Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2016, 13:46
Verwijderd
Hey allemaal

Er zit een jongen in onze klas ik noem hem even N ik ging eerst gewoon normaal met hem om ik praatte wel met hem het was gewoon een klasgenoot maar de laatste tijd denk ik meer over hem en lijkt het alsof hij meer met mij omgaat hij wil vaak met mij in een groepje en komt ook vaak naast mij staan of zitten. Hij is ook veel aardiger tegen mij en ik vind hem ook wel aardig en lief hij is wel 1 jaar jonger dan mij maar dat maakt niet uit denk ik maar ik weet het ff niet meer ben ik verliefd of is het gewoon vriendschap. en ik durf hem niks te vragen Oh ja laatst praatte ik met een meisje van mijn klas en toen zei ze voor de grap dat ik verliefd op hem ben toen lachte hij en stak een duim op ik zei dat het niet waar was maar toen keek hij weg.

Help me Ben ik verliefd en is hij op mij en wat moet ik doen want al is hij op mij ik weet niet of een relatie mogelijk is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2016, 13:57
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kunnen jullie eens wat afspreken om samen wat leuks te gaan doen? Dan kom je er vast snel genoeg achter!
Oud 06-06-2016, 14:10
Verwijderd
ik weet dat ik dat wel zou moeten doen maar ik durf niet maar misschien als we met anderen zijn en dan als we apart zijn ofzo maar ja ik merk ook wel dat ie vaak naar me kijkt maar ik weet het gewoon niet zeker
Met citaat reageren
Oud 06-06-2016, 14:35
pantylovertje
pantylovertje is offline
hoe oud ben jij?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2016, 14:58
Elin3
Elin3 is offline
Als je niets onderneemt kom je er misschien wel nooit achter. In het allerergste geval wijst hij je af, maar met een beetje geluk hou je er een leuke middag/ avond aan over, en wie weet meer.
Oud 06-06-2016, 15:03
Verwijderd
Citaat:
hoe oud ben jij?
12 bijna 13 en hij is net 12
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 14:38
Verwijderd
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje hoe merk je dat een jongen verliefd op je is moet hij dan heel veel met je praten of heel veel contact zoeken of wat

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 14:41
Elin3
Elin3 is offline
Gaat dit over dezelfde situatie als in dit topic? http://forum.scholieren.com/showthre...797&highlight=
Oud 07-06-2016, 15:06
Verwijderd
Ook, maar ik was er gewoon benieuwd naar

Laatst gewijzigd op 07-06-2016 om 15:07. Reden: daarom
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 21:20
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ook, maar ik was er gewoon benieuwd naar
In het algemeen valt het natuurlijk niet zo te zeggen voor elke jongen: iedereen is anders.

Voor jouw specifieke situatie zou ik in je andere topic kijken/daar verder vragen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 05:23
Verwijderd
Oke zal ik doen bedankt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 05:25
Verwijderd
Hey ff nog een vraagje hooe merk je dat een jongen verliefd op je is ik weet dat het per jongen verschilt maar zijn er een paar kenmeren?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 20:35
Anonieme boy
Anonieme boy is offline
Hij wil graag bij je zijn kijkt ook vaak naar je verdere info in deze link zodat je niks hoeft te vragen of te zeggen tegen hem

http://www.girlz.nl/boys/we-love-boy...n-lichaamstaal
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 15:59
Verwijderd
Dank je wel Anonieme Boy als deze gegevens kloppen is hij verliefd op me

En nu is mijn klas ons aan het shippen. 2 jongens shipten ons toen werd ik boos en toen keek ie heel verdrietig terwijl hij een paar minuten geleden nog heel blij was.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 16:14
Verwijderd
Hij komt ook steeds voor me op en ik voel dat hij ook de hele tijd contact probeert te zoeken. En ik besef nu dat enige manier om er achter te komen is het vragen maar ik weet niet hoe ik moet beginnen en ik ben bang dat als het niet zo is dat hij afstand van me gaat nemen want dat wil ik niet. Want hij is zeg maar de enige jongen die ik vertrouw en mijn beste vriend Iemand tips om dit te beginnen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2016, 18:32
I LOVE THIS
I LOVE THIS is offline
Probeer gewoon een normaal gesprek te starten en op een gegeven moment ( bijvoorbeeld als er een stilte valt) kijk je hem in de ogen, raap je al je moed bijeen en dan vraag je het hem.

Heel veel succes
Met citaat reageren
Oud 18-06-2016, 19:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
In plaats van vragen wat hij voor jou voelt, zou ik juist vertellen wat jij zelf ervaart.

Je hebt namelijk wel heel vaak publiekelijk ontkend dat je hem leuk vindt. Kan me voorstellen dat hij daardoor ook bang is om zijn gevoel te delen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Probeer gewoon een normaal gesprek te starten en op een gegeven moment ( bijvoorbeeld als er een stilte valt) kijk je hem in de ogen, raap je al je moed bijeen en dan vraag je het hem.

Heel veel succes
Dankje wel voor je tip
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 14:53
Verwijderd
Citaat:
In plaats van vragen wat hij voor jou voelt, zou ik juist vertellen wat jij zelf ervaart.

Je hebt namelijk wel heel vaak publiekelijk ontkend dat je hem leuk vindt. Kan me voorstellen dat hij daardoor ook bang is om zijn gevoel te delen.
Maar ik weet niet zeker of ik echt verliefd op hem ben want door dit hele gedoe ben ik nog meer in de war. Dus ik kan moeilijk gaan zeggen dat ik verliefd op hem ben.

Maar bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 16:58
I LOVE THIS
I LOVE THIS is offline
Alsjeblieft ik ben blij dat ik kon helpen
Heel veel succes
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 14:04
Verwijderd
vandaag had ik gym en der was een jongen die DEED alsof ie me sloeg. en toen werd N hartstikke boos en ging die jongen echt slaan. Het is wel aardig dat ie voor me opkomt maar dat vind ik een beetje te ver gaan. en later bij gym gingen we vaste scharen spelen en toen wou ik de hand van mijn vriendin pakken maar hij pakte mijn hand en zei kom ik ga wel met jou dat vond ik nog raarder. Morgen nog toetsweek goede timing. En ik ga het niet vragen met de anderen bij me en ik durft hem niet apart te halen om hem te spreken.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 14:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
Je hoeft niet meteen te zeggen dat je verliefd bent. Zeker als je dat niet eens zeker weet.

Je kunt ook gewoon zeggen dat je 'm wel een leuk/interessant iemand vindt, en zeggen dat je hem wel graag beter zou leren kennen. Dan kun je daarna vragen of hem dat ook leuk lijkt. Met als volgende stap natuurlijk samen afspreken voor iets laagdrempeligs, zoals huiswerk maken, eendjes voeren of een ijsje halen na school. Niet als 'date' maar als elkaar-leren-kennen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft niet meteen te zeggen dat je verliefd bent. Zeker als je dat niet eens zeker weet.

Je kunt ook gewoon zeggen dat je 'm wel een leuk/interessant iemand vindt, en zeggen dat je hem wel graag beter zou leren kennen. Dan kun je daarna vragen of hem dat ook leuk lijkt. Met als volgende stap natuurlijk samen afspreken voor iets laagdrempeligs, zoals huiswerk maken, eendjes voeren of een ijsje halen na school. Niet als 'date' maar als elkaar-leren-kennen.
Okey dankje

Denken jullie dat zich zo gedraagt omdat ie me leuk vindt of heeft dat er niks mee te maken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 20:43
I LOVE THIS
I LOVE THIS is offline
Geen idee, maar als hij jou probeert te verdedigen zou het kunnen dat ie je echt leuk vind. Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, maar als hij jou probeert te verdedigen zou het kunnen dat ie je echt leuk vind. Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.

okee tnxx Ik had het met een meisje van mijn klas er over en toen zei ze . als je het vraagt en hij zeggt ja heb je een probleem want jij vindt hem niet leuk. als hij nee zegt kan hij ander gaan doen en dus afstand nemen. En als je het niet vraagt weet je ook niks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2016, 12:26
Elin3
Elin3 is offline
Wat als je nu eens probeert meer tijd met hem door te brengen? Dan leer je hem beter kennen, kom je er beter achter hoe jij hem ziet en merk je vanzelf wat er van komt.
Oud 21-06-2016, 13:16
Verwijderd
[QUOTE=Elin3;34156745]Wat als je nu eens probeert meer tijd met hem door te brengen? Dan leer je hem beter kennen, kom je er beter achter hoe jij hem ziet en merk je vanzelf wat er van komt.[/QUETO/]

bedankt voor je tip.Ik ken hem nu zeg maar 1 jaar dus om te zeggen dat ik hem beter wil leren kennen is miss een beetje raar maar bedankt voor je tip.

Ik moet gewoon naar hem toestappen en het vragen maar dat durf ik niet maar ik denk dat ik gewoon morgen naar hem toe ga en vraag of ik hem even kan spreken
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 13:25
Elin3
Elin3 is offline
Stel eens voor om samen wat te gaan doen. Dan leer je elkaar op een heel andere manier kennen dan op school.
Oud 21-06-2016, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Stel eens voor om samen wat te gaan doen. Dan leer je elkaar op een heel andere manier kennen dan op school.
Bedankt voor je tip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten