Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zodra ik mijn examens gehad heb ga ik samen met wat anderen(of alleen, ligt eraan wie zin heeft) alle LotR films Extended achtereen kijken
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hmm, op mijn school staken ze de vorige jaren een heel programma in elkaar, en lieten ze dan de jongere jaren ernaar kijken, toneelstukjes met enkele leerkrachten naspelen deden het altijd goed
![]() of een muziekkwis, of een soort fuif (vond ik eerlijk niet zo geslaagd) verder halen ze ook altijd de school een beetje overhoop: banken allemaal opstapelen, glazen op de trap zodat je niet langs kan, binnen in de lessen vallen (hehe, all-time favoriet), allemaal draden spannen in de hangen, eens hebben ze overal hooi gedaan (maar dat vond de directie niet zo leuk) en aangezien ze vorig jaar een beeld gebroken hebben, mogen ze dit jaar niets doen ![]() ook kiezen ze ieder jaar een thema uit, en verkleden ze zich dan bv. cowboy en indiaantje, soldaatje, sprookjesfiguren, holbewoners... nuja, hoop dat je er wat aan hebt...
|
Bij ons in school deden ze al ieder jaar hetzelfde, maar toch iets wat iedere leerling deed verlangen om toch maar in dat zesde middelbaar te zitten
![]() ![]() 's Morgens waren wij er al heel vroeg (jammergenoeg de politie ook) al van rond 6uur liepen wij rond de kerk op de markt (waar de drie scholen ongeveer samen liggen). We liepen er met scheerschuim, eieren en al de vuilste dingen die je je maar kan bedenken, om elkaar te bekogelen. Dan samen door de school lopen, weer uit de school, rond de school, weer in de school,... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry voor het lange verhaal, vond het wel tof om er nog eens aan trug te denken ![]()
Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 18:57. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaja de examenstunt....
nou zit ik dus op een locatie met alleen bovenbouw havo en vwo dus ik heb er slechts 2 meegemaakt en die waren alleen leuk voor de examenklassen zelf. Dan krijgt iedereen een t-shirt, er zijn megablubberpowerrace opblaasdingen en een schuimkanon, een bar en een dj... En dan vanaf 11 uur 's ochtends, party! Tot ongeveer 4 uur, dan barbecue, dan feest in 'de superpool' en dat was het dan weer. Ik hoop dat mijn stunt dit jaar iets origineler is |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
bij mij op school wordt chrisostemos (k denk da ge t zo schrijft) ni zo fel gevierd (op men vorige school wel)
en ja, wa ze dan doen, lagere jaar uit de klassen halen en die belachelijke dinge late doen, hoofd in bloem en water, en die dingen, en in de namiddag paintballe. worden de laatste 100 dagen eigelijk ook in nederland gevierd???
|
![]() |
Wij houden een fuif 's avonds voor de mensen van school en om zo geld te hebben vooor onze eindejaarsreis ... goinder lekker zuipen
![]() ![]() Tijdens de dag houden we dan ook activiteiten en de laatste 2uren van de namiddag krijgen we vrij om de zaal te gaan klaarmaken
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Als examenstunt vind ik dat we op mijn school iets met onze economiedocent moeten flikken. Die gast is echt een vuile hufter. Zelfs de meeste collega's mogen hem niet. Ben er in elk geval nog geen een tegengekomen die hem wel mag ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Thema laatste 100-dagen Senne97 | 7 | 23-11-2014 12:56 | |
Studeren |
Studentenverenigingen Verwijderd | 11 | 06-10-2013 20:10 | |