Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 19:12
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Ik werk graag met Paint Shop Pro 7.4 NL. Sinds ik ben overgestapt naar Windows XP Professional NL gaat na einige tijd altijd het printen mis. De totale foto word dan in een balkje van ongeveer een halve cm breed afgedrukt of ik krijg een foutmelding waarbij de printer op alarm slaat. Zodra ik het pakket deinstalleer en daarna weer installeer zijn alle problemen vaak voor een paar weken over waarna het hele circus opnieuw gaat beginnen.

Mijn vraag is. Kent iemand dit probleem en heeft iemand hier een oplossing voor. Schone installatie van zowel Wndows als PSP wil geen oplossing geven.
Oud 26-12-2002, 19:22
Verwijderd
Uitermate vaag. Ik gebruik zelf PSP 7.0 en WinXP Prof. en ik heb nu nergens meer last van. Toen ik de driver-CD gebruikte die ik bij m'n printer kreeg, liep de installatiewizard telkens vast. Na het downen van de nieuwste drivers werkte het wel perfect (heb trouwens een HP DeskJet 5550 USB).

Weet je wel zeker dat de drivers die je voor je printer gebruikt compatible zijn met XP? Als het al een wat ouder model is, kun je misschien beter op de website van de fabrikant kijken voor de allernieuwste drivers...verder kan ik weinig meer bedenken dan de standaard dingen: zit je kabel goed vast, PSP goed ingesteld, enz.enz.enz.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 19:44
Orion16
Orion16 is offline
Vaag hoor. Ik gebruik PSP 7.02 Engels veel en graag maar ik ben nooit tegen dat probleem gelopen! Probeer eens een andere versie van PSP?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten