "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 11:59
MightyDuck#1
MightyDuck#1 is offline
Je moeder vragen of ze ergens een briefje van 100 euro neerlegt.
Oud 08-02-2016, 22:48
Positive mind
Positive mind is offline
Je kunt ook je oude meubels een verfje geven als wat anders wil, of een muur in een andere kleur ofzo.

Voor goedkope deco vind ik xenos wel fijn, niet te duur, maar ook niet iets wat iedereen standaart heeft (zoals action deco).
www.welke.nl is ook wel oke voor diy-inspiratie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten