Hallo,
Sinds 3 maanden heb ik een vriendin, eerst hadden we elke dag seks I.V.M zomervakantie. We waren telkens bij elkaar en konden geen genoeg krijgen van elkaar. Nu zijn we nog steeds stapel verliefd en we zijn elkaar niet zat.
Nu is het zo dat tot 2 weken terug, we echt de beste seks ooit hadden, ik ben trouwens 19 zij is 22. Ze zei je bent de beste die ik ooit gehad heb. Zij is mijn eerste ik haar vijfde ofzo.
Na die keer dat we geweldige seks hadden echt uur lang, wou ze opeens 4 dagen niet, ik bedoel ze kan me toch pijpen of aftrekken, ze maakt me wel geil ze zegt heb zin in je enzovoort maar wanneer we in bed liggen heeft ze slaap. Toen na die 4 dagen deden we het weer, ik was toen echt snel klaar maar ja. 6e dag maakt ze me geil zit ze aan me lul gaat ze weer slapen, was ze te moe. 7e dag was 1 dag voor school weer begon en zij zou op kamp gaan, ik bedoel moet haar 4 dagen missen, zit ze heel de dag ja dit word echt lekker dit dat opeens avond breekt door zegt ze, babe ben echt te moe vandaag we kunnen t sochtends doen. Sochtends breekt aan heeft ze haast om op tijd te komen...
Naja heel veel geappt toen ze weg was, ze miste me na 1 dag zei ze, ze zei babe mis je lul als ik vrijdag terug ben gaan we ballen tot je ballen ervan af vallen, blijkt ze woensdag ongesteld te zijn, appt ze me zovan ja maar zaterdag ben ik het minder. Dus ik zie der weer op vrijdag, geweldige dag gehad in Amsterdam, zaterdag breekt aan... heeft ze geen zin omdat ze teveel bloed. Naja oké ze maakt me wel weer geil enzovoort.
Zondag breekt aan ongesteldheid is soort van gestopt ze zei bloed beetje, ze zegt savonds babe we gaan vanavond neuken heb je gemist dit dat, 1 uur later. Zegt ze heb echt zin in je maar bed kraakt en dan moeten we douchen en tis zo laat al, we doen t morgen ochtend wel, ik zeg ho eens even we doen t wanneer we zin hebben niks afspreken ochtend dit dat.
Maar ik heb echt tyfus veel zin en heb het haar ook verteld hoeveel zin ik heb. Gaat ze misschien vreemd?
Heeft ze misschien geen behoefte meer aan mij?
Vind ze me dan toch te jong of iets?
Ik heb hulp nodig.
|