![]() |
|
Kwam er net achter dat het nationale eindexamen op tv komt na de reclame (ned 1). Je kunt zelf ook meedoen
![]() ![]() Denk dat de Belgen weer t slimste uit de bus komen. Net zoals met het grote dictee.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is het wel begrijpelijk dat die Belgen zo fanatiek zijn in het Nederlands, ze willen zo graag ook een eigen taal waar ze goed in zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De bevruchting zelf (an sich) is 1 zaadcel voldoende; maar om het hele traject door te komen zijn toch wel echt meer dan 1 zaadcel nodig ![]() Je hebt afvallers nodig, namelijk ![]()
||
Citaat:
|
Ik had ook gemiddeld een 8,3!!!!!!!!!!!!!
nog ff cijfertjes: aardrijkskunde: 6 taal: 8 maatschappijleer: 10 biologie: 10 geschiedenis: 10 exact: 6
Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 21:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zal m'n cijfertjes er ook even bij zetten. ![]() Aardrijkskunde: 9 Taal: 10 Maatschappijleer: 8 Biologie: 8 Geschiedenis: 9 Exacte vakken: 6 Totaal: 8,3
Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 21:38. |
![]() |
|
![]() |
7.0
Ik zat ondertussen wel te forummen en te msn-en. Msn-en en hoofdrekenen gaan niet samen, geloof ik. ![]() Wat een idiote vragen trouwens. ![]() Oh ja: bij Aardrijkskunde, die lijn van die zonsverduistering kwam niet over München... Wel over Wien, maar echt niet over München. Ik heb toch maar (net als iedereen?) München gekozen... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Duitsland een 4,7!
![]() Ik had iets van een 7,7: Aardrijkskunde 10 Taal 9 Maatschappijleer 6 Biologie 9 Geschiedenis 6 Exacte vakken 6 Ik vond dat de punten echt heel raar waren verdeeld. Ik had bij de vakken waar ik een 6 voor heb steeds de vraag waar je 3 punten voor kon halen fout. Terwijl die vraag niet echt veel moeilijker/makkelijker/belangrijker was in vergelijking tot de andere vragen. Nou ja, wat boeit het. |
![]() |
|
wat een slechte test
voor de vakken waar ik goed in ben had ik lage cijfers (exact, biologie) de vakken waar ik slecht in ben (de rest)had ik hoge cijfers ik vond het trouwens meer een algemene kennisquiz als een eindexamen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
'Mislukken integratie schuld PvdA' Atje85 | 148 | 13-01-2004 21:26 | |
Algemene schoolzaken |
Oproep tot algehele scholieren/studenten-staking! Rabbi Daniel | 6 | 09-12-2001 14:37 |