24-07-2005, 14:01 | ||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-07-2005 om 14:12. |
24-07-2005, 17:15 | ||
Citaat:
zooo'n verschil geeft dat nou niet hoor 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Mijn moeder heeft bijna dezelfde bouw als ik, erg dun met veel spieren, en kleine borsten. Alleen ben ik iets ronder overal, dus ietsje grotre borsten (al heeft zij cup 70B en ik 75A ?? ) 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Niet zo heel lang geleden had ik er een heel complex over, ik werd er ook over door een rotzak gepest. maar nu denk ik er zelfs niet meer over na, ben helemaal tevreden 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Vroeger wel he, nu niet meer, nooit van m'n leven. |
24-07-2005, 19:20 | |
Ingeval van echte achtergebleven borstontwikkeling is en operatie zodat ze tenminste normaal zijn niet op voorhand af te wijzen. Maar dan heb ik het over hele rare tietjes, die echt niet kloppen, niet over een paar jonge meisjesborsten die gewoon niet groot zijn en waar een onzekere puber mee zit die niet aan het modebeeld voldoet.
Wat veel mensen voor zich zien als ze het woord borstvergroting horen, is Pamela Anderson met haar voetballen. Er was niets mis met pamela's borsten, en ze heeft ze gruwelijk laten oppompen, waar ze zelf ook weer spijt van kreeg. Dat is pas verminking! |
24-07-2005, 20:14 | |
1.Borsten zijn mooi als ze bij een meisje passen, maar nog mooier als je kunt zien dat het meisje er zelf blij mee is. Die uitstraling maakt het gewoon nog veel mooier.
2. Mijn moeder heeft een grote D-cup geloof ik, ik heb nu zelf 75B, maar ben pas 14, als ik zo in de rest van de familie kijk zal ik wel grote borsten krijgen. 3. Ik ben wel tevreden, ben alleen bang dat ze later wel eens té groot zouden kunnen gaan worden omdat ik toch al veel rugklachten heb. 4. (zie 3) Als mijn borsten teveel zouden gaan groeien en ik nog meer rugklachten zou krijgen laat ik ze wel verkleinen, maar alleen als het echt nodig is. Meisje, ik zou je niet te druk maken om je borsten. Iemand valt voor je innerlijk of hij valt niet voor JOU. Als iemand alleen maar valt op je borsten is het een enorme sukkel, en jij verdient veel beter. Als je er écht écht écht last van krijgt, zou ik eerst naar een psycholoog o.i.d. gaan, en als je dan nog beter denkt te worden van een borstvergroting, dan moet je dat maar doen. Maar voor die tijd zul je wel inzien dat jij mooi bent zoals je bent. |
24-07-2005, 20:16 | |
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Ik ben dan wel een meisje, maar ik vind dat ik best iets van borsten kan vinden. En als jij een slank figuur hebt dan ziet cup D er niet uit, en als je wat voller bent loop je voor gek met een A cup. Key words: in verhouding. Het moet gewoon bij je figuur passen en dan is het goed. 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Hele andere, maar mijn moeder heeft dan ook een totaal ander figuur. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ik ben er wel tevreden mee, ze zijn mooi in verhouding. Alleen is het wel eens lastig met sporten en vind ik dat ze erg hangen zonder beha, maar mijn bedgenoten hebben er nooit over geklaagd dus tja. Verder hou ik wel van decolleté dus dat is mooi. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Ik heb wel eens een borstverkleining overwogen, maar nooit echt serieus. Maar als jouw figuur ook slank is dan is cup A gewoon perfect. En als jongens erover zeuren zijn ze je niet waard.
24-07-2005, 20:51 | |
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft A/B (ik weet het niet precies maar dit gok ik) Ik heb C. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ik ben er heel tevreden mee. Ik vind de vorm mooi en ze zijn ook precies groot genoeg. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee nooit serieus overwogen. |
24-07-2005, 21:13 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
24-07-2005, 22:02 | |
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn borsten zijn een cupmaat groter dan die van mijn moeder (ik zit op een B). En mijn moeder heeft al drie kinderen gehad en ik nog niet, dus daar zie je ook wel het verschil in ja. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ik ben er zeker wel tevreden mee, ze passen goed bij de rest van mijn lichaam. Maar als ze nog iets groter worden zou ik dat ook niet heel erg vinden. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)Nee, zie het vorige antwoord. @ TS: ik zou me nog niet te veel zorgen maken hoor, mijn borsten zijn het afgelopen jaar ook nog gegroeid en ik ben nu bijna 19. Dus grote kans dat die van jou ook nog wel wat gaan groeien
24-07-2005, 23:02 | |
Ik heb een (vind ik) groot probleem!
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat) Beetje tussenin, een B/C vind ik maar echt veel boeit het me niet. Dan nog liever iets te klein dan te groot als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Er zijn veel vrouwen die dat doen tegenwoordig, maar ik denk dat je er het beste gewoon mee kan leren leven. xxx Sjanna xxx terug |
24-07-2005, 23:18 | |
Verwijderd
|
1. Ik ben geen jongen, maar ik antwoord toch. Het mooiste vind ik (over het algemeen) een B/C cup, maar belangrijker is de verhouding tov het lichaam. Bij een fijn/smal lichaam passen kleine borsten beter en iemand met flinke heupen, billen, (boven)benen) staan wat grotere borsten beter.
2. Mijn moeder heeft een 80B en ik een 75C. We hebben eigenlijk wel dezelfde borsten en soortgelijke tepels, alleen mijn borsten zijn ietsje groter en mijn borstomvang ietsje kleiner. Ik kan overigens wel sommige van haar bh's aan (en zij van mij) alleen zit het dan wat strak, met als resultaat een push-up effect. 3. Met de grootte ben ik tevreden. Ze zijn niet klein, maar ook niet zo groot dat ik er 'last' van heb. Ook staan ze wel in verhouding met de rest van mijn lichaam. Alleen de vorm en stevigheid vind ik niet zo, het zou ietsje ronder en strakker mogen. Oh en mijn tepels vind ik ook niet mooi. 4. Ik heb nooit echt overwogen om ze te laten vergroten of verkleinen aangezien ik vrij tevreden ben over de grootte. Wanneer ze echter voor mijn gevoel echt te groot of te klein zouden zijn, en ik daar daadwerklijk last van zou ondervinden zou ik zeker overwegen er iets aan te laten veranderen. Toevoeging: Als jij je niet happy voelt met je borsten en daardoor echt onzeker bent vind ik het helemaal niet vreem of stom als je er iets aan zou willen laten doen. Tegenwoordig is het een relatief kleine ingreep die best veel vrouwen overwegen. Als jij daardoor meer zelfvertrouwen krijgt of je vrouwelijker voelt, ga je gang. Maar ben niet te kritisch op jezelf, misschien zijn kleine borsten juist mooi op je lichaam. En niet alleen de grootte van je borsten is belangrijker, misschien zien die van wel heel mooi wat betreft vorm of zijn ze heel stevig. Size isn't the only thing that matters. |
24-07-2005, 23:21 | ||
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 13:49 |