Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
"waar?" "daar!, dat moet een oranje zijn.." "ja, dat is een oranje, die is net te vroeg, anders was het ook een rode geweest" "tsja spijtig voor em... amateurtje" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En Bin-laden en zn vriendjes zijn denk ik "professioneel" genoeg, op het moment dat ze doorhebben dat een actie van hun tegengehouden gaat worden, stappen ze wel over op een plan B. Jammer dat het zo is...... maar vroeg of laat lukt het ze toch wel weer, om een grote aanslag te plegen, ben ik bang ![]() |
![]() |
||
Citaat:
#1. impuls voor de Nederlandse economie door massaal hamstergedrag bij een grote terroristische dreiging #2. minder resistance bij een verlenging of nieuwe uitzending van Nederlandse soldaten naar Irak #3. goede redenen om de privacy van Nederlandse burgers verder te schenden |
![]() |
|
*checkt toch maar es de lui in haar telefoontje*
'Telefoon linkt Gaffar H. met al-Qaeda' NIJMEGEN - Een telefoonnummer in een mobieltje is volgens het Openbaar Ministerie (OM) het verband tussen de 37-jarige Syriër Gaffar H. en het terreurnetwerk al-Qaeda. Dat heeft de advocate van H. donderdag gezegd. De politie pakte de Syriër in juli samen met een 33-jarige man uit Libanon op wegens een terreurdreiging tegen de Nijmeegse Vierdaagse. De politie vond in de mobiele telefoon van H. het telefoonnummer van een bewoner van een Nijmeegs asielzoekerscentrum. Hetzelfde nummer werd ook aangetroffen in de telefoon van een man die in verband met de aanslagen van 11 september 2001 werd aangehouden in Frankrijk. http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...al-Qaeda_.html ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat is iets dat geen enkele andere anti-Amerikaanse groepering is gelukt.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nee, er is wel onderzoek geweest (en dat was behoorlijk SCHRIKBAREND!!) Uit dat onderzoek bleek dat: ongeveer 25% van de Nederlandse bevolking de drie begrippen: moslims - terroristen - allochtonen; als 1 en hetzelfde ziet (afschieten die mongolen!!) Ook dat van die telefoon vind ik echt belachelijk, als (*ook uit onderzoek gebleken) iedereen met email, ieder willekeurig ander persoon met email op de hele wereld iemand anders kan bereiken binnen 6 emailtjes (forwards) dan kun je ook wel zo ongeveer een groep van honderden zoniet duizenden "verdachte contacten van Osama bin Laden" oppakken. stel dat Osama 100 nummers in zijn telefoon had (hij was belangrijk he?) en al zijn 100 contacten hebben weer 50 contacten in hun telefoon. (en dat is nog pessimistisch berekend, Osama had echt een blitse telefoon ![]() dan zou je zo @ random 100x50 + die 100 contacten = 5100 man op kunnen pakken puur op verdenking van contact hebben met terroristen... tsss.. nou ik haal het telefoonnummer van mijn oma en van mn moeder mooi uit mn telefoon!!! levensgevaarlijk, telefoonnummers opslaan! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
terrorist
adj : characteristic of someone who employs terrorism (especially as a political weapon); "terrorist activity"; "terrorist state" n : a radical who employs terror as a political weapon; usually organizes with other terrorists in small cells; often uses religion as a cover for terrorist activities |
![]() |
|
dollar-terrorist
adj : characteristic of someone who employs terrorism (especially as a weapon to improve economy(-ies)); "terrorist activity"; "terrorist state" n : a radical who employs terror as a weapon to increase economy(-ies); usually organizes with other economic interest groups in large invisible corporations and interest boards; often uses democracy as a cover for terrorist activities ![]() nee maar ff serieus, ik vraag mij af wat de verschillen zijn. religie en terror gebruiken als politiek wapen, lijkt me. |
![]() |
||
wat is dit nou weer voor f*kking onzin:
Citaat:
hier zeggen ze dus in feite dat de bezetting van Irak geen rechtvaardiging is voor Al-qai'da is om de aanslagen op het WTC te plegen. degene die dit schreef moet z'n tijdbalk eens nakijken denk ik.
|
oorlog en terreur en rechtvaardiging zijn trouwens totaal subjectief, als je kijkt naar de tweede wereldoorlog, als je als nederlander een duitse trein opblies, dan was je een held, terwijl het toch strikt gezien terrorisme is.
het is niet de vraag of oorlog en terrorisme goed dan wel slecht zijn, het is de vraag of onze 'groep' (op wat voor criteria ook gebaseerd) het goedkeurt.
|
in de kwestie Irak vs Amerika is het nog wel uit elkaar te houden, (althans makkelijker, hoewel de motieven van de Amerikanen wel zeer betwijfelbaar zijn).
maar in de kwestie Israel Palestina (ho daar gaan we weer ![]() vb: wanneer Yassin wordt opgeblazen in rolstoel en 8 omstanders worden ook omgebracht zijn zij collateral damage... maar andersom bij een stadsbus met een boel Israeli's, komen er ook wel een paar "slechte" Joden (in ogen van Palestijnen) om, is de rest dan niet ook collateral damage? echt de definitie is zo rot als wat, ksnap er geen snars van ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
natuurlijk moet er iets gebeuren tegen gruweldaden tegen de mensheid, dat stel ik ook niet ter discussie. Wat ik weten wil, is wat WEL en GEEN terrorisme zou zijn, en wat daarin de verschillen zijn. |
![]() |
|
![]() |
er bestaat geen alqaeda! noch obl!
dit maakt allemaal een deel van een buitenaards complot om de aarde te bezetten. Ze willen eerst dat er een nucleare oorlog ontstaat tussen de mensen zodat ze uisterven en zodat de aliens minder weerstand tegen komen! kijk op X-FILES vanavond zaterdag om 8.35
||
Verwijderd
|
Citaat:
Remain calm - code yellow... Minister of Fear |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() echt.. TE vet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Diezelfde media die ons waardevolle informatie onthoudt en aan de andere kant onbelangrijke dingen WEL aanbied. Daarnaast is de media ook steeds vaker en nauwer betrokken bij het onobjectief, suggestief kleuren van nieuwsitems. Bovendien: het is in deze specifieke kwestie niet zozeer kwalijk dat de media het 'broadcast' maar het gewicht dat ze erin leggen en op wat voor manier ze het brengen. Citaat:
Nee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kwil dit topic niet weer onze geliefde bevolkingsgroep aanhalen, maar ik durf er prat op te gaan dat die toch zeker weer zo'n 2, 3 keer minimaal in de krant staan morgenochtend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die Terrorisme dreiging word volgens mij zwaar overtrokken.
In nederland is er, naast dat gedoe met de nijmeegse vierdaagse, wat zo enorm slecht was uitgewerkt, nooit iets gebeurt En dat Terrorisme alarm wat nergens voor nodig was, was echt belachelijk. Die brief bestond niet eens. Wat was daar de bedoeling van?. "Kijk Amerika, we zijn net zo paranoide als jullie!" actie? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: