Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waterworld : Me favo shop, aardige gasten werken er, 5,75 voor 1,2 gram. Sterk spul. Lekker spul alleen klein aanbod ( 6 soorten wiet en 3 soorten hash ) maar je hebt dan ook alleen de special nodig . De shop van binnen is ook lekker chill en minderjarige krijgen makkelijk mee.
Smokey's: Grote shop, best leuk en gezellig enzo. Vind het alleen slechte service ( vraag ik 2 gram, krijg ik 1.5 omdat ze geen 2 gram zakjes meer hebben, maar wel 1 gram zakjes, en 1 + 1 = 2, tog? ) en spul vind ik ook niet al te goed. maar wel veel soorten en lekker makkelijk te vinden en je krijgt makkelijk mee als minderjarige. kwam ik ook vroeger, toen ik nog een ignorant fuck was en niet beter wist ![]() Sky High: Goeie service, goed spul, vind alleen de shop niet zo leuk en een beetje prijzig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hengelo
Moby Dick: Zeer chagrijnige mensen, wiet die erg plakt maar wel redelijke hoeveelheid, weinig keus, gelegen in een achterbuurt, wel vlakbij een goed café. Happy Days: Zit naast Moby Dick, ziet er gezelliger uit, wiet wel goed maar niet uitmunted. Zeer gemiddeld. Moonlight: Vlakbij centrum gelegen, ehm verder eigenlijk nooit geweest, wiet is niks mis mee. Rokade: Mijn favoriete, ligt aan de rand van de stad, mooi uitzicht op de straat, toegang tot internet, redelijk behulpzame mensen, goede wiet, veel keus. Alleen wel redelijk streng gecontroleerd. |
![]() |
|
Sky high-> wel okeej
Binnenhof -> dé beste wiet die ik ooit heb gehad... je kunt er lekker zitten (2 verdiepingen) leuke menschen achter de bar.. ![]() Dino's -> mhaow zerozero -> matig Het keldertje -> (kampen) goeje wiet.
|
Verwijderd
|
Den Haag
Meneer Jansen Gezellige shop, aardige mensen, geweldige wiet, niet prijzig en spaarkaart systeem (bij 12 euro 1 sticker, 10 stickers = 12 euro zakje ![]() Smokey's Grote shop, mindere service, mijn favo soort verkopen ze daar: Purple Sensi (Die van vorige week viel tegen, jaar geleden was de sensi GE-WEL-DIG Cremers Gezellige shop, aparte verkoop en zitplek, ontzettend veel (goede, sterke) soorten. Je kan halen wat je wilt halen, van € 3 tot € 13.96 ze wegen het voor je af terwijl je erbij staat |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=609006 <- Wat leuke shit ivm Eindhoven/Coffeeshops.
In ieder geval ik prijs Cassablanca & de Pink uit Eindhoven aan, de pink zeker top10 in Nederland kwa beste coffeeshops! |
![]() |
|
ik ging altijd naar de Holiday, maar die is helaas dicht...
was echt een goeie shop, vrij goedkoop maar toch goeie wiet zo'n prijs/kwaliteitverhouding heb ik helaas nog niet gevonden... greenhouse is wel heel goed, maar ook erg duur baraka heeft ook goeie wiet, is ook niet al te duur en tot slot het ballonnetje waar je voor €15,= 5 gram wiet kan halen... tis prima wiet, maar wel gruis, al zie ik dit alleen maar als voordeel -> je hoeft niet meer te brokkelen... dit alles is overigens in Amsterdam...
|
ALKMAAR:
Naar aanleiding van de denhaager en eindhover coffeshops topics, nu ook een over alkmaar! Mijn favo: De stepping out, Goede shit en ook goede porties (bij veel mensen zeuren ze om id maar bij mij gelukkig niet ) Ook leuk is de Brug op vrijdag middag want dan is het de heele middag happy hour als je 12 euro haalt krijg je er een zakje van 5 euro naar keuze gratis bij (je krijg dan alleen bij je geeltje geen de brug stikkertje)(als je in het bezit ben van 10 de brug stikkertjes krijg je een gratis geeltje ) (zijkerig over id De anytime is ook leuk aangezien ze je alle bedragen er kan halen omdat ze het terplekke wegen en in zakjes doen, is bestwel handig want je kan dan ook gewoon 3 euro ofzo halen of 2 (zij zijn alleen vaak nogal zeikerig over id enzo ) De hightime heeft veel lekker hasjies maar de muziek en het volk is wat minder in de keren dat ik er was. De zero zero is een kut sjop, je krijgt erg weinig voor je geld en de kwaliteit laat ook te wensen over. Maar ze geven wel aan vrijwel iedereen mee maar dat is ook het enige voordeel daar, (en ze hebben een pooltafel wat wel gunstig is )(maar dan gaan we meestal wiet halen in een ander sjop en zeggen daar dat we nog hebben van de vorige dag )
|
![]() |
De missipi in maastricht verdient geen ster vindi k en de skunk in sittard ook niet... geven veel te weinig de capricon en de brothers in heerlen verdienen er zeker weten ook wel een maar ik vind de slowmotion nog aaltijd het beste , superstenge legetimatiecontrole omdat de gemeente ze daar weg wil hebben dus ik kom er niet meer binnen.. ben er wel geweest en de wiet daar is heerlijk!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gare bloopers kijken ![]()
|
Bambu is een kutkoffesjop (omdat je er niet mee naar binnen mag met een petje op, sportschoenen aan enzo) De wiet vink ook niet echt rielekst.
Mijn favo is toch echt De lachende Paus voor wiet (veel keus) en voor hash het geeltje, errug lekkere hash, maar bij de sensie is ie ook aardig te pruimen. Pluto vink kutzakjes hebben. Alpha Blondie hebk rubber in een voorgedraaide aangetroffen. Reefer is mijn stamkoffeshop (woon er 400 meter vandaan, kwam er vroeger elke dag) trefpunt is wel ok als ik te lui ben om naar de reefer te lopen (is namelijk 200 meter lopen)
|
als ik naar holland kwam om naar een coffeeshop te gaan was het meestal naar terneuzen. dan gingen we naar de checkpoint & miami. soms naar vlissingen maar kan niet op de naam komen van die shop. paar keer ook naar maastricht. zaten we meestal in die shops op een boot mississippi & smokey geloof ik.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Er was ook eens een topic over het aantal coffeeshops in Den Haag en andere steden. Er werd toen egzegd zo'n 25 in Den haag. Nu heb ik een politierapport op i-net gevonden waar ze allemaal staan. Tot mijn verbazing zijn ut er in Den Haag 41, namelijk:
Bureau karnebeek 1. Bilderdijkstraat 8a - Meneer Janssen 2. Elandstraat 18 - Greenhouse 3. Piet Heinstraat 91 - Zilvervloot 4. Trompstraat 210 - Dizzy Duck 5. Van Galenstraat 40 - De Hut 2 6. Venestraat 46 - Van 8 tot 10 7. Witte de Withstraat 4a - No Limit 8. Witte de Withstraat 14 - Sympathy 9. Zoutmanstraat 29 - Mazzelaar Bureau jan Hendrikstraat 10. Fluwelen Burgwal 1c - Sky High 11. Gedempte Burgwal 55 - Waterworld ![]() 12. Gortstraat 6 - Sky High 2 13. Herenstraat 7 - De Hut 2 14. Hooikade 7 - The Crow 15. Nieuwstraat 4 - the Game 16. Prinsestraat 84 - Cremers 17. Spekstraat 6a - Jukebox 18. Spui 241 - Smokey's 19. Wagenstraat 115a - Esvet 20. Westeinde 86 - Ceylonice 21. Torenstraat 81 - Londen Bureau de Heemstraat 22. Boerenstraat 89a - Toys 23. Brandstraat 81 - Flamingo 24. Cilliersstraat 1 - Simple Minds 25. Fruitweg/Groenteweg - Hollywood Bureau Nieuwe parklaan 26. Havenkade 16 - the Box 27. Bosschestraat 63 - Blue White Bureau Duinstraat 28. Westduinweg 59 - Falkie Bureau Laak 29. Calandkade ong. - Happy Smile 30. Rijswijkseweg 229 - Fly High 31. Wenkebachstraat 78 - De Tulp Bureau Escamp 32. De la Reyweg 101 - Sticky Fingers Bureau Segbroek 33. Beeklaan 343 - Florence 34. Edisonstraat 98 - Ceylon 35. Loosduinseweg 741 - Seventh Planet 36. Marnixstraat 59 - the Point 37. Valkenboschlaan 45a - Panda 38. Weimarstraat 244 - Basra 39. Weimarstraat 328 - Theehuis Achterhuis 40. Weimarstraat 378 - Mistral 41. Weimarstraat 245 - de Boel |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() happy beetje vreemde lui achter de bar, maar er is tafelvoetbal en de standaart €23,- aanbieding is zeer goed te roken en grote hoeveelheid moon ik vind t de minste shop, want dr komen alleen maar gangstahs met hun patser bakkies, en ze draaien allemaal scrale swinkels (zelfs de klare daar zijn bagger, JA OOK DE €7 KLARE JA) maar de hoeveelheid is gemiddeld maar t chillen is niet super (snachts is het terras idd wel chill (dan zijn er ook bijna geen gangstahhs ![]() rocky is idd een hele chille, minderjarigen krijgen makkelijk mee, en ze hebben chille computers. achterin is de bar maar daar zitten soms erg vreemde personen, voorin isset wel chill (met de comps dus) de wiet is ook chill (af en toe specials e.d.) en ze hebben rocky-mix, alle soorten wiet bij elkaar geflikkert, meer een soort feest wiet. dus als je weinig geld hebben maar je wil wel een grote bag moet je bij de roky zijn. ik was helemaal vergeten dat jij ook op t forum zat katja ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dipshit Cock -master -sucker -eater Negro Bitch -rape -fist -ass Donkey Punch enz. enz. ![]() En heel veel je moeder erdoor ( vooral door mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ballonnetje kom ik nooit meer, omdat je nu 21 daar moet zijn. en greenhouse is wel prijzig, maar de mary en jack van 6,20 per gram zijn echt chill.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
[Nieuws]Blower bekeurd Risce | 57 | 10-07-2005 13:25 | |
Drugs & Alcohol |
enquete - coffeeshops indie-gurl | 29 | 20-06-2005 12:32 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |