Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2004, 21:34
Paris in flames
Paris in flames is offline
Deze boeken zijn studieboeken van de opleiding Ergotherapie. De boeken heb ik aangeschaft voor de opleiding aan de Hogeschool Zuyd te Heerlen.
Veel boeken zijn ook bruikbaar voor verwante opleidingen zoals de opleidingen fysiotherapie en verpleegkunde.

De boeken verkeren in een goede staat, een groot aantal boeken zijn zelfs nog nooit gebruikt en verkeren dus in een nieuw staat. De prijzen zijn in mijn ogen vrij laag.
De boeken zijn los te koop (losse prijzen staan achter de boeken), ze zijn op te halen, maar ik kan ze natuurlijk ook opsturen met de post. Allemaal geen probleem.
De boeken kosten in totaliteit 625 euro, Mocht u de boeken allemaal willen kopen dan komt er nog een zeer grote stapel materiaal bij zoals:

Een groot aantal gebruikte blokboeken, literatuurboeken etc. (praktisch alle)
Veel gekopieerde literatuur
Folder materiaal
Veel brochures
Elementen van kwaliteitszorg
Handboek ergotherapie eerste lijn
En wat doen we nu, over hersenbeschadiging en spasticiteit
Een beroerte en dan?
Handleiding bij het spalken
Praktisch omgaan met apraxie

3 gebrande cd/roms:

Codex medicus – uitgebreide database met daarin ziektebeelden. Symptomen, diagnoses en therapieen.
Bodyworks 6.0 multimedia gids van het menselijk lichaam, met roterende 3D modellen, video’s etc.
F. Netters interactive atlas of human anatomy


Vragen? (hoe klein ook) Mail me svp en ik mail zo snel mogelijk terug! frank167(at)tiscali.nl


De boekenlijst:


*De Nederlandse gezondheidszorg (Boot/Knapen, uitgeverij het spectrum) 12
*Ergotherapie in de psychiatrie (Finlay, Elsevier / de tijdstroom) 15
*Zakwoordenboek der Geneeskunde, 2gste geheel herziene druk (Coëlho) 14
*Menselijk gedrag en communicatie in de gezondheidszorg (Groenman/van Dalen) 35
*Reumatologie voor paramedici (Nienhuis ea) 12
*Zorg aan buitenl”anders?” deel van mijn vak 3
*De kleine gids voor de Nederlandse sociale zekerheid 2000.1 2
*Het onderzoek van de bovenste extremiteiten, vaardigheden in de geneeskunde (Boumans/van Ooy) 10
*Foundations for practice in Ocupational therapy, third edition (Hagedorn) 30
*Neuropsychology for occupational therapists, assessment of perception and cognition (Grieve) 20
*A model of human occupation, sleutelbegrippen (kielhofner) 6
*Psychomotoriek bij kinderen (Vallaey/Vandroemme, Acco) 20
*Kind in ontwikkeling, een handreiking bij de observatie van jonge kinderen (Bilo/Voorhoeve/Koot, Elsevier/de tijdstroom) 18
*Als je kind het zelf niet kan (Spiekhout, Bohn stafleu/Van Loghum) 25
*Het spel van kwaliteit en zorg (Verbeek, Elsevier/de tijdstroom) 15
*Grondslagen van de ergotherapie (Kinébanian/Thomas) 46
*De ergotherapeut als adviseur, methodiek en adviesvaardigheden (Heijsman/Kuiper/Lemette, Lemma) 28
*Psychologische gespreksvoering, een basis voor hulpverlening (Lang/van der Molen) 18
*SOESSS, theorie en praktijk, standaard observatie ergotherapie schrijven en sensomotorische schrijfvoorwaarden (Corstens-Mignot/Cup/van Hartingsveldt-Bakker, LEMMA) 25
*Beroepsprofiel ergotherapeut (NVE, LEMMA) 8
*Minimumeisen verslaglegging ergotherapie (NVE, LEMMA) 8
*Muscles, Nerves and Movement, Kinesiology in daily living, second edition (Tyldesley/Grieve, Blackwell science) 24
*Neurowetenschappen, een overzicht (van Cranenburg, Elsevier/de tijdstroom) 28
*Neuropsychologie, over de gevolgen van een hersenbeschadiging (van Cranenburg, Elsevier/de tijdstroom) 28
*A Model of Human Occupation, theory and application, second edition (Kielhofner, Williams & Wilkins) 37
*Psychiatrie, van diagnose tot behandeling (Vandereycken/Deth, Bohn Stafleu Van Loghum) 25
*Psychologie, de stand van zaken (Metaal/Jansz/Fisher, Swets&Zeitlinger) 24
*O.P.H.I., occupational performance history interview (instituut ergotherapie, innovatiecentrum model of human occupation, Hogeschool van Amsterdam) 5
*Model of Human Occupation, selectie van twaalf instrumenten (Kinebanian/Thomas, Hogeschool van Amsterdam) 6
*Lijstwerkboek, een aanzet tot methodisch handelen in de ergotherapie psychiatrie (Santbrink/Soogelee) 8
*Neuro Developmental Treatment, handboek, een praktische leidraad voor verpleegkundigen en paramedici (van Keeken/Kaemingk, Elsevier/de tijdstroom) 25
*Atlas of Human Anatomy, second edition (Frank H. Netter, Md / Novartis) 60
*Studeer actief, wegwijzer voor de beginnende student (Louwerse) 5

Interesse? mail me dan op: frank167(at)tiscali.nl


Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 21:38.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.