Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb op mijn school in de studieruimte een bijna muur-vullende muurschildering gemaakt, heel erg koel, met elfjes ensow. Hij is best wel mooi. We hadden boeken gezocht en kaarten gekocht in fantasywinkels en toen alles gekopieerd op verschillende groottes en toen gaan knippen en plakken, en van daaruit met houtskool op de muur geschetst en vervolgens geverfd
![]()
|
![]() |
ik heb ook een draak op me muur
![]() en de staart van die draak loopt dan zo me kamer helemaal rond als zo'n rand die je ook wel eens van behang hebt. ik raad je alleen wel aan om het zo min mogelijk met schaduw te maken want dat is echt moeilijk tenzij je met spuitbussen gaat werken. maar ik heb het gewoon met muurverf gedaan. |
![]() |
|
Spuitbussen moet je niet doen als je gedetailleerd gaat werken. Je kan beter in een speciaalzaak even vragen naar de verf voor op muren, en dat kopen, en kleurtjes mengen en een hoop soorten kwasten en penselen kopen. Tis echt koel om te doen
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
daar maken e ook hele mooie getaitalieerde ( of hoe je dat ook mag schrijven ![]() jah sorry, dit is een beetje offtopic maar ben gewoon ff nieuwschierig ![]() en heb je een muurschildering op de school gemaakt? just curious.. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hem af
![]() Het is uitendelijk een ander plaatje geworden, een draak met een tribal achtig iets. Ik kijk wel of ik er keer een foto van kan maken. Maar ik vind hem goed gelukt. De tribal heb ik geschilderd, en het draakje gewoon met watervaste stift getekend om dat die te priegelig was.
||
Citaat:
![]() En zeker die muurschildering eens posten he, ben benieuwd naar het resultaat. Groetjes Stoetel
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
muurschildering over godsdienst me=pinda | 26 | 05-06-2005 01:31 | |
ARTistiek |
Muurschildering? Daaaan | 5 | 15-02-2005 22:22 | |
ARTistiek |