Advertentie | |
|
25-03-2002, 18:31 | |
Verwijderd
|
1 - de meningen van jullie over relaties (voordelen, nadelen
Je kan alles bij elkaar kwijt, je hebt altijd iemand die achter je staat in goede en slechte tijden. je bent nooit eenzaam, want je hebt altijd iemand waar je alles aan kan ,en ik vind ook wel, moet vertellen. je kan een persoon volledig vertrouwen, en het is gewoon heerlijk om een maatje te hebben. De nadelen, je zit heel erg aan elkaar vast en als er mensen zijn die snel jaloers zijn kan dat nogal lastig zijn. verder vind ik niet dat er nadelen zijn. 2 - ervaringen (niet te persoonlijk hoor....gewoon over het algemeen) ervaringen met wat? vriendjes? nee heb ik nooit eerder gehad ik heb nu een vriend Stefan en heb ik woensdag 10 maanden mee. ik vind het echt geweldig om met hem samen te zijn, dus 't is een geweldige ervaring. 3 - sex na of voor huwelijk? toch voor al beweerde ik anderhalf jaar na het huwelijk... 4 - kan vreemdgaan? nee absuluut niet, ik ken iemand die heeft ontzettend veel pijn gehad en sindsdien zal ik iedereen die vreemd gaat verafschuwen. 5 - wat houdt een relatie precies in, wat verwacht je van een relatie en wat verwacht je van je partner? Van een relatie verwacht ik dat die stevig is en niet te breken is door welke omstandigheden dan ook. van mijn vriend verwacht ik gewoon dat hij me vertrouwt en dat hij van me houdt zoals ik ben, en dat hij me geen pijn aandoet. 6 - hoelang vinden jullie dat jullie elkaar moeten kennen voordat jullie gaan trouwen? hoe lang maakt niet uit denk ik, je moet gewoon die persoon kennnen van binnen. Je moet elkaar kunnen vertrouwen. Sommige mensen zijn heel open en dan ken je ze vrijwel meteen goed maar sommige mensen zijn minder open dus dan duurt het wat langer. 7 - wat vinden jullie van voorbehoedsmiddelen? erg goed natuurlijk. anders raakt de wereld overvol.... 8 - hoe staan jullie tegenover homo's en homohuwelijken Nou ik vind dat het kan, mijn oom is toevallig homo en hij is echt heel aardig en zijn vriend ook. ik vind dat ze mogen trouwen hoor, ze houden toch van elkaar...so why not? 9 - en... vinden jullie dat homo's net zo goed ouders kunnen zijn als een hetro koppel Ja tuurlijk, mijn oom is ook een soort vader voor 2 meisjes en hij behandelt ze echt heel goed. hij is heel lief voor hun. 10 - wat komt bij jullie op 1 : uiterlijk of innerlijk bij mij innerlijk...bij stefan weet ik niet... allebei hoop ik nee ik hoop dat mijn innerlijk stefan zijn hart heeft gestolen... dan weet ik tenminste dat ik geen slecht mens ben.. 'k hoop dat je er wat mee kan, succes verder.. |
25-03-2002, 18:41 | |
1 - de meningen van jullie over relaties (voordelen, nadelen)
Tja lijkt me duidelijk.. een relatie hebben kan heerlijk zijn, lekker verliefd zijn en zo... maar als je ruzie hebt of het gaat uit is dat verschrikkelijk op dat moment... 2 - ervaringen (niet te persoonlijk hoor....gewoon over het algemeen) Verscheidene vriendjes gehad, nooit echt lang, mijn laatste vriendje heeft voor mij het meeste betekend, helaas heeft het niet langer dan ruim 3 mnd mogen duren... 3 - sex na of voor huwelijk? Moet iedereen lekker zelf weten, wat mijzelf betreft voor 4 - kan vreemdgaan? Nee, heb het zelf meegemaakt en dat wil ik nooit iemand aandoen 5 - wat houdt een relatie precies in, wat verwacht je van een relatie en wat verwacht je van je partner? Ik verwacht trouw en toewijding...en een leuke tijd samen... verder denk ik er weinig over na, als het goed zit voel je het wel 6 - hoelang vinden jullie dat jullie elkaar moeten kennen voordat jullie gaan trouwen? Tijdsduur zegt niet altijd alles, als je echt het gevoel hebt dat je elkaars ware bent, en dat je voor de rest van je leven bij elkaar wilt zijn, lijkt mij dat genoeg in principe Maar ook weer niet al te snel natuurlijk... 