Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je een goede reden hebt om het uit te leggen mag het wel.
Als bijvoorbeeld heel vaak je pc crasht en je windows steeds moet activeren, kan het zijn dat je bang bent dat je hem niet meer mag activeren ![]() Dus leg ik toch maar uit hoe het werkt. Het werkt alleen als je de pc al eens geactiveerd hebt en dan werkt het alleen op die pc. In de windowsmap staat een .dbl ik geloof wmd.dbl. Als je die op disk zet of cd of wat dan ook, kun je je pc veilig formatter en opnieuw installeren. Dan in een mode waarin je het dbl bestand kan terug zetten het bestand terugzetten. (tip: fat32 houden en met knoppix, ik denk dat het werkt) Als je na het activeren een hardware change / add hebt gedaan moet je deze misschien tijdelijk ongedaan maken en dan daarna weer goed zetten. Succes, misschien kom ik hier nog op terug met een procedure ![]() edit: ik geloof dat het wpa.dbl heet (zal wel voor windows product activation database library staan of zoiets, maar ik vond het wel leuk verzonnen van mezelf ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
Windows XP Pro activeren binnen 30 dagen. Severus | 6 | 04-05-2007 14:24 | |
Software & Hardware |
[laptop] Welke? Choke | 21 | 09-11-2006 22:04 | |
Software & Hardware |
mag ik dezelfde windows op meerdere computer installeren? Psycholord | 6 | 10-08-2006 03:24 | |
Software & Hardware |
[WINXP]Windows XP Corporate versus Windows XP Rugbuksnuffer | 6 | 01-01-2005 06:55 | |
Software & Hardware |
[Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ? SNeKKe | 49 | 11-08-2002 19:51 |