![]() |
|
En dat zuigt
Deze band had toch 2 aardige EP's uitgebracht. As of Monday December 2, 2002.....Element of Surprise has decided to disband. We know this will come as a shock to some of you because we are not the type of band that airs a lot of our internal issues. That being said, this break up is a mutual agreement between Steve, Andy, Jean, and Pat. We all put everything we have into our music and it was becoming very obvious to us that there were differing paths that each person wanted to pursue. We all feel like we started something new and different and that it finally ran its course but during the 2 years that we were a band, we achieved many things ...... [I]http://www.eosband.com/ dus de bron
|
![]() |
|
![]() |
jouw topics maken ook geen fuck uit, aangezien niemand behalve jij de betreffende band kent. en niemand het dus ook maar een beetje wat uitmaakt.
bands gaan voortdurend uit elkaar, en als iedereen een topic maakt over het favoriete buurtbandje dat uit elkaar gaat is het eind zoek. stop et anders in 1 grote gezellige topic 86, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat een onzin, als je een band goed vindt en die gaat uit elkaar kun je het toch melden, en dit was geen buurtbandje beste vriend, Deze band had toch al enige bekendheid (zelfs in aardschok gestaan ![]() Ach ja, sommige mensen hebben gewoon een gebrek aan kennis en inzicht.
|
![]() |
ja, een topic waar welgeteld 1 serieuze reactie op was, die van jou.
zulke topics voegen toch helemaal niks toe aan t forum, lieve schat, het blijft bij een KUT deze en deze band is uit elkaar... dit haalt et niveau van kennen jullie Papa Roach ook?-topics niet eens. zet er dan tenminste wat gdvrdomde tips bij zodat ik weet waarom jij zo sneu doet over bands die bij niet mere dan 3 forummers een lichtje doet branden.. of stuur gvd wat door |
![]() |
||
Citaat:
Nou goed dikke lul, je mag toch wel informeren, zoek dan zelf eens wat van die band in plaats van lui afwachten wees creatief, eikel. ![]()
|
HAHA wat een herrie allemaal..
Ik post het omdat die topics van jou 86dagreed geen ene fuck toevoegen.. Ik luister muziek om veel redenen dus die twijfel van jou is erg ongegrond omdat je hem baseert om woorden als wat een drama. De bands waarvan jij post dat ze uit elkaar zijn voegen verder erg weinig toe aan mijn beeld van de muziek (allemaal subjectief i know) en die bands zijn over het algemeen zo underground dat ze een trouwe fanbase hebben die toch direct weten dat ze uit elkaar zijn. Bij een band als RHCP ofzo, waar ja ook van die semi-fans hebt die het niet op de voet volgen kan zon bericht van nut zijn. Maar bij een of andere (uit het al uitpuilende aanbod) hardcore die verder nix toevoegd (weer subjectief ofcourse) zal het de meeste mensen hier nix intresseren. En komt het op mij over (zoals het ook op mij over komt uit andere posts van jou) dat je denkt dat door dit te noemen dat je respect krijgt van andere. ZO van ooooo die kent onbekende bandjes. Bekendheid of onbekendheid doet er niet TOE. OF hoeveel bands je kent. Iedereen kan 3049309823 bands downloaden en op cdrs branden. Hiermee komt mijn andere punt. ik heb nix tegen mp3s. maar van underground bands koop ik toch liever dingen (Die hebben het geld nodig). En als je stoer zit te doen met een of andere demo van deftones, okay, maar je krijgt pas respect van mij als je hem origineel hebt. Dan heb je er echt moeite voor gedaan. En heb je niet ff op een hub/p2p programma gekeken. Ik zal nu wel weer geflamed worden als een gek maar i dont care. Muziek gaat om de passie, die zal jij vast ook hebben. Maar respect/status binnen muziekliefhebber kringen vergaar je niet door zulk gedrag.... HEHE MAAR AGAIN WAT EEN DRAAAAMAA
||
Citaat:
Ok meneer. weet je wat jouw probleem is. Je bekijkt alles vanuit een perspectief. Het halo effect, je schrijft alles meteen naar het negatieve toe. Je ziet een kut-post van mij, en meteen ga je andere posts zo ook bekijken. Die deftones demo, bijvoorbeeld, iemand vroeg of iemand hem had, ik heb hem, en wil hem best voor hem fikken, mag dat soms niet? Aardig doen? Ik wil helemaal niet laten tonen hoeveel underground bands ik ken, maar als ik een leuk bandje hoor die 'underground' is , tip ik hem of noem ik die naam, zodat andere mensen misschien denken: hee, laat ik dat eens uitchecken! Dat is toch positief voor de band? Wat betreft die underground bandjes, ja ik probeer daar ook zoveel mogelijk van te kopen, ben niet iemand die alles fikt.
|
je bekijkt alles vanuit een perspectief??? hoe anders??
het halo-effect, waar haal je deze non-waarheid vandaan. En verder ik haal het niet uit een enkele post ik lees gewoon een aantal posts en vorm daaruit een beeld. Ik zeg ook niet dat je zo bent, ik zeg ik krijg de indruk dat je zo bent..
|
ok.
ontopic: ik heb wel eens van de band gehoord, maar nooit iets van geluisterd. ennuh.. jah.. 's kut.. dat ze uit elkaar zijn
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lowlands 2009 Noddy | 169 | 10-09-2009 09:18 |