Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2002, 13:56
DutchTerror
DutchTerror is offline
ik ben nu net 15 jaar

en heb nog nooit gezoent hehe

ik begin me nu toch wel es af te vrage of het door me uiterlijkt ofzo komt ?

zou ik jullie mening moge plz serieus

Oud 22-02-2002, 14:02
Verwijderd
Snap ik niet. Maja
Oud 22-02-2002, 14:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Volgens ligt het niet aan je uiterlijk voor zover ik dat als jongen kan beoordelen.

Maar trouwens, zo bijzonder is dat niet hoor, zoveel jongens hebben op hun 15e nog niet gezoend. Don't worry, your time will come .
Oud 22-02-2002, 14:41
Verwijderd
waarom wil je van iedereen weten wat ze van je uiterlijk vinden?!? op lifestyle heb je ook al zo'n topic gepost met je foto en eronder dat je lelijk bent..

je tijd komt heus nog wel heb gewoon geduld en ga niet zo twijfelen aanjezelf.
Oud 22-02-2002, 14:43
DutchTerror
DutchTerror is offline
ok bedankt voor de antwoorde

tja ik voel me kut al me maten hebbe gewoon al gezoent enzo

op mij na mja ik moet maar w8te als het ooit komt
Oud 22-02-2002, 14:47
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Volgens ligt het niet aan je uiterlijk voor zover ik dat als jongen kan beoordelen.

He ik heb ook pas op mn 15e voor het eerst gezoend En ik ken veel mensen die nog later voor het eerst gezoend hebben en als je gewoon aardig bent vind je vanzelf wel iemand denk ik altijd maar

Oud 22-02-2002, 15:01
MaZzeLdUdE
MaZzeLdUdE is offline
Ik had het al in groep 8 gedaan, en IK heb voor me vrienden afgelopen weekend ff lekker gekoppeld aan wijven ( bah, meest ugly ) paar 15 meesten 16... dus valt best mee, gewoon geduld hebben, op meiden afstappen, op school gewoon vriendschappen aangaan met meiden enzo, en als die dan ooit een keer een leuk vriendinntje meenemen, WHOPPAA
Oud 22-02-2002, 15:02
DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
MaZzeLdUdE schreef:
Ik had het al in groep 8 gedaan, en IK heb voor me vrienden afgelopen weekend ff lekker gekoppeld aan wijven ( bah, meest ugly ) paar 15 meesten 16... dus valt best mee, gewoon geduld hebben, op meiden afstappen, op school gewoon vriendschappen aangaan met meiden enzo, en als die dan ooit een keer een leuk vriendinntje meenemen, WHOPPAA
haha jah makkelijk gezegd

ik ben toch nog nie zo spontaan als jou ik ben beetje verlege hehe maar oke zo moet het eigelijk wel gaan idd
Oud 22-02-2002, 15:10
Whuzz
Whuzz is offline
Ik haat gezeur van "kijk eens hoe lelijk ik ben!". De bedoeling van dat soort gezwets is 9 v/d 10 keer gewoon om te kunnen horen dat het niet zo is. Men gaat tóch niet roepen van "Ja man, jij bent eeeecht lelijk", zelfs al is het zo, omdat dat gewoon niet echyt vriendelijk is. Dus het komt erop neer dat het vissen naar complimentjes is. En als ik ergens een hekel aan heb...

Als je je d'r nou ECHT zo druk om maakt he, en men zegt dat het niet aan je uiterlijk ligt, dan zou ik me pas echt zorgen gaan maken. Dan is het namelijk iets anders... je innerlijk ofzo... da's pas echt erg.
Als ik jou was zou ik me dr niet zo druk om maken en me er al helemaal niet zo op focussen. Er zit geen enkel meisje te wachten op een jongen die maar aan 1 ding kan denken, zo snel mogelijk zoenen.
Oud 22-02-2002, 15:16
AtHell
AtHell is offline
idee ga vaker uit
Oud 22-02-2002, 15:18
cyrillic
cyrillic is offline
Issie niet lelijk dan? Nee grapje, keb trouwens ook nog nooit gezoend. Komt omdat ik een zak ben, nee kwee nie kzal wel te verlegen zijn. (yeah right)
Oud 22-02-2002, 15:50
Verwijderd
Zoenen is volgensmij niet een prestatie die je tegen het aanlopen van een bepaalde leeftijd voldaan moet hebben. of zien sommigen dat anders?
Oud 22-02-2002, 15:50
Anka
Anka is offline
Is helemaal niet erg. Je tijd komt nog wel. Ik (meisje) zoende voor t eerst op mijn vijftiende. Mijn broer pas op zijn achtiende. En nou kan ik niet zeggen dat ie lelijk is ofzo. Het komt heus wel,....geduld.

grtzzzzzzz......
Oud 22-02-2002, 15:51
Verwijderd
duidelijk geval van verdraaid zelfbeeld dus. Daar zal je ook nog wel achter komen
Oud 22-02-2002, 16:35
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik heb ook nog nooit gezoend
komt ook vast door mijn uiterlijk
Oud 22-02-2002, 17:42
Koen
Koen is offline
Citaat:
ik begin me nu toch wel es af te vrage of het door me uiterlijkt ofzo komt ?
Wat verwacht je nu voor antwoorden? 'God wat ben jij lelijk, dat wordt nooit wat'? Kom op man, get real. Daar gaat geen hond aan de hand van een foto op reageren.

Bovendien zou ik me hier op m'n 15e echt niet druk om maken.

Daarnaast hoort dit topic niet hier..

Gesloten.
Topic gesloten

Regels voor berichten