| Bekijk resultaten poll: hebben jullie een laptop (HBO only) | |||
| ja, hartstikke handig |
|
11 | 31.43% |
| nee, niet nodig |
|
24 | 68.57% |
| Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
|
|
|
Verwijderd
Waarom zou je in godsnaam een laptop nodig hebben? Die heb je op de middelbare school toch ook niet nodig?
|
|
|
|
Verwijderd
Het schijnt niet nodig te zijn, maar wel handig omdat je dan niet bent aangewezen op de computers bij de opleiding.
|
|
|
|
nare man schreef op 22-06-2004 @ 00:15 :
Ik krijg bij veel van die HBO-figuurtjes een beetje de indruk dat ze alleen met een aktentasje en een laptopkoffertje lopen om interessant te doen (het zijn ook altijd de types die commerciële economie ofzo doen). ontopic: Ga gewoon die opleiding doen en als je dan tijdens die opleiding merkt dat jij toch graag een laptop wil hebben omdat je dat ècht nodig hebt, dan kijk je je pappie lief aan
|
|
|
|
Verwijderd
Op de TU/e zijn ze verplicht (en ook nodig). Maar ja, da's geen HBO.
|
|
|
|
nare man schreef op 21-06-2004 @ 23:30 :
Waarom zou je in godsnaam een laptop nodig hebben? Die heb je op de middelbare school toch ook niet nodig? ![]() Ik vind het erg handig, overal mee naar toe te slepen en ik kan ergens gaan zitten werken waar het rustig is, veel effectiever dan in een drukke omgeving.
|
|
Verwijderd
SimplyABoy18 schreef op 22-06-2004 @ 11:47 :
Een laptop is niet persee nodig aangezien heel veel scholen beschikken over zat computerruimtes (mag ik hopen)!
|
|
|
|
Verwijderd
Luna schreef op 22-06-2004 @ 12:40 :
ik wel ![]() Ik vind het erg handig, overal mee naar toe te slepen en ik kan ergens gaan zitten werken waar het rustig is, veel effectiever dan in een drukke omgeving. Hangt dus van de kwaliteit van de opleiding af.
|
|
|
|
Luna schreef op 22-06-2004 @ 12:40 :
ik wel ![]() Ik vind het erg handig, overal mee naar toe te slepen en ik kan ergens gaan zitten werken waar het rustig is, veel effectiever dan in een drukke omgeving.
|
|
Verwijderd
Zoals ik zei, vooral voor CE- en MER-geilerds.
|
|
|
|
nare man schreef op 22-06-2004 @ 00:15 :
Maar waarom zou dat speciaal voor HBO gelden? Je hebt op een WO ook wel eens een computer met Word nodig, maar dan kun je als student beter een goedkoop PC'tje aanschaffen voor op je kamer, dan een peperdure laptop die je mee moet zeulen. beter een goeie pc thuis dan een laptop, ik doe nu 3 jaar HBO en heb nog nooit een laptop gebruikt, wel een computer thuis uiteraard.
|
|
De HBO'ers herken ik altijd aan hun grote laptoptassen in de overvolle stadsbussen.
|
|
|
|
|
Natuurlijk geen HBO, maar ik vond het altijd handig om draadloos in de mensa te internetten met mijn laptop bij ons op de uni.
|
|
|
|
Sovereign schreef op 22-06-2004 @ 18:09 :
Natuurlijk geen HBO, maar ik vond het altijd handig om draadloos in de mensa te internetten met mijn laptop bij ons op de uni.
|
|
Verwijderd
[opschepmodus]Wij hebben wireless.
[/opschepmodus]
|
|
|
|
ik wil opleiding pedagogiek gaan doen
|
|
Verwijderd
cynthia16 schreef op 22-06-2004 @ 20:40 :
ik wil opleiding pedagogiek gaan doen |
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Verwijderd
En handig om pr0n te raadplegen op de toiletten op de uni
|
|
|
|
Mephostophilis schreef op 22-06-2004 @ 00:21 :
Op de TU/e zijn ze verplicht (en ook nodig). Dat kunnen ze nooit maken.
|
|
|
|
Verwijderd
Ervaring?
|
|
|
|
Mephostophilis schreef op 22-06-2004 @ 22:56 :
Uhm, wie zit hier op de TU/e? Jij of ik? Edit: wij allebei las ik net, maar ik weet niet hoe dat zit bij jullie van informatica, maar bij ons is het echt onmogelijk zonder dat ding. Je hebt hem nodig voor practica, programmeren, wiskundesoftware en natuurlijk games. ![]() Er wordt in ieder geval vanuit gegaan dat je er één hebt. ![]() Gezien vanuit de praktijk is het bijna onmisbaar, dat ben ik met je eens. Maar echt verplicht, is het niet, een subtiel verschil. Je mag trouwens bij sommige vakken je notebook erbij houden...zonder notebook wordt het dan eh vrij lastig
|
|
|
|
Verwijderd
Vaag. Mijn broertje studeert technische natuurkunde aan de UTwente en daar heeft men absoluut geen laptop nodig, noch wordt ervan uitgegaan dat je er éen hebt.
|
|
|
|
nare man schreef op 22-06-2004 @ 14:51 :
Voor dat geld kun je beter een computertje voor op je kamer aanschaffen. Werkt lekkerder )
|
|
Verwijderd
Luna schreef op 23-06-2004 @ 16:27 :
waarom werkt dat lekkerder? Ik vind mijn laptop lekkerder werken dan mn computer, dat verschilt dus per persoon. (zoals de noodzaak van de aanschaf van een laptop ook per persoon afhangt )
|
|
|
|
Verwijderd
nare man schreef op 23-06-2004 @ 16:45 :
Ik heb het niet zo op priegelige laptoptoetsenbordjes en TFT-schermen van mindere kwaliteit |
|
|
|
Verwijderd
Luna schreef op 23-06-2004 @ 17:04 :
ik kan heel slecht tegen mensen om me heen als ik op de computer zit (te werken) en daarom heb ik een laptop zodat ik altijd ergens kan werken waar niemand is.
|