Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Nee. Mijn moeder gelooft niet en ziet zichzelf als atheistisch, mijn vader weet het niet en ziet zichzelf als agnostisch. Citaat:
Nee. Tenzij het vanwege het bezoeken is in de zin van kunst en cultuur ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
mijn ma is negatief. pa zegt dat ie wil dak gelukkig word maar in wezen gelooft ie dat al die geloven gevaarlijk zijn. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
De paus hoeft toch niet te bepalen of ik aan de pil ga of niet? Ben de baas over mijn eigen lichaam. Ik hoef toch niet op CDA te stemmen als de kerk dat (van oudsher) zegt? Komop, we leven in een vrij land... Paganisme is wel een erg ruim begrip, het allesomvattende woord voor de natuurreligies. Wat het best bij mij past is de moderne hekserij. Ik ben me altijd al bewust geweest van de krachten van de natuur. Was altijd al bezig met edelstenen, wierook en kruiden. Geloof ik reïncarnatie, ben vegetarisch. Eerst was het allemaal onbewust, het was gewoon Saskia. Nu ik weet dat ik niet de enige ben die zo is, heeft het de naam paganisme gekregen. Citaat:
![]() Ik ben 18, dus inderdaad, volwassen. Ik ben net 18, mijn ouders zien me serieus nog als een klein kind. 'het occulte is gevaarlijk' 'je hoort naar ons te luisteren' 'je moet ons geloof gewoon van ons aannemen' Citaat:
Citaat:
Zo dat was mijn verhaaltje wel weer ![]() Liefs Sask!a
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Stemmen alle christenen CDA (zelfs: Is het CDA nog christelijk?)? Volgen alle christenen de paus? Nou, ik dacht het even niet! En over die ge- en verboden, daar gaat het nou niet om, het gaat om geloof in Jezus, als je in Hem gelooft en Hem om hulp bidt, dan zul je zien je vanzelf naar Hem gaat leven. Niemand zal zonder zonden zijn, iedereen zal elke dag weer opnieuw een gebod overtreden (zonde doen), maar daarom is het juist zo mooi dat Jezus daar Verlosser van is, en onze zonden op Zich heeft genomen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() On topic: m'n moeder is christelijk, m'n vader gelooft niet en ik ben christelijk maar neig de laatste tijd naar de islam. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn vader is katholiek, mijn moeder Nederlands hervormd. Ikzelf ben Nederlands hervormd gedoopt en opgevoed, vandaar dat ik me zo ook voel, maar de laatste tijd raak ik steeds meer overtuigd van het orthodoxe Jodendom, vooral de oude, traditionele en onbeïnvloede versie van de Qblh (kabbala). Mijn ouders laten me er vrij in, maar ze vinden het wel moeilijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het Jodendom is de basis, de stam. De Islam is daar een vroege vertakking van en het Christendom een wat latere.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête geloof onder jongeren bokbier | 27 | 20-04-2011 15:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |