![]() |
|
![]() |
Ik had het al in groep 8 gedaan, en IK heb voor me vrienden afgelopen weekend ff lekker gekoppeld aan wijven ( bah, meest ugly ) paar 15 meesten 16... dus valt best mee, gewoon geduld hebben, op meiden afstappen, op school gewoon vriendschappen aangaan met meiden enzo, en als die dan ooit een keer een leuk vriendinntje meenemen, WHOPPAA
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben toch nog nie zo spontaan als jou ik ben beetje verlege hehe ![]()
|
Ik haat gezeur van "kijk eens hoe lelijk ik ben!". De bedoeling van dat soort gezwets is 9 v/d 10 keer gewoon om te kunnen horen dat het niet zo is. Men gaat tóch niet roepen van "Ja man, jij bent eeeecht lelijk", zelfs al is het zo, omdat dat gewoon niet echyt vriendelijk is. Dus het komt erop neer dat het vissen naar complimentjes is. En als ik ergens een hekel aan heb...
Als je je d'r nou ECHT zo druk om maakt he, en men zegt dat het niet aan je uiterlijk ligt, dan zou ik me pas echt zorgen gaan maken. Dan is het namelijk iets anders... je innerlijk ofzo... da's pas echt erg. Als ik jou was zou ik me dr niet zo druk om maken en me er al helemaal niet zo op focussen. Er zit geen enkel meisje te wachten op een jongen die maar aan 1 ding kan denken, zo snel mogelijk zoenen.
||
Citaat:
Bovendien zou ik me hier op m'n 15e echt niet druk om maken. Daarnaast hoort dit topic niet hier.. Gesloten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Liefde & Relatie |
17 jaar en nog nooit gezoend?! JustM700 | 18 | 28-09-2010 17:01 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Liefde & Relatie |
Levenslang vrijgezel? Mark Almighty | 278 | 13-03-2004 09:10 | |
Liefde & Relatie |
zoenen met een rokend persoon?? HelpMePlease | 76 | 31-12-2003 09:52 |