7 - wat vinden jullie van voorbehoedsmiddelen? Goed...moet er toch niet aan denken dat ik nu zwanger zou worden of zo... 8 - hoe staan jullie tegenover homo's en homohuwelijken Prima, een goede vriend van mij is homo en ik gun hem en alle andere homoseksuelen toch zeker wel de kans om te trouwen met degene van wie je houdt... 9 - en... vinden jullie dat homo's net zo goed ouders kunnen zijn als een hetro koppel Absoluut, al zal het voor het kind op bepaalde leeftijd misschien een beetje verwarrend zijn, maar een homo-koppel kan natuurlijk net zo goed een kind fatsoenlijk opvoeden als een hetero-koppel 10 - wat komt bij jullie op 1 : uiterlijk of innerlijk Uiterlijk is 1e indruk... ik val wel op een bepaalde stijl, daar moet hij ook wel aan voldoen, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Maar als het innerlijk vervolgens niet goed zit issie ook zo weer de deur uit Uiteindelijk is innerlijk natuurlijk waar het om draait.
25-03-2002, 18:48 | ||
Citaat:
-Desecrator
25-03-2002, 18:59 | |
Voordeel is dat je iemand hebt die van je houd, die je warmte geeft en er altijd voor je is. Waar je alles mee kunt bespreken. Nadeel is dat het soms heel pijn kan doen de liefde 2 - ervaringen (niet te persoonlijk hoor....gewoon over het algemeen) Ervaring is dat het heel mooi kan zijn, maar dat het ook van het ene op het andere moment over kan zijn, en dat dat heel veel pijn doet. 3 - sex na of voor huwelijk? Voor... straks valt het tegen, en dan?? 4 - kan vreemdgaan? Nee, absoluut niet. Ik vind dat echt iets heel zwaks... je gaat er voor of niet. 5 - wat houdt een relatie precies in, wat verwacht je van een relatie en wat verwacht je van je partner? Ik verwacht dat ik hem kan vertrouwen, eerlijk tegen hem kan zijn. Alles kan zeggen. Hij me beschermt, en lief is. 6 - hoelang vinden jullie dat jullie elkaar moeten kennen voordat jullie gaan trouwen? Maakt niet zoveel uit.. Jaartje of 5, maar dat kan minder of meer zijn. Als je echt zeker bent ervan, waarom nie. 7 - wat vinden jullie van voorbehoedsmiddelen? Goeie zaak, ik wil nog geen kind en al helemaal geen soa, ze zijn handig en nie voor niets. 8 - hoe staan jullie tegenover homo's en homohuwelijken Positief, iedereen heeft recht op geluk 9 - en... vinden jullie dat homo's net zo goed ouders kunnen zijn als een hetro koppel Ja, dat gaat echt goed. De kinderen zullen er niet onder lijden. 10 - wat komt bij jullie op 1 : uiterlijk of innerlijk Je gaat af op het uiterlijk, maar na de eerste kennismaking, is het uiterlijk niet zo heel belangrijk meer.. dan is het toch meer het innerlijk, want al is hij nog zo knap.. maar niet aardig, en het klikt niet... dan word het geen gezellige relatie. heel erg bedankt he, had geen zin om het op school aan iedereen te vragen TCFK [/B][/QUOTE]
25-03-2002, 21:36 | ||
Citaat:
|
25-03-2002, 22:00 | ||
Citaat:
Alleen, Vette pech voor de vrouwen -Desecrator
25-03-2002, 22:11 | |
Verwijderd
|
1 - de meningen van jullie over relaties Euhm je hebt iemand bij wie je alles kwijt kunt... als et uitgaat ~is alleen ni zo leuk 2 - ervaringen euhm vrienden hebben aan de lopende band ik hou het liever een beetje bij one at a time 3 - sex na of voor huwelijk? weet ik nog niet.. in principe na.. 4 - kan vreemdgaan? Nee, dat hoort niet in een relatie 5 - wat houdt een relatie precies in, wat verwacht je van een relatie en wat verwacht je van je partner? vertrouwen, dat je dingen bij elkaar kwijt kunt... 6 - hoelang vinden jullie dat jullie elkaar moeten kennen voordat jullie gaan trouwen? tog wel een jaar of drie denk ik 7 - wat vinden jullie van voorbehoedsmiddelen? safe sex... 8 - hoe staan jullie tegenover homo's en homohuwelijken? ~moeten ze zelf weten, het stoort mij niet 9 - en... vinden jullie dat homo's net zo goed ouders kunnen zijn als een hetro koppel? nee, vindt niet echt een goed voorbeeld, op zich ( maybe ouderwets) vindt ik dat een kind een vader en een moeder moet hebben.. 10 - wat komt bij jullie op 1 : uiterlijk of innerlijk? innerlijk, uiterlijk is wel een leuke bonus. en dat is waar je eerst voor gaat... meestal dan.. maar het innerlijk van iemand zorgt dat je van iem gaat houden, 'houden van' tenminste zo bekijk ik het... |
25-03-2002, 23:14 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
25-03-2002, 23:22 | ||
Citaat:
|
25-03-2002, 23:57 | |||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uiterlijk is het eerste wat je ziet, maar als het innerlijk me niet aanstaat zal het nooit wat worden. Maar iemand die ontzettend aardig is maar er niet leuk uitziet zal ik misschien wel nooit ontmoeten, omdat ik niet op hem afstap vanwege zn uiterlijk.
26-03-2002, 08:12 | ||
Citaat:
26-03-2002, 10:22 | |
>>Ik zie niet in waarom er nadelen zouden zijn. Ik heb tot nu toe 1 serieuze relatie gehad en er geen nadelen van ondervonden (behalve dan dat het uitging, maar dat is bijzaak ) 2 - ervaringen (niet te persoonlijk hoor....gewoon over het algemeen) >> Niet altijd even goed. Heb wat oppervlakkige scharrels gehad maar dat liep telkens op niets uit. Is best vervelend. Inhoud is belangrijk, en dat heb ik tot nu toe nog maar bij een persoon gevonden. 3 - sex na of voor huwelijk? >> Ik ben absoluut niet van plan om te gaan trouwen en daarom automatisch ook niet van plan mezelf te bewaren voor 'de ware'. (Bovendien is dat nu toch al te laat ) 4 - kan vreemdgaan? >> Nee 5 - wat houdt een relatie precies in, wat verwacht je van een relatie en wat verwacht je van je partner? >> Diepgang, eerlijkheid, vertrouwen, genegenheid. 6 - hoelang vinden jullie dat jullie elkaar moeten kennen voordat jullie gaan trouwen? >> Ik ga niet trouwen en daarnaast vind ik het een stom idee om een periode te stellen en daarna pas te trouwen. 7 - wat vinden jullie van voorbehoedsmiddelen? >> goeie uitvinding 8 - hoe staan jullie tegenover homo's en homohuwelijken >> Geaardheid boeit me niet, en het werd wel eens tijd dat homo's ook mogen trouwen. Vind het wel belachelijk dat ambtenaren mogen weigeren homo's te trouwen 9 - en... vinden jullie dat homo's net zo goed ouders kunnen zijn als een hetro koppel >> Zeker, in sommige gevallen zelfs nog beter 10 - wat komt bij jullie op 1 : uiterlijk of innerlijk >> uiteindelijk wel het innerlijk
26-03-2002, 13:11 | |
voordelen, je voelt je (ik iig) nooit meer echt alleen en er is iemand die je opvrolijkt zonder dat ze het zichzelf bewust is. nadeel, t gaat een keer over... 2 - ervaringen (niet te persoonlijk hoor....gewoon over het algemeen) een vriendin hebben is gewoon t beste wat er is. 3 - sex na of voor huwelijk? *kuch* dat die r nog bij staat, voor, na en tijdens 4 - kan vreemdgaan? dat hangt af van de situatie en of het wel "echt" vreemdgaan is. 5 - wat houdt een relatie precies in, wat verwacht je van een relatie en wat verwacht je van je partner? Dat ze mij ook leuk vind dat ook zegt en laat merken. 6 - hoelang vinden jullie dat jullie elkaar moeten kennen voordat jullie gaan trouwen? mja daar doe ik nog niet aan, maar ok uhms ik denk niet dat er een bepaalde tijd aan hoeft te zitten. 7 - wat vinden jullie van voorbehoedsmiddelen? ik ben duidelijk VOOR 8 - hoe staan jullie tegenover homo's en homohuwelijken. mja ik vind dat ze het zelf maar moeten weten. 9 - en... vinden jullie dat homo's net zo goed ouders kunnen zijn als een hetro koppel nee, ik vind (dus dat is een mening dus ook n/o) dat homosexualiteid iets mja onnatuurlijks is. 10 - wat komt bij jullie op 1 : uiterlijk of innerlijk mja ik denk op eerste gezicht uiterlijk, maar dat is uiteindelijk niet het belangrijkste want hoe iemand is vind ik veel belangrijker.
26-03-2002, 15:54 | |
Verwijderd
|
1 - de meningen van jullie over relaties (voordelen, nadelen) geestverruimend, stimulerend, kost veel tijd.. maar is geweldig! 2 - ervaringen (niet te persoonlijk hoor....gewoon over het algemeen) Ehh.... voor mijn huidige vriend (2 jaar en bijn 3 maanden) heb ik anderhalf maand gehad met een klasgenootje van mij. Verder niets. 3 - sex na of voor huwelijk? Voor! 4 - kan vreemdgaan? Nee. Absoluut niet. Het getuigt gewoon van weinig respect. 5 - wat houdt een relatie precies in, wat verwacht je van een relatie en wat verwacht je van je partner? Respect, vetrouwen, elkaar hebben, zowel als beste vrienden als geliefden. 6 - hoelang vinden jullie dat jullie elkaar moeten kennen voordat jullie gaan trouwen? Een paar jaar is wel nodig. 7 - wat vinden jullie van voorbehoedsmiddelen? Lijkt me erg praktisch! 8 - hoe staan jullie tegenover homo's en homohuwelijken Gewoon, als ze dat nou leuk vinden! Maakt mij dat uit. 9 - en... vinden jullie dat homo's net zo goed ouders kunnen zijn als een hetro koppel Natuurlijk. Het zijn net zo goed mensen. 10 - wat komt bij jullie op 1 : uiterlijk of innerlijk Innerlijk. Krummeltje |
26-03-2002, 21:02 | |
leuk, leerzaam, gezellig 2 - ervaringen (niet te persoonlijk hoor....gewoon over het algemeen) op dit moment goed, maar is anders geweest... 3 - sex na of voor huwelijk? welk huwelijk?? 4 - kan vreemdgaan? NEE!! 5 - wat houdt een relatie precies in, wat verwacht je van een relatie en wat verwacht je van je partner? verliefd op elkaar zijn/van elkaar houden, elkaar respecteren, vertrouwen, vriendschap, spanning etc 6 - hoelang vinden jullie dat jullie elkaar moeten kennen voordat jullie gaan trouwen? ik wil niet trouwen 7 - wat vinden jullie van voorbehoedsmiddelen? heel goed natuurlijk, anders zou t erg druk worden op de wereld 8 - hoe staan jullie tegenover homo's en homohuwelijken leuk voor ze natuurlijk 9 - en... vinden jullie dat homo's net zo goed ouders kunnen zijn als een hetro koppel jazeker, ouder zijn heeft nix met je geaardheid te maken 10 - wat komt bij jullie op 1 : uiterlijk of innerlijk innerlijk (wat niet betekent dat uiterlijk helemaal niet telt)
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Enquête relatie tussen kijkgedrag en persoonlijkheid StreetsAhead | 5 | 09-01-2012 18:49 | |
Algemene schoolzaken |
enquete intiemste liefdesrelatie Chloe Siere | 35 | 28-03-2006 19:32 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 15:33 | |
Liefde & Relatie |
gehechtheidstijlen (enquete) forumfreakie | 99 | 22-02-2006 22:39 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 22:21 | |
Liefde & Relatie |
Enquete: relaties op afstand Sade | 51 | 16-12-2002 22:31 |