Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een paar weken geleden kwam ik een jongen tegen tijdens het uitgaan. Viavia kon ik aan zijn tel nr. komen. Aangezien ik zijn tel nr. had ik een berichtje sturen en hij gelijk terugsturen. Na anderhalve week smsen had ik dat wel gehad en vroeg dus wat zijn bedoeling was. Het antwoord daarop was dat ik te ver woonde ![]() ![]() ![]() Wel aan naaistreek maar wel een terechte ![]() |
![]() |
|
ooit eens met een paar vrienden 'wat gaan drinken'. Ik en een andere kwamen vrij zat terug terwijl de rest nog wat langer bleef. Vervolgens het zadel van een vriend gejat op het station en in z'n eigen voortuin gezet. Toen hij 's ochtends weer opstond zag hij hem staan.
ook wel grappig; pas een keer gezien hoe 6 mensen een mini optilden en hem zo tussen 2 andere auto's zette dat hij onmogelijk zelf weg kon rijden
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben onder de indruk van je blackmetal-gehalte.... ![]() goed bezig.... echt ontzagwekkend gewoon. je zou niet zeggen dat je pas zo jong bent!
||
Citaat:
dan ben je ook de enigste al me vriende en familie e.d. (behalve 2-3 mense) winde het teringherriej enzoohw |
![]() |
||
Citaat:
en korn is vet bruut !
|
ik altijd.
Ik kan niemand echt vergeten. Ik draag het altijd bij me. Ik maak lullige opmerkingen tegen lui die ik niet mag of die mij ooit een naaistreek heb gelevert. Ik vertel wat ik van ze vind in front of iedereen en het kan me geen reet schelen. Ik verlul ze ik haat ze gewoon. En bij vrienden is het iets minder maar dan praat ik een dag of 3 niet meer met die persoon en als ik altijd met haar uitga, vraag ik iemand anders in front of her. En zeg dat ik het niet zo leuk vind met haar. Ach jah kennen ze onderhands wel
||
Citaat:
das lullig ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
in de straat van school stond een leeg huis, en op dat dak brachten wij onze tussenuren door.
ernaast woonde een ouwe man, die altijd woest werd als we dat deden, en dan ging hij schelden en dreigen. we hebben toen op vakantie kaarten gestuurd, zonder tekst of afzender (alleen zijn adres) en besmeurd met modder e.d. (om m bang te maken ofzo) hij kreeg dus geheimzinnige vieze kaarten uit spanje, italie, peru en turkije ![]() hehe niet echt een naaistreek, maar geen id wat zn reactie was |
![]() |
|
Ik heb wel es met een paar vriendinnen iemand zijn telefoonnummer gegeven aan onbekende mannen alleen omdat ik ruzie had met dat meisje...
![]() ![]() ![]() ![]() En toen ik klein was (heel kinderachtig) ging ik altijd bij mensen aanbellen en dan wegrennen met me vrienden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
studieschulden onder studenten Anna_Nibud | 42 | 21-02-2010 00:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Busstaking tijdens examens T_ID | 500 | 10-06-2008 18:47 | |
Vrije tijd |
Hattrick [Gratis Voetbal Manager Game] superpoepdoosje | 500 | 20-08-2003 09:01 | |
Liefde & Relatie |
Lullige acties Verwijderd | 59 | 05-11-2002 14:39 | |
Psychologie |
beter worden in iemand uitlullen bluebell | 10 | 25-07-2002 18:36 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken op valentijnsdag , lullig ? Sec0nd Ch0ice | 32 | 17-02-2002 12:34 |