Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 20:11
NED-179
NED-179 is offline
Ok ik zit in een heel leuk vriendengroepje 2 jongens 4 meiden. Altijd gezellig kletsen, zwemmen etc. Nou ben ik verliefd geworden op een van die meisjes. Maar ik ben bang dat ze alleen vrienden wil blijven ... Wat nu? Iemand (versier)tips voor dit geval?

Alvast Bedankt, really need it...
Oud 06-03-2003, 20:32
FastDuck
FastDuck is offline
weet ze al iets?
of... vermoed ze al iets?
Oud 07-03-2003, 13:56
Laïs
Laïs is offline
Ik denk niet dat je der moet versieren.
Zoals mijn voorganger zei: weet ze iets?
Ik zou het een beetje laten doorschemeren,en zien hoe ze daarop reageert.
Oud 07-03-2003, 17:05
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Laïs schreef:
Ik zou het een beetje laten doorschemeren,en zien hoe ze daarop reageert. [/B]
En als ze echt zo naïef is dat ze dan nog niks doorheeft, wordt het moeilijk. Je kunt het dan altijd nog op een of andere manier vertellen, maar das voor later. Eerst idd voorzichtig uitproberen en kijken hoe ze reageert.
Besef wel dat de vriendschap hier erg onder kan lijden als zij niets meer wil. Ik dacht eerst ook dat dat nog wel mee zou vallen... Denk er eerst goed over na of je echt zo verliefd bent dat je dat wil riskeren. Suc6!

Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 17:10
Pjotr Iljavic
Pjotr Iljavic is offline
Dat is idd een hele moeilijk kwestie!
Ik heb bijna hetzelfde, ik heb namelijk ook een vrienden groepje, waarmee we ieder weekend gaa stappen en vaak andere dingen doen... [2 jongens, 2 meisjes]

Nou is er dus ook een meisje dat ik heel leuk vind, we zijn ook al een keer met elkaar gegaan, maar volgens mij was dat voor haar maar voor 1 keer! Dit was 4 weken geleden ofzo, maar nu iedere keer als we uit gaan, weet ik dus niet hoe ik me moet gedragen, en of ik nou wat moet doen..... Ik vind haar wel leuk!!

HElluppie!!
Oud 07-03-2003, 18:13
Kinshi
Kinshi is offline
Haar het rustig vertellen en haar reactie afwachten
Oud 07-03-2003, 19:33
NED-179
NED-179 is offline
Ze vermoed waarschijnlijk al iets maar dat weet ik niet zeker hmm het haar rustig vertellen zou een idee zijn ja.
Ik ben in ieder geval verliefd genoeg, maar haar vriendschap is me heel veel waard. Zulke goede vrienden als haar heb ik niet zo veel
Vandaag ging ze op school al iets verder. In de pauze zaten we op een bank met ze allen en ze kwam tegen me aanliggen Maarja hoeveel zegt dat als je goede vrienden bent??
nou thnx voor de hulp alvast maar weer everybody!!!
Oud 07-03-2003, 19:39
Breg
Breg is offline
Ik zou het denk ik vertellen, en dan ook dat je vriendschap met haar ook heel veel betekent. Want dan heb je in ieder geval zekerheid, anders wordt je misschien helemaal gek van de onzekerheid vind ze me wel/niet leuk. En over dat tegen je aanliggen: tja, sommigen doen dat bij vrienden, anderen alleen maar als ze iemand leuk vinden, dus daar kan ik niet echt veel over zeggen.

Maar ik heb ook zo´n soort vriendengroepje en daar zit dus een jongen in die mij leuk vind, ik hem niet, maar we zijn nadat hij dat verteld had eigenlijk alleen maar betere vrienden geworden (hoewel hij me nog steeds wel leuk vind), dus het hoeft niet je vriendschap te kosten.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
NED-179 schreef:
Ze vermoed waarschijnlijk al iets maar dat weet ik niet zeker hmm het haar rustig vertellen zou een idee zijn ja.
Ik ben in ieder geval verliefd genoeg, maar haar vriendschap is me heel veel waard. Zulke goede vrienden als haar heb ik niet zo veel
Vandaag ging ze op school al iets verder. In de pauze zaten we op een bank met ze allen en ze kwam tegen me aanliggen Maarja hoeveel zegt dat als je goede vrienden bent??
Ze kwam tegen je aanliggen. Wil je het soms per notariele akte, op een formulier met stempel? Lijkt mij duyidelijk hoor, maar ze pakt het subtiel aan. Volgende keer reageer jij subtiel, en je geeft haar een aaitje langs haar haar of gezicht. Als ze dan niet terugtrekt maar zo'n beetje naar je gaat glimlachen weet je wel genoeg. En met terugtrekken bedoel ik een centimetertje, ook dat doen wij vrouwen heel subtiel.

Als jullie dan een keer zonder publiek zijn kun je het eens voorzichtig laten vallen dat je haar de laatste tijd wel erg leuk bent gaan vinden. Dan ligt het balletje bij haar.

Pfff, vrouwen, nietwaar?
Oud 07-03-2003, 19:59
NED-179
NED-179 is offline
Subtiel kenbaarmakend? Nou het zal wel.... Vrouwen jah..... maar goed ik zal d'r is een aai geven!!!
Oud 07-03-2003, 21:04
amelie18
amelie18 is offline
ik heb het een keer andersom gehad... ook niet leuk. wees subtiel, ze heeft het dan wel door, en als ze er niet op reageert, dan niet pushen. NIET DOEN: opzettelijk haar dates gaan verpesten!! Niet grappig...
Oud 08-03-2003, 09:21
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ze kwam tegen je aanliggen. Wil je het soms per notariele akte, op een formulier met stempel? Lijkt mij duyidelijk hoor, maar ze pakt het subtiel aan. Volgende keer reageer jij subtiel, en je geeft haar een aaitje langs haar haar of gezicht. Als ze dan niet terugtrekt maar zo'n beetje naar je gaat glimlachen weet je wel genoeg. En met terugtrekken bedoel ik een centimetertje, ook dat doen wij vrouwen heel subtiel.

Als jullie dan een keer zonder publiek zijn kun je het eens voorzichtig laten vallen dat je haar de laatste tijd wel erg leuk bent gaan vinden. Dan ligt het balletje bij haar.

Pfff, vrouwen, nietwaar?
Oud 08-03-2003, 12:25
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
NED-179 schreef:

Oeee,dat vind ik moeilijk.
Soms ga ik ook wel eens op iemand schoot zitten/aaleunen/knuffelen zonder dat ik er iets mee bedoel.
En als ik verliefd ben op iemand,doe ik dat juist niet .
Voor mijn gevoel zegt dat dus vrij weinig.
Oud 08-03-2003, 12:30
NED-179
NED-179 is offline
Hmm ik kan komende week niet antwoorden want ik ga op een werkweek (vakantie... volgens de leraren... maar waarom dan al die onderzoeken en presentaties? )

Maar daar zullen we wel zien wat er gebeurt op een kamp zijn veel mensen wat vrijer niet waar?

nou ja greetz NED-179
Oud 08-03-2003, 12:35
fakie01
fakie01 is offline
Zou er niet versieren, heb precies hetzelfde gedaan, was ook verliefd op m'n beste vriendin, heb toen wat met haar genomen maar t werkte gewoonn niet. toen t uiging vonden we het geen van beide echt kut, maar we groeiden uit elkaar. het gaat nu weer wat beter maar het is niet zoals het was.
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar je moet goed nadenken of je je vriendschap op het spel wilt zetten.
veel succes,
greetz,
fakie01
Reageren

Regels voor berichten