Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2004, 21:46
**Flurkie**
**Flurkie** is offline
heeft er iemand een (origineel) idee wat je kan doet voor de laatste 100 dagen?

of wie heeft er wat gedaan?

let it know
Oud 04-01-2004, 21:53
Balance
Balance is offline
de laatste 100 dagen?
wil je dan elke dag iets gaan doen of alleen op de dag dat je nog 100 dagen te gaan hebt?
Oud 04-01-2004, 22:39
Verwijderd
ik snap je niet echt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 23:42
BBEM
BBEM is offline
toevallig de laatste van de 100 dagen van een stage ?
Oud 05-01-2004, 08:32
Wawl
Wawl is offline
Heb je de komende 100 dagen vrij?
Oud 05-01-2004, 09:44
marlies
marlies is offline
Volgens mij bedoelt hij de 100 laatste dagen voor de examens en wil hij op die ene dag iets leuks doen.
Oud 05-01-2004, 10:04
Liss
Liss is offline
Citaat:
marlies schreef op 05-01-2004 @ 10:44:
Volgens mij bedoelt hij de 100 laatste dagen voor de examens en wil hij op die ene dag iets leuks doen.
Daar zat ik ook al aan te denken
Wij doen altijd iets leuks op de laatste lesdag, was altijd de school ombouwen tot een soort disco ofzo en spuiten met waterpistolen, waterbalonnen gooien. Maar dat werd echt te gek toen er eieren en tomaten enz aan te pas kwamen..
Dus op onze school mogen we niets meer doen.. Voortaan gaan we de dag na de laatste lesdag naar Euro Disney met zn allen (de examenklassen dan hé )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:33
Verwijderd
Zodra ik mijn examens gehad heb ga ik samen met wat anderen(of alleen, ligt eraan wie zin heeft) alle LotR films Extended achtereen kijken . De dag erna de Matrix en ik ga ook nog eens een keer het Guiness Book of Records doorkijkenom te lezen wat voor vage en idiote records er wel niet zijn
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:54
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Liss schreef op 05-01-2004 @ 11:04:
Voortaan gaan we de dag na de laatste lesdag naar Euro Disney met zn allen (de examenklassen dan hé )

Jammer dat mijn school dat niet doet...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 17:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-01-2004 @ 12:33:
Zodra ik mijn examens gehad heb ga ik samen met wat anderen(of alleen, ligt eraan wie zin heeft) alle LotR films Extended achtereen kijken . De dag erna de Matrix
Als jij voor bier zorgt, neem ik mijn massive iron maiden collectie mee
Oud 07-01-2004, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-01-2004 @ 18:00:
Als jij voor bier zorgt, neem ik mijn massive iron maiden collectie mee
Doe maar niet!

Die heb ik zelf al
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:28
vedetje
vedetje is offline
hmm, op mijn school staken ze de vorige jaren een heel programma in elkaar, en lieten ze dan de jongere jaren ernaar kijken, toneelstukjes met enkele leerkrachten naspelen deden het altijd goed
of een muziekkwis, of een soort fuif (vond ik eerlijk niet zo geslaagd)

verder halen ze ook altijd de school een beetje overhoop: banken allemaal opstapelen, glazen op de trap zodat je niet langs kan, binnen in de lessen vallen (hehe, all-time favoriet), allemaal draden spannen in de hangen, eens hebben ze overal hooi gedaan (maar dat vond de directie niet zo leuk) en aangezien ze vorig jaar een beeld gebroken hebben, mogen ze dit jaar niets doen

ook kiezen ze ieder jaar een thema uit, en verkleden ze zich dan bv. cowboy en indiaantje, soldaatje, sprookjesfiguren, holbewoners...

nuja, hoop dat je er wat aan hebt...
Oud 09-01-2004, 18:53
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Bij ons in school deden ze al ieder jaar hetzelfde, maar toch iets wat iedere leerling deed verlangen om toch maar in dat zesde middelbaar te zitten . Dan waren de leerlingen er al mee bezig per klas van in het begin van het schooljaar. Dus iedere laatste jaar krijgt een speciale t-shirt ontworpen door de leerlingenraden van de verschillende scholen uit die gemeente (zo hebben wij nog het college en vti die met ons meedoen) die we aandoen op de dag van de 100-dagen en dan bereid iedere klas iets voor. Iets nadoen van in de lessen, leraren nabootsen, dansen, een tv-show nadoen... Dit wordt dan altijd op een groot podium gespeeld die op de speelplaats staat, meestal over de middag beginnen de optredens tot de school gedaan is (100-dagen is bij ons daarom ook steeds de vrijdag) . Het zorgt altijd voor grappige situaties (oh ja per klas spreek je dan ook een bepaald thema af, zoals wij waren dit jaar hippies, andere klassen hadden allemaal een rok aan enz... onze klas had dan ook allemaal dezelfde roze broek aan, iedereen kreeg een stuk roze stof die we goedkoop hadden kunnen krijgen en daarmee moest iedereen een broek of rok maken).
's Morgens waren wij er al heel vroeg (jammergenoeg de politie ook) al van rond 6uur liepen wij rond de kerk op de markt (waar de drie scholen ongeveer samen liggen). We liepen er met scheerschuim, eieren en al de vuilste dingen die je je maar kan bedenken, om elkaar te bekogelen. Dan samen door de school lopen, weer uit de school, rond de school, weer in de school,... In de voormiddag is er wel nog les maar dan vraag je aan de leerkrachten om iets anders te mogen doen (zo hebben we in biologie een pictionary spel gedaan, heel grappig , in recht videos bekeken over een grappig programma, in informatica tekeningetjes gemaakt met de computer op groot scherm en in esthetica hebben we karaoke gedaan) in de namiddag dan het podium (jammergenoeg hadden wij juist in ons jaar een nieuw project dat de school wou proberen en moesten wij naar stomme bands luisteren die kwamen optreden dus geen vrij podium voor ons... ) Maar dan komt het beste, 16uur de bel gaat . Je strompelt met héél de bende laatste jaars naar de markt, waar ook het vti en college samenkomen en dan aanvaaaaalllllen!!!!! Je zag me bijna niet meer (zat onder de slagroom en eieren en tomaten en en...) Dan hadden wij 's avonds nog met ons klas afgesproken om samen bij de chinees te gaan eten en dan helemaal 's avonds fuif!!!!!
Sorry voor het lange verhaal, vond het wel tof om er nog eens aan trug te denken .

Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:10
Verwijderd
jaja de examenstunt....

nou zit ik dus op een locatie met alleen bovenbouw havo en vwo dus ik heb er slechts 2 meegemaakt en die waren alleen leuk voor de examenklassen zelf. Dan krijgt iedereen een t-shirt, er zijn megablubberpowerrace opblaasdingen en een schuimkanon, een bar en een dj... En dan vanaf 11 uur 's ochtends, party! Tot ongeveer 4 uur, dan barbecue, dan feest in 'de superpool' en dat was het dan weer.

Ik hoop dat mijn stunt dit jaar iets origineler is
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 15:10
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-01-2004 @ 09:49:
Die heb ik zelf al
Damn you, patser... Ook alle live concerten (zoals Waldrock 2003, dynamo 2000, ahoy 2003, alle classics ('80-'94), rock in rio, rock am ring etc.)?
Oud 11-01-2004, 10:39
seabreeze
seabreeze is offline
bij mij op school wordt chrisostemos (k denk da ge t zo schrijft) ni zo fel gevierd (op men vorige school wel)

en ja, wa ze dan doen,
lagere jaar uit de klassen halen en die belachelijke dinge late doen, hoofd in bloem en water, en die dingen, en in de namiddag paintballe.

worden de laatste 100 dagen eigelijk ook in nederland gevierd???
Oud 11-01-2004, 10:43
love is life
love is life is offline
Wij houden een fuif 's avonds voor de mensen van school en om zo geld te hebben vooor onze eindejaarsreis ... goinder lekker zuipen en feesten
Tijdens de dag houden we dan ook activiteiten en de laatste 2uren van de namiddag krijgen we vrij om de zaal te gaan klaarmaken
Oud 11-01-2004, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-01-2004 @ 16:10:
Damn you, patser... Ook alle live concerten (zoals Waldrock 2003, dynamo 2000, ahoy 2003, alle classics ('80-'94), rock in rio, rock am ring etc.)?
Alleen de reguliere live-cd's. +Rio als kopie evenals de Ed Hunter game en Edward the Great brand ik me niet aan. Bootlegs interesseren me geen reet.

Ontopic: Als examenstunt vind ik dat we op mijn school iets met onze economiedocent moeten flikken. Die gast is echt een vuile hufter. Zelfs de meeste collega's mogen hem niet. Ben er in elk geval nog geen een tegengekomen die hem wel mag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten