![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat komt omdat wij veel bij elkaar blijven slapen denkik (4x per week ofzo)
|
we slapen vrij weinig bij elkaar (gemiddeld 1 keer in de 2 weken, nu is het al 3 weken geleden trouwens).. en dan doen we het ook lang niet iedere keer.. echt sex maar 1 keer in de 1,5 a 2 maanden... mijn vriendin heeft er niet zo'n behoefte aan.. en dat accepteer ik ook wel
|
Tegen elkaar aanliggen en braaf gaan slapen is ook fijn
![]() Ik vraag me af waar je de energie vandaan haalt om elke keer weer te gaan seksen. Stel je komt terug van een lange dag op je drukke stageplek en je bent helemaal uitgeteld. Denk je dan niet ook dat je liever gewoon met je vriend of vriendin wilt knuffelen? In slaap vallen tijdens de seks is ook niet alles ![]()
|
![]() |
we slape best wel regelmatig bij elkaar, het ligt er dan ook aan wat we die avond gaan doen, soms als we laat weggaan sexen we daarvoor nog weleens, soms alleen manueel oraal, als we thuiskomen bijna altijd, dan ligt het er ook weer aan hoelaat we thuiskomen, anders doen we het nog weleens rond 2 uur ofzo
![]() ![]()
|
ik ook niet bij mijn vriend, maar al wel weekendje weg geweest (2 avonden sex gehad en 's ochtends beetje knuffelen enzo) en laatst hebben we samen ergens anders geslapen, toen hebben we geen sex gehad, maar wel andere dingen gedaan....was wel cool. De andere keren dat we bij elkaar slapen zijn er meestal ook anderen in de buurt...en dan heb ik niet echt de behoefte om sex te hebben....
|
![]() |
|
ik en miijn vriendin mogen 1 keer in de week bij elkaar slapen. we zijn beiden 17. en we doen het dan niet altijd. soms ligt ze in mijn armen en aai ik door haar haren terwijl zij leest. andere keren hebben we de hele tijd sex. kvindt dat dat ook hoort in een relatie. niet alleen maar neuke neuke neuke. maar ook gewoon lekker hangen..................kdoe het trouwens wel vaker in de week(als we niet bij elkaar slapen)
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bij vriendin slapen Verwijderd | 26 | 05-10-2012 14:04 | |
De Kantine |
To do ♪♫ do dodo doodddodo ♪♫ ododddoooododo!!! ♪♫ #2 TopDrop | 499 | 14-05-2009 17:19 | |
De Kantine |
Maak een keuze funkypunk | 500 | 23-02-2004 09:59 | |
Seksualiteit |
Altijd seks als jullie elkaar zien? Verwijderd | 48 | 06-11-2003 14:43 | |
Seksualiteit |
Slapen bij elkaar zonder seks Verwijderd | 69 | 04-10-2003 10:03 | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen emperor crono | 43 | 14-09-2002 16:10 |