![]() |
|
![]() |
Hey,
Zijn hier mensen die naar with full force fest gaan die nog een plekje vrij hebben in de auto? Zo ja, dan ga ik graag met jullie mee. natuurlijk betaal ik mee met bezine geld. Bands die o.a. komen: -Slayer -Sick Of It All -Youth Of Today! -Ryker's -Six Feet Under -Madball -Kill Your Idols -Unearth! -Madball -Hatebreed En nog een helehoop meer dope shit. check: http://www.withfullforce.de/deutsch/2003/druck.html E-mail naar nehtegale@hotmail.com of voeg me even toe op MSN. Of reageer hier ofzo. Alvast bedankt
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
xmaroonx uit duitsland is ook erg ruig. er is een keer een special over sxe met hun uitgezonden op BNN. BNN, doet trouwens de core wel representen eerst was er ook een special over richie backfire. maar goed, maroon klonk erg als de oude morning again. wel cool dat vegan bands vaak angry shit maken of het nou metalcore, oldschool of wat is. ik hou daar wel van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Arjan... wat je nu zegt slaat echt nergens op. Die gasten zijn 1000x langer edge als jij. Hoe kan je dan zo over hun edgezijn praten....je vond ze altijd goed en nu niet meer?? Bullshit...en meer kids worden edge door hun dan door een zure ouwe man die alleen maar over sellouts kan zingen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Muziek |
Graspop 2005 Master of Puppets | 334 | 02-07-2005 14:14 | |
Muziek |
tattoo van je favoriete band? on the moon | 153 | 21-03-2005 14:36 | |
Muziek |
Graspop Metal Meeting Sacrilege | 82 | 16-01-2005 11:08 | |
Muziek |
Nieuw Malkovich nummer DeadNation | 66 | 07-06-2004 19:02 | |
Muziek |
With Full Force Fest dr martens | 6 | 22-01-2003 16:35 |