Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2005, 16:39
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Wat me opviel:

Als ik de berichtjes op een topic lees dan heb ik daar onbewust een idee van of de schrijver een man of een vrouw is, zonder dat ik eerst kijk of er een m of v onder de naam staat. Als je dat dan later gaat vergelijken dan blijkt het te kloppen, dat wie jij dacht dat een man was ook een m bij zijn naam heeft staan en wie jij dacht dat een vrouw was een v bij haar naam heeft staan.
Hoe kan dat?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 16:44
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Jaaa. Maar meestal klopt het wel.

van berichtjuhs die er soow uitsien weetjuh natuurlijk met1 al of se door een jonguh of meissie gesgreven sijn
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:45
justanothern00b
justanothern00b is offline
manier van schrijfen, manier van opvattingen etc etc. En tot slot je intuïtie...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:46
Freestyler*
Freestyler* is offline
ongeveer 50% kans
vaak wordt er wel gesproken over een vriend of vriendin of vriendinnen etc
sommige topics op l&G zijn alleen van toepassing op een van beide geslachten
en zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
meeste forummers denken in eerste instantie dat ik mannelijk ben
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:55
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2005 @ 17:54 :
meeste forummers denken in eerste instantie dat ik mannelijk ben
dat dacht ik ook
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 07-02-2005 @ 17:55 :
dat dacht ik ook


niet dus
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:39
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2005 @ 17:54 :
meeste forummers denken in eerste instantie dat ik mannelijk ben
Je naam geeft het toch wel weg.
Als het tenminste je echte naam is
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:14
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
ik kijk juist als 1e of iemand een man of vrouw is, en zo lees ik dan ook het bericht... dan ben ik dus altijd al bevooroordeelt
__________________
less is more
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
RabidRabbit schreef op 07-02-2005 @ 18:39 :
Je naam geeft het toch wel weg.
Als het tenminste je echte naam is
Nou, ik neem niet aan dat Gatara je echte naam is?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Bij mij denken ze nou nooit dat ik een man ben.

Ik heb ik meestal wel goed. 9 van de 10 keer of zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:14
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
grl schreef op 07-02-2005 @ 20:45 :
Bij mij denken ze nou nooit dat ik een man ben.

Ik heb ik meestal wel goed. 9 van de 10 keer of zo.
goh en van gatara heb ik het ook nog nooit gedacht
ik weet eigenlijk niet... ze zullen mij vast wel een vrouwlijk iets vinden
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:19
hi
hi is offline
Citaat:
grl schreef op 07-02-2005 @ 20:45 :

Ik heb ik meestal wel goed. 9 van de 10 keer of zo.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-02-2005 @ 20:34 :
Nou, ik neem niet aan dat Gatara je echte naam is?
dat is het niet nee
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2005 @ 17:54 :
meeste forummers denken in eerste instantie dat ik mannelijk ben
En eeuhm ik dacht dat ook
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 07:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ondertussen kan ik zoveel avatars bij de persoon plaatsen dat ik er niet eens meer op let.

Als die er niet staan, kan je t idd vaak aand e manier van iets schrijven merken ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 10:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik denk dat vrouwen meer op gevoelens en sociale situaties gericht zijn en mannen meer op de representatieve maatschappelijke situatie. Op die manier is al snel een onderscheid te maken aan de hand van manier van posten. En ja, heel vaak klopt het wel.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 12:32
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
't is wat, hernuel .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-02-2005, 12:33
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Dukko schreef op 07-02-2005 @ 22:54 :
En eeuhm ik dacht dat ook
juist gatara, tijd voor een Vtje bij je naam, alhoewel ik toen ook dacht dat je nog M was .
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:10
Verwijderd
denk dat het aan de manier van denken.. of de manier waarop je denkt dat anderen denken ligt.. sommige gedachtegangen plaats je eerder bij mannen dan vrouwen en vice versa..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:26
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-02-2005 @ 11:52 :
Ik denk dat vrouwen meer op gevoelens en sociale situaties gericht zijn en mannen meer op de representatieve maatschappelijke situatie. Op die manier is al snel een onderscheid te maken aan de hand van manier van posten. En ja, heel vaak klopt het wel.
de vraag is natuurlijk: hoe groot is dat verschil? En: treed het overal op? Op A&N, L&R, Psychologie, Seks etc kan ik me er idd wel iets bij voorstellen. Maar zou je op bijvoorbeeld DK of Onzin ook datzelfde onderscheid kunnen maken? En ik wil best aannemen dat er een verschil is, maar zou de variantie per geslacht niet zo groot zijn dat het voor een groot deel ook het gebied van het andere geslacht overlapt? Ik denk van wel.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:26
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik denk dat mensen mij veel te ongevoelig vinden om alleen al te denken dat ik een vrouw zou kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:42
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 08-02-2005 @ 19:26 :
de vraag is natuurlijk: hoe groot is dat verschil? En: treed het overal op? Op A&N, L&R, Psychologie, Seks etc kan ik me er idd wel iets bij voorstellen. Maar zou je op bijvoorbeeld DK of Onzin ook datzelfde onderscheid kunnen maken? En ik wil best aannemen dat er een verschil is, maar zou de variantie per geslacht niet zo groot zijn dat het voor een groot deel ook het gebied van het andere geslacht overlapt? Ik denk van wel.
Als het over kurt cobain gaat kan ik met 90% zekerheid zeggen dat het een 12/13 jarig meisje is
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:42
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
JCG schreef op 08-02-2005 @ 21:42 :
Als het over kurt cobain gaat kan ik met 90% zekerheid zeggen dat het een 12/13 jarig meisje is
W00t, hoor ik bij die overige 10%?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:44
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
RanC schreef op 08-02-2005 @ 21:42 :
W00t, hoor ik bij die overige 10%?

De mannen hebben het meestal over nirvana, of hoe klote kurt wel niet was
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2005, 22:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 08-02-2005 @ 19:26 :
de vraag is natuurlijk: hoe groot is dat verschil? En: treed het overal op? Op A&N, L&R, Psychologie, Seks etc kan ik me er idd wel iets bij voorstellen. Maar zou je op bijvoorbeeld DK of Onzin ook datzelfde onderscheid kunnen maken? En ik wil best aannemen dat er een verschil is, maar zou de variantie per geslacht niet zo groot zijn dat het voor een groot deel ook het gebied van het andere geslacht overlapt? Ik denk van wel.
Tja, dat ligt dan misschien nog enigzins aan he steekproefgrootte ofzo... (Heb dit blok weer statistiek, het komt wel).

Maar ik denk niet dat fora met serieuze, persoonlijke onderwerpen vergeleken kunnen worden met DK, waar het nog weleens gevraagd kan worden welk merk tandpasta je gebruikt. In dergelijke korte reacties heb je denk ik ook veer minder mogelijkheid om je eigen stijl toe te passen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 08-02-2005 @ 23:42 :
Tja, dat ligt dan misschien nog enigzins aan he steekproefgrootte ofzo... (Heb dit blok weer statistiek, het komt wel).

Maar ik denk niet dat fora met serieuze, persoonlijke onderwerpen vergeleken kunnen worden met DK, waar het nog weleens gevraagd kan worden welk merk tandpasta je gebruikt. In dergelijke korte reacties heb je denk ik ook veer minder mogelijkheid om je eigen stijl toe te passen.
hmm elke schrijfstijl vertelt een beetje, zoals die opmerking van martijn ik kan meteen opmaken dat hij zeer precies en nauwgezet de regels volgt. Maar of het een man of vrouw is maakt o pzich niet zo veel uit, ja er zijn bepaalde stijlen waarbij je automatisch aan een vrouw moet denken en dat is ook zo. Er zijn in ieder geval genoeg onderzoeken geweest over dit onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 09:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
devilious schreef op 09-02-2005 @ 09:04 :
zoals die opmerking van martijn ik kan meteen opmaken dat hij zeer precies en nauwgezet de regels volgt.
Of dat hij psychologie in Groningen studeert, waar de nadruk, veel meer dan in Rotterdam, op statistiek schijnt te liggen.
(Ben blij dat ik dan nu nog in Rotterdam zit, ik kan er echt niets van).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:54
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 09-02-2005 @ 10:45 :
Of dat hij psychologie in Groningen studeert, waar de nadruk, veel meer dan in Rotterdam, op statistiek schijnt te liggen.
Tell me 'bout it...vrijdag weer tentamen, maar motivatie nul....dus dat werkt niet..

Citaat:
devilious schreef:
hmm elke schrijfstijl vertelt een beetje, zoals die opmerking van martijn ik kan meteen opmaken dat hij zeer precies en nauwgezet de regels volgt.
mwah...punt 1: jij kent mij niet. Punt 2: uit 1 opmerking kun jij niet afleiden hoe ik ben. Ben het wel met je eens dat je in je manier van schrijven iets van jezelf legt, maar je vergeet dat een schrijfstijl ook een masker kan zijn, of dat de schrijfstijl opgelegd kan zijn door de situatie (een sollicitatiebrief heeft een andere toon dan dit forum).
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2005 @ 17:54 :
meeste forummers denken in eerste instantie dat ik mannelijk ben
Bij mij ook terwijl er toch overduidelijk een v onder mijn nick staat
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 09-02-2005 @ 17:54 :
Tell me 'bout it...vrijdag weer tentamen, maar motivatie nul....dus dat werkt niet..



mwah...punt 1: jij kent mij niet. Punt 2: uit 1 opmerking kun jij niet afleiden hoe ik ben. Ben het wel met je eens dat je in je manier van schrijven iets van jezelf legt, maar je vergeet dat een schrijfstijl ook een masker kan zijn, of dat de schrijfstijl opgelegd kan zijn door de situatie (een sollicitatiebrief heeft een andere toon dan dit forum).
Geloof me Martijn. Jij gedraagt je hier zo bijna net als irl.

Maar het ligt idd zeker wel aan het subforum en dna ook zeker of de persoon achter de monitor zich serieus gedraagt.
Het is mij een keer gelukt het hier 3 maanden vol te houden als 15 jarig meisje zonder dat ik door iemand opgemerkt werd, puur omdat ik in een ander zoort van rol kroop (en idd een soort van masker opzette). Maar als ik mezelf ben, geloof ik zeker dat je aan de schrijfstijl en manier van antwoorden kan afleiden of het een man of vrouw is die post.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:31
Jimmy Jazz
Avatar van Jimmy Jazz
Jimmy Jazz is offline
Nu NiEt KiJkUuUh, eN RaAdUuH, Of Ik EeN BoY Of GiRlIe BeN, SkAtJuHzZzZ.
__________________
"Tommorrow never Knows"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:33
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 09-02-2005 @ 20:31 :
Geloof me Martijn. Jij gedraagt je hier zo bijna net als irl.
non sequitur. Dat weet jij, maar dat weet devilious niet.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 22:26
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 09-02-2005 @ 20:33 :
non sequitur. Dat weet jij, maar dat weet devilious niet.
dat weet ik wel martijn ik ken je en ken je gedrag ook en dat beviel me niet maar dat is persoonlijk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 09-02-2005 @ 17:54 :
Tell me 'bout it...vrijdag weer tentamen, maar motivatie nul....dus dat werkt niet..



mwah...punt 1: jij kent mij niet. Punt 2: uit 1 opmerking kun jij niet afleiden hoe ik ben. Ben het wel met je eens dat je in je manier van schrijven iets van jezelf legt, maar je vergeet dat een schrijfstijl ook een masker kan zijn, of dat de schrijfstijl opgelegd kan zijn door de situatie (een sollicitatiebrief heeft een andere toon dan dit forum).
punt 1 en 2 ik ken je, ik weet hoe je bent. Dus kom niet met die rotzooi aan oke? enne idd het klopt dat je zo bent zoals je hier gedraagt (zoals je vriend uit enschede zei)

Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 08:10
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
dan ben ik toch wel benieuwd wie jij bent...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2005, 22:10
-(L)-
Citaat:
justanothern00b schreef op 07-02-2005 @ 17:45 :
manier van schrijfen, manier van opvattingen etc etc. En tot slot je intuïtie...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 09:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 07-02-2005 @ 17:39 :
Wat me opviel:

Als ik de berichtjes op een topic lees dan heb ik daar onbewust een idee van of de schrijver een man of een vrouw is, zonder dat ik eerst kijk of er een m of v onder de naam staat. Als je dat dan later gaat vergelijken dan blijkt het te kloppen, dat wie jij dacht dat een man was ook een m bij zijn naam heeft staan en wie jij dacht dat een vrouw was een v bij haar naam heeft staan.
Hoe kan dat?
Ik heb de rest van het topic niet gelezen maar een dergelijk artikel heeft voor een paar jaar terug in Psychologie Magazine gestaan. Er werd een test gedaan; mannen en vrouwen moesten e-mails schrijven, waar vervolgens een panel uit moest opmaken door wie het was getypt; man slash vrouw. Het heeft te maken met zinsopbouw/ woordgebruik e.d. Hoe het exact zit, ben ik vergeten.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:38
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Ik zit vooral op religie en mystiek, en de mensen waarvan ik vaak een reactie lees enzow, van hun heb ik meestal goed of ze man of vrouw zijn. Je moet wel meerdere posts van ze gelezen hebben meestal voordat je het echt goed weet. Maar bijv. bij rspect had ik het fout, hij was een jongen maar ik dacht dat hij een meisje was, mss kwam dat omdat hij een btje kinderachtig en dom deed. Wat denken jullie trouwens dat ik ben? een jongen of meisje? (als je nog niet naar de v/m gekeken hebt.)
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:42
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 18-02-2005 @ 17:38 :
Wat denken jullie trouwens dat ik ben? een jongen of meisje? (als je nog niet naar de v/m gekeken hebt.)
een meisje. jongens houden zich niet bezig met zulke onzin .
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:39
SuprSoulFighter
Avatar van SuprSoulFighter
SuprSoulFighter is offline
Citaat:
een meisje. jongens houden zich niet bezig met zulke onzin .
Ik hou toevallig wel van dat soort "onzin" ....vreemd gevoel om dat nu te zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:08
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 07-02-2005 @ 17:39 :
Wat me opviel:

Als ik de berichtjes op een topic lees dan heb ik daar onbewust een idee van of de schrijver een man of een vrouw is, zonder dat ik eerst kijk of er een m of v onder de naam staat. Als je dat dan later gaat vergelijken dan blijkt het te kloppen, dat wie jij dacht dat een man was ook een m bij zijn naam heeft staan en wie jij dacht dat een vrouw was een v bij haar naam heeft staan.
Hoe kan dat?
Heb ik ook hoor. Maar het klopt niet altijd.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:16
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 07-02-2005 @ 20:45 :
Bij mij denken ze nou nooit dat ik een man ben.

Dat komt omdat je zo'n lieve avatar hebt
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 15:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 19-02-2005 @ 15:16 :
Dat komt omdat je zo'n lieve avatar hebt
Of omdat ik "grl" als nick heb.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:55
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 19-02-2005 @ 16:43 :
Of omdat ik "grl" als nick heb.
Dat was me nog niet eens opgevallen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 19-02-2005 @ 19:55 :
Dat was me nog niet eens opgevallen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:09
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 18-02-2005 @ 18:42 :
een meisje. jongens houden zich niet bezig met zulke onzin .
mss ken je mijn naam toch wel en weet je al lang of ik een meisje of jongen ben.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:17
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Manier van schrijven, soms de inhoud van de posts etc; ik denk
dat je dat wel een soort van "forumuitstraling" kunt noemen,
net zoals je irl vaak wel aan de uitstraling een beetje kunt zien
of iemand bijv heel onzeker is of niet..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
De Kantine Saailoos flirten #1688
Verwijderd
500 11-08-2012 17:14
Lichaam & Gezondheid Scheren vrouwen ook wel eens hun gezicht?
Knaagdier
40 23-11-2011 19:50
Levensbeschouwing & Filosofie Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom'
Verwijderd
233 14-06-2010 22:20
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.