Advertentie | |
|
14-03-2016, 17:35 | |
Ze heeft er wel gelijk in dat je die vaardigheden later zeker nodig hebt. Met veel oefen kan je ondanks je autisme wel met anderen leren samenwerken. Mijn vader heeft ook autisme maar moet op zijn werk wel gewoon communiceren en samenwerken met collega's. Hoe eerder je die vaardigheden beheerst hoe beter Bij sommige opleidingen moet je ook verplicht groepsopdrachten maken en later als je een baan hebt ontkom je ook niet aan samenwerking en communicatie. Of school je kan verplichten samen te werken weet ik niet.
Lukt het je om zelf een partner te vinden voor het werkstuk?
14-03-2016, 20:16 | ||
Citaat:
Wel kunnen er goede redenen zijn dat de school voor jou een uitzondering moet maken. Je kunt altijd bezwaar/beroep instellen tegen de afwijzing of hierover evt. een klacht indienen bij je school. Veel scholen zijn er overigens gevoeliger voor als je je ouders hierbij inschakelt Hiermee wil ik trouwens niet per se zeggen dat je gelijk krijgt en ook niet dat ik vind dat je gelijk hebt |
14-03-2016, 23:43 | ||
Citaat:
Het probleem zit voor mij niet in het vinden van een partner, maar bij het sluiten van compromissen (onderwerp, vak, aanpak, etc.) |
14-03-2016, 23:47 | ||
Citaat:
|
15-03-2016, 06:05 | |
Mogelijk kan je je ouders contact op laten nemen met school. Daar zijn scholen vaak meer van onder de indruk dan van een leerling die commentaar heeft.
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vraag profielwerkstuk N G | 15 | 11-04-2014 16:21 | |
Liefde & Relatie |
heb je wel eens een gewone vriend of vriendin 'gedumpt'? Lente | 69 | 06-10-2005 20:24 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquête]Basisschool en voortgezet onderwijs Balance | 57 | 08-01-2004 14:28 | |
Algemene schoolzaken |
Profiel werkstuk L!nk | 49 | 18-03-2003 19:23 |