Advertentie | |
|
![]() |
|
Gaat dit over dezelfde situatie als in dit topic? http://forum.scholieren.com/showthre...797&highlight=
|
![]() |
Hij wil graag bij je zijn kijkt ook vaak naar je verdere info in deze link zodat je niks hoeft te vragen of te zeggen tegen hem
http://www.girlz.nl/boys/we-love-boy...n-lichaamstaal |
![]() |
|
Verwijderd
|
vandaag had ik gym en der was een jongen die DEED alsof ie me sloeg. en toen werd N hartstikke boos en ging die jongen echt slaan. Het is wel aardig dat ie voor me opkomt maar dat vind ik een beetje te ver gaan. en later bij gym gingen we vaste scharen spelen en toen wou ik de hand van mijn vriendin pakken maar hij pakte mijn hand en zei kom ik ga wel met jou dat vond ik nog raarder. Morgen nog toetsweek goede timing. En ik ga het niet vragen met de anderen bij me en ik durft hem niet apart te halen om hem te spreken.
|
![]() |
|
Je hoeft niet meteen te zeggen dat je verliefd bent. Zeker als je dat niet eens zeker weet.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je 'm wel een leuk/interessant iemand vindt, en zeggen dat je hem wel graag beter zou leren kennen. Dan kun je daarna vragen of hem dat ook leuk lijkt. Met als volgende stap natuurlijk samen afspreken voor iets laagdrempeligs, zoals huiswerk maken, eendjes voeren of een ijsje halen na school. Niet als 'date' maar als elkaar-leren-kennen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denken jullie dat zich zo gedraagt omdat ie me leuk vindt of heeft dat er niks mee te maken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
okee tnxx Ik had het met een meisje van mijn klas er over en toen zei ze . als je het vraagt en hij zeggt ja heb je een probleem want jij vindt hem niet leuk. als hij nee zegt kan hij ander gaan doen en dus afstand nemen. En als je het niet vraagt weet je ook niks ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Wat als je nu eens probeert meer tijd met hem door te brengen? Dan leer je hem beter kennen, kom je er beter achter hoe jij hem ziet en merk je vanzelf wat er van komt.
|
Verwijderd
|
[QUOTE=Elin3;34156745]Wat als je nu eens probeert meer tijd met hem door te brengen? Dan leer je hem beter kennen, kom je er beter achter hoe jij hem ziet en merk je vanzelf wat er van komt.[/QUETO/]
bedankt voor je tip.Ik ken hem nu zeg maar 1 jaar dus om te zeggen dat ik hem beter wil leren kennen is miss een beetje raar maar bedankt voor je tip. Ik moet gewoon naar hem toestappen en het vragen maar dat durf ik niet maar ik denk dat ik gewoon morgen naar hem toe ga en vraag of ik hem even kan spreken ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ben ik verliefd en is hij op mij? meisje123456 | 1 | 06-06-2016 15:04 | |
Liefde & Relatie |
Is hij op mij verliefd? She loves Him | 30 | 18-06-2009 09:25 | |
Liefde & Relatie |
Is hij verliefd op mij? GFT | 157 | 26-05-2009 14:27 | |