Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 19:59
Verwijderd
Ik wou het door de vingers zien, maar als jullie flauw zijn, ben ik t ook .

De michelingids van de coffeeshops: begin er maar aan, welke shops waar verdienen een ster?

Zelf ga ik naar de Grass Company aan t station in Tilburg. Prettige mensen, prettig café, leuk ingericht, en ik vind de wiet er erg ok.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2003, 20:01
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
De brothers en de capricorn in Heerlen.
Om in te zitten beide niks waard, maar wel heel fijne wiet
Oud 25-09-2003, 20:02
De Veroorzaker
Citaat:
Mutant schreef op 25-09-2003 @ 20:59:

De michelingids van de coffeeshops: begin er maar aan, welke shops waar verdienen een ster?

Zelf ga ik naar de Grass Company aan t station in Tilburg. Prettige mensen, prettig café, leuk ingericht, en ik vind de wiet er erg ok.
Is dat die waar je langs komt als je van het station naar de 013 loopt? Die ga ik dinsdag ff een bezoekje brengen Kun je fijn zitten
Verwijderd
Waterworld : Me favo shop, aardige gasten werken er, 5,75 voor 1,2 gram. Sterk spul. Lekker spul alleen klein aanbod ( 6 soorten wiet en 3 soorten hash ) maar je hebt dan ook alleen de special nodig . De shop van binnen is ook lekker chill en minderjarige krijgen makkelijk mee.

Smokey's: Grote shop, best leuk en gezellig enzo. Vind het alleen slechte service ( vraag ik 2 gram, krijg ik 1.5 omdat ze geen 2 gram zakjes meer hebben, maar wel 1 gram zakjes, en 1 + 1 = 2, tog? ) en spul vind ik ook niet al te goed. maar wel veel soorten en lekker makkelijk te vinden en je krijgt makkelijk mee als minderjarige. kwam ik ook vroeger, toen ik nog een ignorant fuck was en niet beter wist .

Sky High: Goeie service, goed spul, vind alleen de shop niet zo leuk en een beetje prijzig.
Met citaat reageren
Blenderhead
Blenderhead is offline
de kronkel..... ik heb nooit een betere/gezelligere shop gezien...

ik ken er ook veel mensen (incl de dealers)
Oud 25-09-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 25-09-2003 @ 21:02:
Is dat die waar je langs komt als je van het station naar de 013 loopt? Die ga ik dinsdag ff een bezoekje brengen Kun je fijn zitten
Weet de 013 niet te zijn, maar recht tegenover het station, het heeft een beneden en bovenverdieping.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:03
herbalpower
herbalpower is offline
Sittard "Skunk" tegenover treinstation
Maastricht "Mississippi" een boot
Oud 25-09-2003, 20:05
Verwijderd
Hengelo

Moby Dick: Zeer chagrijnige mensen, wiet die erg plakt maar wel redelijke hoeveelheid, weinig keus, gelegen in een achterbuurt, wel vlakbij een goed café.
Happy Days: Zit naast Moby Dick, ziet er gezelliger uit, wiet wel goed maar niet uitmunted. Zeer gemiddeld.
Moonlight: Vlakbij centrum gelegen, ehm verder eigenlijk nooit geweest, wiet is niks mis mee.
Rokade: Mijn favoriete, ligt aan de rand van de stad, mooi uitzicht op de straat, toegang tot internet, redelijk behulpzame mensen, goede wiet, veel keus.

Alleen wel redelijk streng gecontroleerd.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 25-09-2003 @ 21:05:
Hengelo

dit zie ik alleen maar als een voordeel
Oud 25-09-2003, 20:16
De Veroorzaker
Citaat:
birthmark schreef op 25-09-2003 @ 21:13:
Geen kleine kinderen zodat je ongestoord een jointje kunt roken
Oud 25-09-2003, 20:18
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 25-09-2003 @ 21:16:
Geen kleine kinderen zodat je ongestoord een jointje kunt roken

en het risico dat een shop moet sluiten bij een politiecontrole
Oud 25-09-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 25-09-2003 @ 21:13:
ik ook
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:22
coopergirl
coopergirl is offline
Sky high-> wel okeej
Binnenhof ->
dé beste wiet die ik ooit heb gehad... je kunt er lekker zitten (2 verdiepingen) leuke menschen achter de bar..
Dino's -> mhaow
zerozero -> matig
Het keldertje -> (kampen) goeje wiet.
Oud 25-09-2003, 20:24
Verwijderd
Den Haag

Meneer Jansen
Gezellige shop, aardige mensen, geweldige wiet, niet prijzig en spaarkaart systeem (bij 12 euro 1 sticker, 10 stickers = 12 euro zakje )

Smokey's
Grote shop, mindere service, mijn favo soort verkopen ze daar:
Purple Sensi (Die van vorige week viel tegen, jaar geleden was de sensi GE-WEL-DIG

Cremers
Gezellige shop, aparte verkoop en zitplek, ontzettend veel (goede, sterke) soorten.
Je kan halen wat je wilt halen, van € 3 tot € 13.96
ze wegen het voor je af terwijl je erbij staat
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:29
Chill
Chill is offline
The Greenhouse in amsterdam.

gewoon de allerbeste wiet en hasj. goedkope drankjes, 3 filialen in de stad.

wat wil je nog meer.....
Oud 25-09-2003, 20:34
Prea|K
Prea|K is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=609006 <- Wat leuke shit ivm Eindhoven/Coffeeshops.

In ieder geval ik prijs Cassablanca & de Pink uit Eindhoven aan, de pink zeker top10 in Nederland kwa beste coffeeshops!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:41
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
ik ging altijd naar de Holiday, maar die is helaas dicht...
was echt een goeie shop, vrij goedkoop maar toch goeie wiet
zo'n prijs/kwaliteitverhouding heb ik helaas nog niet gevonden...
greenhouse is wel heel goed, maar ook erg duur
baraka heeft ook goeie wiet, is ook niet al te duur
en tot slot het ballonnetje waar je voor €15,= 5 gram wiet kan halen... tis prima wiet, maar wel gruis, al zie ik dit alleen maar als voordeel -> je hoeft niet meer te brokkelen...
dit alles is overigens in Amsterdam...
Oud 25-09-2003, 20:56
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
ALKMAAR:

Naar aanleiding van de denhaager en eindhover coffeshops topics, nu ook een over alkmaar!

Mijn favo: De stepping out, Goede shit en ook goede porties (bij veel mensen zeuren ze om id maar bij mij gelukkig niet )

Ook leuk is de Brug op vrijdag middag want dan is het de heele middag happy hour als je 12 euro haalt krijg je er een zakje van 5 euro naar keuze gratis bij (je krijg dan alleen bij je geeltje geen de brug stikkertje)(als je in het bezit ben van 10 de brug stikkertjes krijg je een gratis geeltje ) (zijkerig over id

De anytime is ook leuk aangezien ze je alle bedragen er kan halen omdat ze het terplekke wegen en in zakjes doen, is bestwel handig want je kan dan ook gewoon 3 euro ofzo halen of 2 (zij zijn alleen vaak nogal zeikerig over id enzo )

De hightime heeft veel lekker hasjies maar de muziek en het volk is wat minder in de keren dat ik er was.

