Onze natuurkunde docent is een raar persoon. Zijn lach is als een gestoorde professor in een film, maar hij is ook een "apart geval". Hij kan heel raar uit de hoek komen, en kan om niks helemaal uit zijn slof schieten. Als we bijvoorbeeld vragen waarom hij 3 weken te laat nog steeds een toets niet heeft nagekeken (op een normale manier) wordt hij helemaal gek, en stuurt hij mensen de klas uit met verwijderbericht. Dat gaat met ongeveer alles. Als hij een fout maakt, en je wilt dat aangeven, wordt je eruit gezet met een paar beledigingen aan je adres. Vandaag heeft hij een klasgenoot een randdebiel genoemd, omdat hij zijn laptop 1 seconde later dan de rest op zijn tafel had liggen. Verder heeft hij mensen een idioot, een persoon zonder een greintje verstand, een geestelijk gehandicapte en een sukkel genoemd (een paar voorbeelden). Het is wel vaker voorgekomen dat klasgenoten huilend de klas hebben verlaten vanwege zijn felheid. Wij als klas vinden dit absoluut te ver gaan. We zijn al een paar keer naar de mentor en de teamleider geweest, maar er is niks wat er komt als reactie. Hij blijft maar doorgaan. Dit komt ook voor bij andere klassen
Wat kunnen we nu doen?