| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier duidde ik eigenlijk op, want ik heb de laatste tijd veel meegemaakt, en normaal, als je de binnenkant van je handen tegen elkaar aanlegt, dan kloppen de lijnen precies, bij mij is er vorige week een ''gebroken'' (vandaag ontdekt) en is iets verder bovenaan doorgegaan.. hm t zet me wel aan het denken,diezelfde lijn is ook veel vager en dunner dan die op mn andere hand.. pfoe heel erg bedankt, relaxxamann
|
|
|
|
|
|
ik begrijp denk ik wel hoe je je voelt, het kan je styerk verwarren, zoiets...
toch denk ik dat je lichaam en geest nioet zo sterk invloed op elkaar hebben dat er op die manier een verandering zou optreden. bepaalde dingen hebben wel invloed op je lichaam, maar dat heeft meer te maken met je gedrag, denk ik bv slaaptekort, voeding maar ook wel "stralen van geluk"als je verliefd bent dit zijn natuurlijk wel vrij subjectieve zaken, maar ik dwaal af ik denk dat jou persoonlijke ervaring best iets achtergelaten kan hebben bij jou maar niet iop de manier die jij noemt |
|
|
|
|
|
Zal ik jullie wat zeggen de lichaam behoort te vergaan.
Je moet niet door koffie dik kijken. Wat gebeurt gebeurd en wat zal komen zal komen. Trouwens als je veel ellende hebt meegemaakt zie je er misschien niet getekend uit maar je kan er wel van verbitterd raken .
|
|
|
|
Nou van een brandende soldeerbout die je op tafel laat liggen wel ja, en dat kan ik uit eigen ervaring vertellen
![]() k liep een poosje rond met een half ge BBQde plek op mn hand ![]() ontopic: geen idee heb het zelf nog nooit echt meegemaakt
|
|