Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 19:49
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik heb voor de zomervakantie homesite 5 geinstalled, maar in verband met school helemaal vergeten. Nu kan ik dr nix meer mee omdat de trial expired is. Ook reinstallen heeft geen nut, want hij blijft zeuren over de trial expired...weet iemand waar ik die gegevens kan wijzigen(bestandjes verwijderen oid) zodat ik toch nog gewoon met dat programma kan werken?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Oud 13-01-2002, 20:31
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
Citaat:
D@mien schreef:
ik heb voor de zomervakantie homesite 5 geinstalled, maar in verband met school helemaal vergeten. Nu kan ik dr nix meer mee omdat de trial expired is. Ook reinstallen heeft geen nut, want hij blijft zeuren over de trial expired...weet iemand waar ik die gegevens kan wijzigen(bestandjes verwijderen oid) zodat ik toch nog gewoon met dat programma kan werken?

je windows klokje een stuk terug zetten... soms werkt dat

__________________
Ik was bij Spambers :|
Oud 13-01-2002, 20:59
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Yeah right !! zeg meteen dat je de crack ervan wil dan !! ofja anders koop je hem gewoon uit de winkel en dan heb je ook geen gezanik meer !! van dat die trial expired is !!
__________________
masterlijk
Oud 13-01-2002, 21:41
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Napoleon14 schreef:
Yeah right !! zeg meteen dat je de crack ervan wil dan !! ofja anders koop je hem gewoon uit de winkel en dan heb je ook geen gezanik meer !! van dat die trial expired is !!
dude als ik de crack zou willen dan weet ik die zelf wel te vinden, en als ik em had wíllen cracken had ik dat al meteen na de 1e install gedaan. ik vraag alleen maar hoe ik dat proggie weer runnende kan krijgen....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 13-01-2002, 21:44
Zig
Avatar van Zig
Zig is offline
Uninstall en vervolgens je register leeggooien (dus alles wat naat HS verwijst eruit pulken)
en dan weer installeren...
__________________
"Mijn posts zijn zo vet dat ik liposuctie overweeg." Alex Chiu, 26-08-2001
Oud 13-01-2002, 22:11
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
doe illegaal en zoek de serial. iedereen hier doet dat... dus ga er nou niet moeilijk om doen luitjes
Oud 13-01-2002, 22:15
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Socratesss schreef:
doe illegaal en zoek de serial. iedereen hier doet dat... dus ga er nou niet moeilijk om doen luitjes
Nee hoor, dat is namelijk verboden...

Is het eigenlijk wat? Homesite 5? Beter dan 4.5?

Dan stap ik namelijk ook over...
Oud 13-01-2002, 22:42
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Citaat:
D@mien schreef:
dude als ik de crack zou willen dan weet ik die zelf wel te vinden, en als ik em had wíllen cracken had ik dat al meteen na de 1e install gedaan. ik vraag alleen maar hoe ik dat proggie weer runnende kan krijgen....
Nou doe dat dan ook !!!! waarom zou je het niet doen !! oke ik stop ermee want tis illegaal !!
__________________
masterlijk
Oud 13-01-2002, 23:01
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Napoleon14 schreef:
Nou doe dat dan ook !!!! waarom zou je het niet doen !! oke ik stop ermee want tis illegaal !!
heilig boontje, alsof je vroeger geen diskettes met spelletjes had. Of bandjes met muziek in je stereo.
Heb jij winzip gekocht dan, of arj?
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 13-01-2002, 23:10
Beunhaas
Beunhaas is offline
Gewoon lekker overgaan op 4.5 die zette de trial tenminste weer op 0 als je hem installeerd... En die is van Allair

Is maar weer afwachten wat macromedia gaat doen met homesite van alle andere moest ik niet veel hebben... Was net zo blij met HomeSite...
__________________
http://www.kabaal.net/ | www.kabaalamgemaal.nl
Oud 14-01-2002, 07:52
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
nieuwste versie downloaden
als die nieuwer is dan de versie die je nuhebt, dan krijg je opnieuw dertig dagen EN DAT IS LEGAAL
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Oud 14-01-2002, 10:09
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
5 is wel iets relaxter dan 4.5, minder buggy vooral.

Askama
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Oud 14-01-2002, 10:44
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Askama schreef:
5 is wel iets relaxter dan 4.5, minder buggy vooral.

Askama
Hoe buggie was 4.5 dan?
Oud 14-01-2002, 11:53
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Socratesss schreef:
doe illegaal en zoek de serial. iedereen hier doet dat... dus ga er nou niet moeilijk om doen luitjes
dr is na de expiration date geen mogelijkheid toe....is dus ook geen optie...maar ik zal wel es innet register kijken...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 14-01-2002, 12:42
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
Hoe buggie was 4.5 dan?

Beswelheelergbuggy, IMHO.

Askama
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Oud 23-01-2005, 18:57
Mois
Mois is offline
Ok, sorry sorry sorry dat ik begin op een 2 jaar oude topic...
Maar ik heb het via de zoek functie gevonden en hier staat exact het probleem dat ik ook heb. Heb Macromedia Homesite 5.5 erop gehad en die is 'expired'. Nu heb ik vanalles geprobeerd maar ik krijg 'm niet meer aan de gang. Heb ook geprobeerd alles van Homesite te verwijderen en 'm opnieuw gedownload en geinstalleerd. Het werkt allemaal niet. Ik kan dus alleen nog maar met 4.5 werken!?

Weten jullie anders een andere oplossing dan die hierboven staan!?

Nou weet je wat. Ik maak wel ff weer een nieuw topic aan!
Oud 23-01-2005, 19:51
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
uninstallen vervolgens met regedit in je register de keys opzoeken en deleten, en dan opnieuw installen...wil ook nog wel is werken

maak wel eerst even een backup van je registry want als het fout gaat ben je de pineut.
Oud 23-01-2005, 20:15
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Kan je geen alternatiefe programma's gaan gebruiken, D@mien?
Bijvoorbeeld nvu en Swish?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Ads door Google
Oud 24-01-2005, 08:03
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Als iets 'expired' is, betekent dat je volgens de licentie er niet meer mee mag werken. Dit omzeilen met truucjes is illegaal en dus kunnen we je daar niet mee helpen.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.