De zero zero is een kut sjop, je krijgt erg weinig voor je geld en de kwaliteit laat ook te wensen over. Maar ze geven wel aan vrijwel iedereen mee maar dat is ook het enige voordeel daar, (en ze hebben een pooltafel wat wel gunstig is )(maar dan gaan we meestal wiet halen in een ander sjop en zeggen daar dat we nog hebben van de vorige dag )
Oud 25-09-2003, 21:44
Griller
Griller is offline
De missipi in maastricht verdient geen ster vindi k en de skunk in sittard ook niet... geven veel te weinig de capricon en de brothers in heerlen verdienen er zeker weten ook wel een maar ik vind de slowmotion nog aaltijd het beste , superstenge legetimatiecontrole omdat de gemeente ze daar weg wil hebben dus ik kom er niet meer binnen.. ben er wel geweest en de wiet daar is heerlijk!
Oud 25-09-2003, 21:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Griller schreef op 25-09-2003 @ 22:44:
De missipi in maastricht verdient geen ster vindi k en de skunk in sittard ook niet... geven veel te weinig de capricon en de brothers in heerlen verdienen er zeker weten ook wel een maar ik vind de slowmotion nog aaltijd het beste , superstenge legetimatiecontrole omdat de gemeente ze daar weg wil hebben dus ik kom er niet meer binnen.. ben er wel geweest en de wiet daar is heerlijk!
de mississippi heeft gewoon slechte wiet ik kwam laatst (eindelijk!) weer eens binnen bij de slowmotion en voelde me helaas ondanks stoned ook bedrogen met hun voorgedraaide peacemaker, te klein en toch teveel shag. ging voorheen zeer regelmatig peacemakers halen en over het algemeen waren die beter. en haal je voor 5 euro haze krijg je nog maar genoeg voor een goede, groene joint (voorgedraaide haze zijn daar namelijk ook 5 euro..) de beste wiet in maastricht komt nog steeds van de wallstreet, (vrij) constante kwaliteit en veel keuze in potentiële soorten zoals a5 en magichaze
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:59
De Veroorzaker
Citaat:
]{ing schreef op 25-09-2003 @ 22:50:
de mississippi heeft gewoon slechte wiet ik kwam laatst (eindelijk!) weer eens binnen bij de slowmotion en voelde me helaas ondanks stoned ook bedrogen met hun voorgedraaide peacemaker, te klein en toch teveel shag. ging voorheen zeer regelmatig peacemakers halen en over het algemeen waren die beter. en haal je voor 5 euro haze krijg je nog maar genoeg voor een goede, groene joint (voorgedraaide haze zijn daar namelijk ook 5 euro..) de beste wiet in maastricht komt nog steeds van de wallstreet, (vrij) constante kwaliteit en veel keuze in potentiële soorten zoals a5 en magichaze
ja maar in de mississippie ofzo, kun je wel lekker zitten dan neem je toch van elders ook wat wiet mee
Gare bloopers kijken
Oud 25-09-2003, 22:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 25-09-2003 @ 22:59:
ja maar in de mississippie ofzo, kun je wel lekker zitten dan neem je toch van elders ook wat wiet mee
Gare bloopers kijken
ach ik vind het dus niet zo lekker zitten of je moet echt al ver weg zijn en flink onderuit zakken
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 22:02
De Veroorzaker
Citaat:
]{ing schreef op 25-09-2003 @ 23:01:
ach ik vind het dus niet zo lekker zitten of je moet echt al ver weg zijn en flink onderuit zakken

maar zover kom je met de wiet van daar idd niet
Oud 25-09-2003, 22:03
funest
funest is offline
in amsterdam vind ik trouwens de rokerij een geweldige shop
lekker op grond zitten, heb er alleen niks van geprobeerd daar helaas

misschien binnekort weer keer dagje amsterdam
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 22:33
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 25-09-2003 @ 23:02:

maar zover kom je met de wiet van daar idd niet
hehe ik herinner mij een avond met Griller.. metervloei doet wonderen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2003, 22:56
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
In Rotterdam ging ik vroeger weleens met een vriend naar Reefer, lekker dichtbij. Blow nu al eeuwen niet meer though...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 23:52
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
bambu in rotterdam is wel een fijne shop.
je kunt er goed zitten, hebben aan de overkant nog een chill-out..
wiet is ook goed, alleen de laatste tijd niet meer zo veel keus, of dat moet inmiddels verandert zijn wat ben dr echt al heel lang niet meer geweest
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 08:56
zeehond23
zeehond23 is offline
Bambu is een kutkoffesjop (omdat je er niet mee naar binnen mag met een petje op, sportschoenen aan enzo) De wiet vink ook niet echt rielekst.

Mijn favo is toch echt De lachende Paus voor wiet (veel keus)
en voor hash het geeltje, errug lekkere hash, maar bij de sensie is ie ook aardig te pruimen.

Pluto vink kutzakjes hebben.

Alpha Blondie hebk rubber in een voorgedraaide aangetroffen.

Reefer is mijn stamkoffeshop (woon er 400 meter vandaan, kwam er vroeger elke dag)

trefpunt is wel ok als ik te lui ben om naar de reefer te lopen (is namelijk 200 meter lopen)
Oud 26-09-2003, 09:31
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
hill street blues is erg relaxt. je krijgt er altijd mee en ze geven je zeker een goede hoeveelheid goede wiet/hasj.
voor de rest is het niet een speciale sjop ofzow.. maar ik haal er altijd hasj.
Oud 26-09-2003, 14:36
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
wallstreet natuurlijk, de beste weed ,je krijgt daar et meeste en et si gewoon een relaxte shop om in te zitten
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 10:15
needlefreak
needlefreak is offline
als ik naar holland kwam om naar een coffeeshop te gaan was het meestal naar terneuzen. dan gingen we naar de checkpoint & miami. soms naar vlissingen maar kan niet op de naam komen van die shop. paar keer ook naar maastricht. zaten we meestal in die shops op een boot mississippi & smokey geloof ik.
Oud 27-09-2003, 11:27
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
Citaat:
Mutant schreef op 25-09-2003 @ 20:59:

daar kun je toch ook stik lekker eten? da vond ik al rlxd dat ik ergens mocht eten en zomaar zonder gezeik een jointje op kon steken lekker man na het eten.....
Oud 27-09-2003, 12:18
Verwijderd
Er was ook eens een topic over het aantal coffeeshops in Den Haag en andere steden. Er werd toen egzegd zo'n 25 in Den haag. Nu heb ik een politierapport op i-net gevonden waar ze allemaal staan. Tot mijn verbazing zijn ut er in Den Haag 41, namelijk:

Bureau karnebeek
1. Bilderdijkstraat 8a - Meneer Janssen
2. Elandstraat 18 - Greenhouse
3. Piet Heinstraat 91 - Zilvervloot
4. Trompstraat 210 - Dizzy Duck
5. Van Galenstraat 40 - De Hut 2
6. Venestraat 46 - Van 8 tot 10
7. Witte de Withstraat 4a - No Limit
8. Witte de Withstraat 14 - Sympathy
9. Zoutmanstraat 29 - Mazzelaar

Bureau jan Hendrikstraat
10. Fluwelen Burgwal 1c - Sky High
11. Gedempte Burgwal 55 - Waterworld
12. Gortstraat 6 - Sky High 2
13. Herenstraat 7 - De Hut 2
14. Hooikade 7 - The Crow
15. Nieuwstraat 4 - the Game
16. Prinsestraat 84 - Cremers
17. Spekstraat 6a - Jukebox
18. Spui 241 - Smokey's
19. Wagenstraat 115a - Esvet
20. Westeinde 86 - Ceylonice
21. Torenstraat 81 - Londen

Bureau de Heemstraat
22. Boerenstraat 89a - Toys
23. Brandstraat 81 - Flamingo
24. Cilliersstraat 1 - Simple Minds
25. Fruitweg/Groenteweg - Hollywood

Bureau Nieuwe parklaan
26. Havenkade 16 - the Box
27. Bosschestraat 63 - Blue White

Bureau Duinstraat
28. Westduinweg 59 - Falkie

Bureau Laak
29. Calandkade ong. - Happy Smile
30. Rijswijkseweg 229 - Fly High
31. Wenkebachstraat 78 - De Tulp

Bureau Escamp
32. De la Reyweg 101 - Sticky Fingers

Bureau Segbroek
33. Beeklaan 343 - Florence
34. Edisonstraat 98 - Ceylon
35. Loosduinseweg 741 - Seventh Planet
36. Marnixstraat 59 - the Point
37. Valkenboschlaan 45a - Panda
38. Weimarstraat 244 - Basra
39. Weimarstraat 328 - Theehuis Achterhuis
40. Weimarstraat 378 - Mistral
41. Weimarstraat 245 - de Boel
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 12:53
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
hah dan heeft Maastricht er ngo meer als Den haag
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 12:58
Verwijderd
wajooo btje veel niet...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 17:14
Günther
Günther is offline
Citaat:
Hengelo

Moby Dick: Zeer chagrijnige mensen, wiet die erg plakt maar wel redelijke hoeveelheid, weinig keus, gelegen in een achterbuurt, wel vlakbij een goed café.
Happy Days: Zit naast Moby Dick, ziet er gezelliger uit, wiet wel goed maar niet uitmunted. Zeer gemiddeld.
Moonlight: Vlakbij centrum gelegen, ehm verder eigenlijk nooit geweest, wiet is niks mis mee.
Rokade: Mijn favoriete, ligt aan de rand van de stad, mooi uitzicht op de straat, toegang tot internet, redelijk behulpzame mensen, goede wiet, veel keus.

moby krijg je juist weinig maar knijter hard spul man mensen zijn idsd wel chagi maja ju kunt er wel poolen dus opzich wel chill

happy beetje vreemde lui achter de bar, maar er is tafelvoetbal en de standaart €23,- aanbieding is zeer goed te roken en grote hoeveelheid

moon ik vind t de minste shop, want dr komen alleen maar gangstahs met hun patser bakkies, en ze draaien allemaal scrale swinkels (zelfs de klare daar zijn bagger, JA OOK DE €7 KLARE JA)
maar de hoeveelheid is gemiddeld maar t chillen is niet super (snachts is het terras idd wel chill (dan zijn er ook bijna geen gangstahhs )

rocky is idd een hele chille, minderjarigen krijgen makkelijk mee, en ze hebben chille computers. achterin is de bar maar daar zitten soms erg vreemde personen, voorin isset wel chill (met de comps dus) de wiet is ook chill (af en toe specials e.d.) en ze hebben rocky-mix, alle soorten wiet bij elkaar geflikkert, meer een soort feest wiet. dus als je weinig geld hebben maar je wil wel een grote bag moet je bij de roky zijn.

ik was helemaal vergeten dat jij ook op t forum zat katja
Oud 27-09-2003, 17:19
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef op 27-09-2003 @ 18:14:
en de standaart €23,- aanbieding is zeer goed te roken en grote hoeveelheid
die heb ik altijd

Citaat:
ik was helemaal vergeten dat jij ook op t forum zat katja
hoe kún je??
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 17:24
Günther
Günther is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 27-09-2003 @ 18:19:
die heb ik altijd

hoe kún je??
jah die €23 is chill

jah sorry, kweenie gewoon vergeten
Oud 27-09-2003, 17:27
Verwijderd
drugs maken meer kapot dan je lief is.
waar gaat dat toch heen met de jeugd van tegenwoordig?

Ik voel aan mijn water dat er een *kuch* zit aan te komen, dus zal nu braaf ontopic blijven
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:22
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Hengelo

t is maar wat je n 8erbuurt noemt maar doe mij maar het terras van Moon, de hasj van Moby en het internet van rokky
Oud 27-09-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 25-09-2003 @ 21:02:
kwam ik ook vroeger, toen ik nog een ignorant fuck was en niet beter wist .
JE BENT NOG STEEDS MINDERJARIGE DIPSHIT
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
fishy_NL schreef op 27-09-2003 @ 19:29:
JE BENT NOG STEEDS MINDERJARIGE DIPSHIT
Ut ging ook niet om ut minderjarige dipshit. Maar omdat WaterWorld veel betere, goedkopere shit heeft, dipshit.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 22:07
zeehond23
zeehond23 is offline
kleine jochies mogen nog niet blowen!
Oud 28-09-2003, 20:14
Artemis
Artemis is offline
dipshit
Oud 28-09-2003, 20:44
Verwijderd
*kuch dus*
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:16
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 27-09-2003 @ 23:07:
kleine jochies mogen nog niet blowen!
kinderachtige ook niet!

vind ik
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 13:51
zeehond23
zeehond23 is offline
ik mag ALLES!
Oud 29-09-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
[SAC]Artemis schreef op 28-09-2003 @ 21:14:
dipshit
Als je dat al grappig vind moet je Fishy_NL en mij en erwin een keer gewoon horen praten. 90% van de gesprekken bestaat uit:
Dipshit
Cock -master -sucker -eater
Negro
Bitch -rape -fist -ass
Donkey Punch
enz. enz.
En heel veel je moeder erdoor ( vooral door mij ).
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:05
Chill
Chill is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef op 25-09-2003 @ 21:41:
ik ging altijd naar de Holiday, maar die is helaas dicht...
was echt een goeie shop, vrij goedkoop maar toch goeie wiet
zo'n prijs/kwaliteitverhouding heb ik helaas nog niet gevonden...
greenhouse is wel heel goed, maar ook erg duur
baraka heeft ook goeie wiet, is ook niet al te duur
en tot slot het ballonnetje waar je voor €15,= 5 gram wiet kan halen... tis prima wiet, maar wel gruis, al zie ik dit alleen maar als voordeel -> je hoeft niet meer te brokkelen...
dit alles is overigens in Amsterdam...
holiday is dicht, maar warda2 in oost is er nog, das het broertje van holiday zeg maar, precies dezelfde kaart hebben ze. dus moeje daar eens heen gaan. t zit in de javastraat.

ballonnetje kom ik nooit meer, omdat je nu 21 daar moet zijn.

en greenhouse is wel prijzig, maar de mary en jack van 6,20 per gram zijn echt chill.
Reageren

Regels voor berichten