Advertentie | |
|
![]() |
|
hele kamer vol met waxinelichtjes...muziekje op....enzo
![]() onverw8 voor de deur staan ( tringgggg (telefoon) -met bart- -heej ![]() ![]() ![]() ![]() hijs is heus wel superlief ![]()
|
![]() |
Mijn vriend is echt niet romantisch en daar baal ik soms echt zwaar van. Ik zelf wel, ik heb een keertje de trap van beneden naar boven volgezet met kaartjes met om de 3 treden een klein cadeautje..en dan m'n hele kamer vol met kaartjes en rozenblaadjes op m'n bed
![]() |
![]() |
|
Ik ben zelf niet echt iemand die iets romantisch inbrengt in de relatie
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ja, zal ik ook wel eens willen meemaken.
Op valentijnsdag stond 's ochtends vroeg de vriend van een vriendin van me verkleed in een konijnenpak bij haar op de stoep: In één hand een bosje wortels, in de andere een bos rozen. Zo lief, het idee dat hij in dat debiele pak in de tram heeft gezeten alleen al. Maar zij moest hem niet meer, begon spontaan te huilen, en legde 'subtiel' uit dat ze het wou uitmaken. Zo'n actie doet hij dus ook nooit meer, en ZO sterven dat soort jongens uit.
|
Verwijderd
|
Als 't lijkt of jouw vriendinnen romatischere vriendjes hebben dan jij, dan komt dat waarschijnlijk doordat zij alleen de leuke dingen over hun vriendjes vertellen
![]() Afgezien van twee extreem lieve brieven doet mijn vriend niets dat uitgesproken romantisch is. Wel heel veel lieve kleine dingetjes, wat ik eigenlijk veel belangrijker vind... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Toen we 2 maanden samen waren nam ie me mee op een mini cruise en zijn we voor 3 dagen naar Engeland geweest
![]() En ik heb nu toetsweek en was de hele tijd vet gestresst.. Toen stond ie gisteravond onverwachts voor de deur met een roos en een doos chocola om me succes te wensen voor deze week ![]() En we waren een tijdje terug een weekend alleen thuis bij hem.. Toen had ie een mooie film gehuurd, overal kaarsjes neergezet en heeft ie voor me gekookt en later allemaal lekkere hapjes gemaakt ![]() En hij heeft me een keer een liefdesbrief geschreven! Jah, ik vind m'n vriend zeker wel romantisch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"hallo?" -"Ja ik wilde even zeggen dat ik van je hou. Doei!" oid : \ verder ben ik overgeromantiseerd (ofzo?) das niet koel meer |
![]() |
|
Mijn vriend is niet bepaald romantisch .. en daardoor zakt dat bij mij ook een beetje weg, omdat ik zoiets heb van ja ik ben steeds de enige die iets romantisch verzint
![]() Maar lief isie wel .. hij is er altijd voor me, zegt lieve dingen en troost me als ik het nodig heb. En de cadeautjes zoekt ie wel goed uit, die passen echt bij me. Dus echt klagen mag ik niet, denk ik zo. Maar een beetje romantiek zou geen kwaad kunnen, hehe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mijn vriend is veel romantischer dan ik, zo lief.
2 jaar terug vierde ik voor het eerst mn verjaardag met mn vriend erbij zeg maar. Hij was de avond voor mijn verjaardag nog bij mij geweest, maar had een gek smoesje dat ie eerder naar huis moest. Toen had ik zo iets van: " Uuuh, jah, het zal wel..." Ik ben die avond toen maar vroeg naar bed gegaan. Om 12 uur 's nachts kwam mn moeder mn kamer binnengelopen en zei dat er telefoon was. Ik besefte nog niet echt dat ik al jarig was, ik was tenslotte pas net wakker. Ik nam de telefoon op. Toen bleek dat mn vriend te zijn! Hij zong voor me en zei dat ik in de garage moest gaan kijken. Daar stond mijn cadeau. Ik vond het kei lief, maar zei dat ik wel ging kijken als we hadden opgehangen, want ik wilde nog wel ff met hem aan de lijn blijven. Mn vriend kreeg het een beetje benauwd en dwong me zowat naar de garage te gaan. Haha, dus deed ik dat maar. Kom ik in de garage... staat mijn vriend daar met een heel groot cadeau!! Dat vond ik zo lief en zo romantisch! Zucht....
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |