Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er zijn genoeg wijde broeken voor 30 euro verkrijgbaar.
Maar dan moet je er niet persé zo'n Overseaz-merkje op willen hebben. Toevoegsel: Een broek van €50 vind ik echt de limiet, die moet ik écht heel erg mooi vinden, wil ik hem kopen.
Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 12:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wijdvallend model. Met lussen op de tailleband. Van 100% katoenen denim. Prijs: € 34,99 Tadáá. (Niet zeuren dat hij €4,99 duurder is, er zijn genoeg andere voorbeelden maar daar heb ik nou even geen zin in.)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik wil niet perse merk hebben, hoe goedkoper hoe beter ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mjah da's opzich idd wel een punt ja ![]() Juist overseaz is dan wel vrij goedkoop, maarja, die vind ik dan niet (meer) mooi.. Ik ga maar ff een minder dure smaak krijgen geloof ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
sinds die broeken een trend zijn, zijn ze ook duurder geworden..
de logo's worden ook steeds groter. ik heb nog een oude overzeas liggen met alleen 2 kleine labeltjes met het merk erop.. tegenwoordig moet er zo'n asociaal grote "O" halverwege de broekspijp. ik koop die broeken de laatste tijd ook liever van een cheap-ass merkje, daar staan meestal niet van die afzichtelijke grote logo's op.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Als ik een broek die ik mooi vind voor 45 euro in de winkel koop is dat best wel een koopje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je kleding zelf maakt, heb je dat probleem niet (van de onderbetaalde arbeiders), of ja, dan heb je dat weer met de stof, of niet? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Offtopic: overseazbroeken moet JIJ niet kopen want JIJ vind ze niet mooi
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mm, nee, het is alleen een beetje moeilijk uit te leggen.. *denkt* Die hele markt daar is in een soort van omgekeerde T-vorm, right? Dan zit de Backstreet (of de Backstage, whatever) precies tussen die twee, waar het verticale streepje bij de horizontale komt, zeg maar. Maar eigenlijk zie je het vanzelf als je er bent, want ze hebben altijd zo'n spandoek met Backstreet/Backstage er op hangen. Bovendien is het 't grootste standje op het waterloo, dus het valt sowieso op. |
![]() |
|
Dat komt omdat je dan voor het merkje betaald.
Kijk eens bij de tienerafdeling bij de Otto. Leuke wijde broeken voor neit al teveel geld. Vooral als je zo'n kleine maat hebt. Ik heb van broeken maat 42. Maar ik pas wel in maat 188 daar, en dan ben ik een stuk goedkoper uit! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |