Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 16:26
Verwijderd
Wat vinden jullie van Rebecca?

Mocht ze vreemdgaan of niet? Als ik een meisje was, had ik david ook echt wel hard gepakt, laten we daar duidelijk in zijn hè. Tevens heeft ze gewoon 100K pond opgestreken voor haar verhaal.

Heb jij wel eens sex met een ster gehad, fantaseer je daar over, en zou je het ook aan de pers vertellen?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:30
Otis
Otis is offline
ik had beckham ook gewoon gepakt, victoria of geen victoria.
en ik fantaseer wel eens over will young en george micheal , lekker geile homo's
en ook over colin farrel en over geert hoes van gtst en over ashton kutcher...

tja je moet wat he.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 19-04-2004 @ 17:30 :
ik had beckham ook gewoon gepakt, victoria of geen victoria.
en ik fantaseer wel eens over will young en george micheal , lekker geile homo's
en ook over colin farrel en over geert hoes van gtst en over ashton kutcher...

tja je moet wat he.
Fantaseer je dan ook met visuele middelen?

Alsin dat je gespreid voor een poster gaat liggen ?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:32
Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 19-04-2004 @ 17:31 :

posters idd ja of gewoon een leuke videoclip , alles werkt wel als ik eenmaal geil ben.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:33
Me@You
Me@You is offline
Citaat:
Ridder schreef op 19-04-2004 @ 17:31 :

en dan schreeuwen! pak me dan! pak me dan!

en dan komt opeens je moeder binnen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 19-04-2004 @ 17:32 :
posters idd ja of gewoon een leuke videoclip , alles werkt wel als ik eenmaal geil ben.
Neem je ook die vodaphone reclames op met Beckham? En start je dan de band?

Ik zou best door paris hilton gepijpt willen worden, maar dan niet op video
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:36
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Lijkt me het verkeerde forum
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:45
AngelLena
AngelLena is offline
Tja, als je de kans krijgt een lekkere vent te pakken als vrijgezellige dame dan doe je dat, beroemdheid of niet, en beroemd is natuurlijk altijd grappig

Maar verkopen aan de pers... Neuh, ik ben nog wel zo eerlijk dat ik het voor mezelf hou en verlaag me niet door het te verkopen. Ik denk nog altijd dat ik daar boven sta.
Oud 19-04-2004, 16:58
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-04-2004 @ 17:45 :
*Maar verkopen aan de pers... Neuh, ik ben nog wel zo eerlijk dat ik het voor mezelf hou en verlaag me niet door het te verkopen. Ik denk nog altijd dat ik daar boven sta.
Dat zou je denken ja...maar als je d'r een miljoentje voor zou vangen? Ach waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Me@You schreef op 19-04-2004 @ 17:33 :
en dan schreeuwen! pak me dan! pak me dan!

en dan komt opeens je moeder binnen
*grin*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:27
leucomelas
leucomelas is offline
die rebecca heeft het goed voor elkaar... natuurlijk zou ze david bespringen.. en lekker poen verdiend...kweet niet of ze nog een vriend/man heeft, maar in dat geval zou ik het afkeuren.. maar als ze toch vrijgezel is...
david beckham daarentegen vindt ik echt stom, je hebt een vrouw, ga je nog vreemd... beetje sneu...
maar ik droom niet over een ster.. wel gedaan vroeger, maar werd ik alleen maar verdrietig van want ze waren zo ver weg... dus maar totaal afgeschaft...
als ik sex zou hebben met een ster *not* zouk het wel aan de pers vertellen... als er tenminste een leuk prijsje aan vastzit *ben dan zelfs nog bereid geheime foto's te maken* gnagna
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
MarKel schreef op 19-04-2004 @ 17:36 :
Lijkt me het verkeerde forum
Lijkt me niet.. maar blijkbaar zit je hier vaker en kan je dat beter beoordelen hè

Citaat:
Tja, als je de kans krijgt een lekkere vent te pakken als vrijgezellige dame dan doe je dat, beroemdheid of niet, en beroemd is natuurlijk altijd grappig
Rebecca is wel gehaat in heel Engeland, denk je dat dat kwartiertje warm vlees in jouw schat dat goed maakt ?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:31
Otis
Otis is offline
rebecca zelf zag er alleen niet zo fuckable uit moet ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 19-04-2004 @ 18:31 :
rebecca zelf zag er alleen niet zo fuckable uit moet ik zeggen
Nee, beckham heeft niet een goede smaak voor buiten neukertjes
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:33
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik hoef echt niet zo nodig een beroemde ster te neuken ofzo hoor..
IK heb meer als genoeg aan mn eigen vriend.
Oud 19-04-2004, 17:35
Otis
Otis is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 19-04-2004 @ 18:33 :
dat zeg je nu, wacht maar tot je single bent, dan sta je bij elke premiere om soapies te spotten
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 19-04-2004 @ 18:33 :
Maar als Kurt Cobain nou zou leven, en jou tijdens een concert naar zijn kamertje vroeg? Dan wel? Of ben je niet zo truie punkygirl?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:40
Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 19-04-2004 @ 18:35 :
Maar als Kurt Cobain nou zou leven, en jou tijdens een concert naar zijn kamertje vroeg? Dan wel? Of ben je niet zo truie punkygirl?
kurt had n flexibele lul , hoorde ik in de wandelgangen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:41
Teun
Teun is offline
w00000000000000000000000000000t Rebacca is mijn heldin op zeker swa!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
James Brown schreef op 19-04-2004 @ 18:41 :
w00000000000000000000000000000t Rebacca is mijn heldin op zeker swa!!!!!!
Jij wou ook sex met beckham?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:44
Teun
Teun is offline
Citaat:
Ridder schreef op 19-04-2004 @ 18:42 :
Jij wou ook sex met beckham?
Dat niet persee, maar wat een manier om geld te verdienen!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
James Brown schreef op 19-04-2004 @ 18:44 :
Dat niet persee, maar wat een manier om geld te verdienen!!!!
Ze is een hoe®®®®®®®®®®®®®®®
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:46
Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 19-04-2004 @ 18:45 :
Ze is een hoe®®®®®®®®®®®®®®®
mwaah als ik rebecca zou gaan doen, word ik dan ook beroemd?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 19-04-2004 @ 18:46 :
mwaah als ik rebecca zou gaan doen, word ik dan ook beroemd?
Het meisje dat neukte met het meisje dat beckham neukte...

JAAAAAAAAA, dat kan in SBS Shownieuws
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:03
Verwijderd
ze heeft t niet slecht gedaan ik had t ook gedaan denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:16
Marshall
Marshall is offline
ik wil me wel bij victoria aanmelden als buiten-neukertje anders
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:46
Verwijderd
Orlando Bloom mag zich aan mijn bed melden en Johnny Depp eventueel, als hij niet te oud is zonder make-up.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-04-2004 @ 22:46 :
Orlando Bloom mag zich aan mijn bed melden
ik deel je mening
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:54
AngelLena
AngelLena is offline
Tja, ten eerste ben ik niet vrijgezellig, dus gaat het feest al niet door. Daarbij ben ik ook niet iemand die met een beroemdheid neukt om het met een beroemdheid neuken. Ik verlaag mezelf niet tot dat kinderlijke niveau. (ja dat vind ik kinderlijk)

Maar goed, als het goed klikt, dan zie ik het probleem er niet van in, hij heeft dat misschien een meisje, maar dat is zijn verantwoordelijkheid, niet de mijne. Zo nuchter ben ik dan ook wel weer.

Maar verkopen aan de pers, nee dat zou ik echt niet doen. Dat vind ik gebruik maken van een situatie en daar hou ik absoluut niet van. Oke, je vangt er flink poen voor, en dat kan ik zeker gebruiken, maar dan verkrijg ik dat geld liever op een andere manier dan een verhaaltje te houden voor de pers over mijn seksuele ervaringen met een beroemdheid. Waarom kan ik moeilijk uitleggen, maar dat is voor mijn gevoel gewoon niet goed en oneerlijk.
Oud 20-04-2004, 00:52
Teun
Teun is offline
Vrijgezellig, och wat een verschrikkelijk woord.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:02
Verwijderd
Van mij mag Rebecca Loos sex hebben met wie ze wil, alleen niet met mijn vriend of mijn vader.

Ik heb nooit sex met een ster gehad, fantaseer er ook niet over, maar als ik het toch zou doen en als hij me dan bruut zou dumpen en ik zou anderhalf miljoen kunnen opstrijken door mijn verhaal te verkopen, zou ik het zéker wel aan de pers vertellen . Had-ie maar bij me moeten blijven.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 19-04-2004 @ 22:52 :
ik deel je mening
Altijd leuk dat iedereen vind dat Orlando zich bij mijn bed moet melden
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-04-2004 @ 16:31 :
Nienke is een flauwerik .
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 16:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nog nooit een ster geneukt (op zn botst gezegd)
ben ik ook niet van plan..
heb n vriend nu 2 jaar en daar blijf ik bij ga mijn toekomst met hem niet (letterlijk en figuurlijk) verneuken voor een wip met een beroemdheid hahaha

maarre ik heb geen idee of die rebecca uit dr nek lult of dat ze m echt gepakt heeft..
ik zie die beckham er wel voor aan lijkt me geen lieverdje maar wel stom van hem (wat dacht ie nou dat t nooit uit zou komen? )
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 16:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 20-04-2004 @ 17:53 :
nog nooit een ster geneukt (op zn botst gezegd)
ben ik ook niet van plan..
heb n vriend nu 2 jaar en daar blijf ik bij ga mijn toekomst met hem niet (letterlijk en figuurlijk) verneuken voor een wip met een beroemdheid hahaha

maarre ik heb geen idee of die rebecca uit dr nek lult of dat ze m echt gepakt heeft..
ik zie die beckham er wel voor aan lijkt me geen lieverdje maar wel stom van hem (wat dacht ie nou dat t nooit uit zou komen? )
Nog voor het verhaal publiekelijk uitkwam had hij het al opgebiecht aan Viccie, dus ga er maar van uit dat het wel klopt.
Oud 20-04-2004, 18:02
sanguine
sanguine is offline
ik ben een wannabe-starfucker omdat ik artiesten soms iets extra geils vind hebben wanneer ze vol aandacht hun instrument bespelen.. maar tot nu toe heb ik alleen nog maar wannabe-stars gefuckt
Oud 20-04-2004, 18:03
pure_evil
pure_evil is offline
ach, zo komt ze wel in de publiciteit, en ze verdient er geld mee. maar ik heb geen fantasieen over sterren, te ver van mn bed...wel van andere personen, die vaak zelfs in mn bed liggen
Oud 20-04-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 20-04-2004 @ 17:36 :
Nienke is een flauwerik .
Ik weet het, het is een ziekte Gaat samen met het continu-mezelf-pijn-doen (per ongeluk!) en offtopic posten. Misschien gaat het na een tijdje over *kijkt hoopvol*
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 14:09
lso
lso is offline
Citaat:
Ridder schreef op 19-04-2004 @ 17:26 :
Wat vinden jullie van Rebecca?

Mocht ze vreemdgaan of niet? Als ik een meisje was, had ik david ook echt wel hard gepakt, laten we daar duidelijk in zijn hè. Tevens heeft ze gewoon 100K pond opgestreken voor haar verhaal.

Heb jij wel eens sex met een ster gehad, fantaseer je daar over, en zou je het ook aan de pers vertellen?

Ze mocht t doen.. maar waarom hoeft dat verteld te worden aan de pers? Je koos om zijn minnares even te zijn, dan moet je t toch niet in de pers gaan rondstrooien, lijkt me verschrikkelijk laf.. begrijp k eigenlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 14:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lso schreef op 21-04-2004 @ 15:09 :
Ze mocht t doen.. maar waarom hoeft dat verteld te worden aan de pers? Je koos om zijn minnares even te zijn, dan moet je t toch niet in de pers gaan rondstrooien, lijkt me verschrikkelijk laf.. begrijp k eigenlijk niet...
Dat is zo makkelijk te begrijpen... Je komt een ster tegen, ziet er niet verkeerd uit, hij ziet jou wel zitten, je neukt ermee en je hebt meteen geld op de achterhand omdat de pers goud geld betaald voor zulke verhalen. Menselijke hebzucht kan ver gaan, en het is natuurlijk easy money. Even kwartiertje met je benen wijd en je bent weer paar duizendjes rijker.

Gelukkig zijn er ook mensen die geen gebruik maken van andere mensen.
Oud 21-04-2004, 14:22
lso
lso is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-04-2004 @ 15:14 :
Dat is zo makkelijk te begrijpen... Je komt een ster tegen, ziet er niet verkeerd uit, hij ziet jou wel zitten, je neukt ermee en je hebt meteen geld op de achterhand omdat de pers goud geld betaald voor zulke verhalen. Menselijke hebzucht kan ver gaan, en het is natuurlijk easy money. Even kwartiertje met je benen wijd en je bent weer paar duizendjes rijker.

Gelukkig zijn er ook mensen die geen gebruik maken van andere mensen.
Amaai, idd, maar zo laf...! Eerlijk, die nieuwtjes interesseren me wel maar... ze toont zichzelf ook niet al te positief zo... maar ja, t geld is belangrijker waarschijnlijk.. binnen enkele dagen staat een nieuw meisje op de voorpagina van de krant...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 14:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-04-2004 @ 17:55 :
Nog voor het verhaal publiekelijk uitkwam had hij het al opgebiecht aan Viccie, dus ga er maar van uit dat het wel klopt.
humz dat wist ik niet ..
heb die docu ook niet gezien...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-04-2004 @ 16:31 :
trutje
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 21-04-2004 @ 16:26 :
trutje
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:22
Valentijn
Valentijn is offline
Mmm er stond vandaag een mooi stuk in de Volkskrant over dit onderwerp....(bij t onderdeel de Voorkant)

Beckham is gewoon een merk en allang geen persoon meer, t komt die gast nog eens goed uit ook want nu vind iedereen hem weer lekker een mens....en das goed voor de verkoopcijfers.....Mannen mogen weer stout zijn...

Lijkt me zeker dat zijn management dit heeft uitgedoktert...komt ze perfect uit...

Mmm wel cool dat ze iedereen weten te foppen en zelf lekkere glazen rose drinken op witte Riva- speedboten en lekker terrassen in Toscane...haha.....lang leve de marketing en reclamebranche...

Tataa!
Oud 23-04-2004, 17:50
Mindfields
Mindfields is offline
Duh, sex met David Beckham en er nog geld voor krijgen ook.
Oud 24-04-2004, 12:25
wildeman
wildeman is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-04-2004 @ 09:02 :
Van mij mag Rebecca Loos sex hebben met wie ze wil, alleen niet met mijn vriend of mijn vader.

Ik heb nooit sex met een ster gehad, fantaseer er ook niet over, maar als ik het toch zou doen en als hij me dan bruut zou dumpen en ik zou anderhalf miljoen kunnen opstrijken door mijn verhaal te verkopen, zou ik het zéker wel aan de pers vertellen . Had-ie maar bij me moeten blijven.
Hij heeft haar niet bruut gedumpt hoor. Hij moest gewoon oppassen dat Victoria er niet achter kwam. En ik vind gewoon dat het in een relatie meot kunnen om met andere mensen te vrijen. Daar wordt een veel te groot probleem van gemaakt tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
wildeman schreef op 24-04-2004 @ 13:25 :
Hij heeft haar niet bruut gedumpt hoor. Hij moest gewoon oppassen dat Victoria er niet achter kwam. En ik vind gewoon dat het in een relatie meot kunnen om met andere mensen te vrijen. Daar wordt een veel te groot probleem van gemaakt tegenwoordig.
Ze beweert dat hij beloofde te scheiden van Victoria en dan met haar verder te gaan... als je iemand dan dumpt omdat je vrouw er anders achter komt, vind ik dat best bruut
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:28
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
lso schreef op 21-04-2004 @ 15:22 :
Amaai, idd, maar zo laf...! Eerlijk, die nieuwtjes interesseren me wel maar... ze toont zichzelf ook niet al te positief zo... maar ja, t geld is belangrijker waarschijnlijk.. binnen enkele dagen staat een nieuw meisje op de voorpagina van de krant...
Nou aangezien er nu nog over gesproken word, lijkt dat laatste niet op te gaan.
Men noemt het "grootste showbizz-schandaal van de afgelopen 10 jaar ", dus er zal nog wel een tijdje over gepraat worden.
Trouwens, so what dat zij er een slaatje uit slaat. Laat haar lekker. Wat denk je dat die Beckhams doen?? Wat ze alleen al verdien(den) aan het verkopen van hun bruiloftsreportage, en reclame...

En ik vind overigens wel dat zij zich goed opstelt, goedgemanierd en welbespraakt. Bovendien is zich er terdege van bewust dat ze "gestookt" heeft in een huwelijk. Mr kom op zeg, ik vind niet dat zij de schuldige partij in dit "gedoe" is...
Dat is toch echt Mr. Beck's himself...
Oud 26-04-2004, 16:55
Verwijderd
Ik heb met Victoria geneukt, maar dat weet nog niemand.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten