Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2006, 20:26
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik ga denk ik ook weer op Maxwell stemmen. Ik vertrouw hem niet, ook een gevoel, maar of die goed is..ik weet niet! Ik vind gewoon niemand verder echt verdacht..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2006, 20:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
hmmmm de tovenaarsleerling
en ik ben voor maxwell inderdaad
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:47
Verwijderd
volgende keer mezelf maar beschermen

Ik verdenk lekker nog steeds stilte.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:56
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ben ook nog steeds voor Maxwell.
Nog iets anders: ik heb het niet zo goed gepland , ik dacht dat ik er als nieuwe wel al uit zou zijn nu , maar ik ga zondag op vakantie. Zou alsjeblieft iemand van degenen die eruit ligt, me na de stemronde van morgen kunnen overnemen?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:01
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
leekah schreef op 03-08-2006 @ 21:47 :
volgende keer mezelf maar beschermen
Mag een tovenaar zichzelf wel beschermen, eigenlijk? Ik geloof niet dat ik ooit in de spelregels heb gelezen dat het verboden was, maar het lijkt me toch een beetje een vorm van valsspelen. Zo kan je gemakkelijk tot het einde van het spel blijven zitten en doe je niet datgene wat je werkelijk behoort te doen (dorpelingen beschermen). Toch?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:28
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Tovenaar mag niet zichzelf beschermen, lijkt me logisch.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:40
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 03-08-2006 @ 22:28 :
Tovenaar mag niet zichzelf beschermen, lijkt me logisch.
Het lag wel voor de hand, ja, maar ik wou het toch even zeker weten.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:43
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik heb geen zienersfunctie maar ik weet wel dat jullie een fout begaan
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Severus schreef op 03-08-2006 @ 22:40 :
Het lag wel voor de hand, ja, maar ik wou het toch even zeker weten.
in de orginele spelregels werd dat expliciet aangegeven als ik het me goed herinner
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:45
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik stem zelf zoemzoem omdat ze er graag uit wilt
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:49
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik denk dat je best niet voor maxwell gaat.. Waarom? Hij krijgt al zeer veel verdenkingen. Ik denk dat de weerwolven denken dat we hem toch gaan ophangen. Daar winnen zij dan een ronde mee.
Of zit ik nu compleet verkeerd ?

Ik vind het trouwens wel zeer tof die seksrelatie van Hanneke en mij
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:02
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
T!ne schreef op 03-08-2006 @ 22:49 :
Ik denk dat je best niet voor maxwell gaat.. Waarom? Hij krijgt al zeer veel verdenkingen. Ik denk dat de weerwolven denken dat we hem toch gaan ophangen. Daar winnen zij dan een ronde mee.
Of zit ik nu compleet verkeerd ?

Ik vind het trouwens wel zeer tof die seksrelatie van Hanneke en mij
eindelijk iemand die zegt wat ik denk

ik vind stilte. het verdachtst.. zij zegt als eerste altijd wie te stemmen, daarin gaat de rest altijd in mee..

geweldig als je wolf bent.. hiermee heb je gewoon iedereen achter je staan.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:10
Kohinoor
Avatar van Kohinoor
Kohinoor is offline
jeetje

wat ik allemaal meemaak on een ander leven (noujah leven)

Jullie zijn lekker bezig he
__________________
Soms dan denk ik bij mezelf: ohjeeh ik ben al bijna elf!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:11
Verwijderd
Ik geloof eigenlijk niet dat Maxwell en Stilte een weerwolf zijn.

Wie ik wel moet verdenken weet ik verder eigenlijk nog niet. Ga eerst de rest van de posts maar even afwachten.

Ik vind het opzich verdacht dat Hanneke vlak voor en vlak na de uitslag postte, maar verder vind ik dat nog geen reden voor een echte verdenking richting haar.


Krijg trouwens wel het idee dat het hele dorp zo ongeveer in de wijk Zonde te vinden is
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:13
Kohinoor
Avatar van Kohinoor
Kohinoor is offline
zoemzoem ik wil je functie wel overnemen, het lijkt me wel gezellig om hartsvreindin van zoef te zijn

Maar de spelleider moet maar even kijken?
__________________
Soms dan denk ik bij mezelf: ohjeeh ik ben al bijna elf!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:14
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 03-08-2006 @ 21:56 :
Ik ben ook nog steeds voor Maxwell.
Nog iets anders: ik heb het niet zo goed gepland , ik dacht dat ik er als nieuwe wel al uit zou zijn nu , maar ik ga zondag op vakantie. Zou alsjeblieft iemand van degenen die eruit ligt, me na de stemronde van morgen kunnen overnemen?
Pick me, pick me!!!
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:28
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
maxwell schreef op 03-08-2006 @ 23:02 :
eindelijk iemand die zegt wat ik denk
Jij vindt die seksrelatie ook tof?
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:45
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
T!ne schreef op 03-08-2006 @ 23:28 :
Jij vindt die seksrelatie ook tof?
nee ik had het over het eerste gedeelte
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 00:52
knijtert
knijtert is offline
Volgens mij houden de wolfen zich expres heel stil

Misti gaat deze ronde mijn stem krijgen
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 05:45
Verwijderd
Citaat:
knijtert schreef op 04-08-2006 @ 01:52 :
Volgens mij houden de wolfen zich expres heel stil

Misti gaat deze ronde mijn stem krijgen
Dat had ik mij idd ook net bedacht.
Misschien dat ik wel met je meega in het stemmen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 05:45
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 03-08-2006 @ 23:14 :
Pick me, pick me!!!
no, me!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 10:10
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
10) Knijtert!
12) zoemzoem
13) Severus
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.

Heeft Cobalt al eens gereageerd? Ik dacht van niet..

edit: Ik heb even gecheckt en hij heeft in dit topic nog niets gezegd. Oké, dat is geen reden.. Maar ik denk toch dat ik op hem ga stemmen. Aangezien ik er deze namiddag niet ben en misschien niet op tijd terug, zal ik waarschijnlijk seffens al stemmen.. En dat zal Cobalt zijn dan
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 04-08-2006 om 10:36.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 10:22
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Cobalt was vorige ronde ook al zo stil. Ik kan me alleen niet meer herinneren of hij toen een speciale functie had of niet.

EDIT: Gewoon dorpeling dus.. maar dat wil niet zeggen dat hij dat deze ronde weer is. Op dit moment is iedereen nog even verdacht voor mij, ik wacht eerst af wat de wolven gaan doen.

En ik zit in het verhaal!
__________________
Wark!

Laatst gewijzigd op 04-08-2006 om 10:24.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 10:37
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 04-08-2006 @ 11:22 :
ik wacht eerst af wat de wolven gaan doen.

En ik zit in het verhaal!
Euhm.. De dorpelingen moeten stemmen JIJ moet mss idd morgen pas stemmen
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 11:08
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Omg, ik zit in het verhaal en ik vergeet gelijk alles erom heen. En , zijn de tovenaar + tovenaarsleerling er allebei al uit?

Ik mag weleens wat beter opletten.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 11:41
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Kohinoor schreef op 03-08-2006 @ 23:13 :
zoemzoem ik wil je functie wel overnemen, het lijkt me wel gezellig om hartsvreindin van zoef te zijn

Maar de spelleider moet maar even kijken?
Jij was de eerste, dus sorry Biertank en Leekah. Ik stuur je vanavond na de stemronde mijn functie door, ok? Dankjewel en dat je nog maar lang mag leven.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 11:45
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
maxwell schreef op 03-08-2006 @ 23:02 :
ik vind stilte. het verdachtst.. zij zegt als eerste altijd wie te stemmen, daarin gaat de rest altijd in mee..
Als je nog eens terugleest, zie je dat ik als eerste op je stemde en een minuutje later Stilte. Schijnbaar ben je dus gewoon erg verdacht als twee mensen onafhankelijk van elkaar tegelijk op je stemmen. Had je maar geen sheriff moeten worden...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 11:48
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
T!ne schreef op 04-08-2006 @ 11:37 :
Euhm.. De dorpelingen moeten stemmen JIJ moet mss idd morgen pas stemmen
Stemmen de weerwolven niet mee in de dorpsronde? Ik dacht van wel? want als er nog maar 1d is en 2ww, dan zou de dorpeling in de dorpsronde als alleen hij mag stemmen altijd een weerwolf eruit halen. En als ze alledrie mogen stemmen, dan gaat de dorpeling eruit.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:07
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 04-08-2006 @ 12:48 :
Stemmen de weerwolven niet mee in de dorpsronde? Ik dacht van wel? want als er nog maar 1d is en 2ww, dan zou de dorpeling in de dorpsronde als alleen hij mag stemmen altijd een weerwolf eruit halen. En als ze alledrie mogen stemmen, dan gaat de dorpeling eruit.
Lijkt mij dat weerwolven niet mee mogen stemmen hoor, dan zou het wel heel erg oneerlijk worden. In dat geval kunnen ze of alledrie op 1 iemand stemmen, waardoor de kans erg groot is dat diegene eruit gaat. Of ze stemmen zo dat ze ervoor zorgen dat het gelijkspel wordt, waardoor zij dus mogen kiezen wie eruit gaat.

En als dat wel mocht, had ik het vorige potje toch echt wat gemist.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:39
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 04-08-2006 @ 12:48 :
Stemmen de weerwolven niet mee in de dorpsronde? Ik dacht van wel? want als er nog maar 1d is en 2ww, dan zou de dorpeling in de dorpsronde als alleen hij mag stemmen altijd een weerwolf eruit halen. En als ze alledrie mogen stemmen, dan gaat de dorpeling eruit.
Het spel is afgelopen zodra er meer weerwolven dan dorpelingen zijn
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:39
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Sorry, je hebt gelijk.
Citaat:
we hebben steeds 2 stemmingsrondes:1 van de dorpelingen, ziener, wolfsbane en tovenaar,en 1 van de weerwolven (zij overleggen wie ze opeten), de ziener vraagt daarin de functie van 1 persoon en de tovenaar beschermt dan 1 persoon."
Werd even in verwarring gebracht door dit stukje:
Citaat:
De wolven winnen als er op een bepaald moment meer wolven dan andere personen zijn. Dan wordt er bij een stemming namelijk altijd een niet-weerwolf opgehangen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:57
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 03-08-2006 @ 23:11 :
Ik vind het opzich verdacht dat Hanneke vlak voor en vlak na de uitslag postte, maar verder vind ik dat nog geen reden voor een echte verdenking richting haar.
Ik ben gewoon veel online.

Ik weet het echt niet wat ik moet doen. Misschien moet ik het topic nog maar eens door gaan lezen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 15:47
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Zo te zien heerst er verdeeldheid onder ons wat betreft de volgende opgehangene. Dat is niet goed - dat is wat de weerwolven juist willen! We moeten een eenheid blijven, anders doen zij daar hun voordeel mee.

Tot nu toe lijken de volgende mensen op deze mensen te gaan stemmen:


Maxwell

Stilte
Faerie
Zoef de Haas
Zoemzoem
Severus

Zoemzoem

Maxwell

Cobalt

T!ne
Tink*

Misti

Knijtert


Van andere personen, zoals Flowtje, is het nog onzeker op wie ze gaan stemmen. Laat me het me trouwens weten als er iets niet klopt aan dit lijstje.

Het lijkt erop dat Maxwell opgehangen gaat worden en dat er geen gelijkspel gaat komen ofzo, maar we moeten toch uitkijken met de huidige verdeeldheid. We kunnen beter allemaal voor één persoon gaan dan voor vijf verschillende, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat is namelijk niet in ons voordeel.


EDIT: Lijstje geupdated.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 04-08-2006 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 15:55
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Severus schreef op 04-08-2006 @ 16:47 :

Het lijkt erop dat Maxwell opgehangen gaat worden en dat er geen gelijkspel gaat komen ofzo, maar we moeten toch uitkijken met de huidige verdeeldheid. We kunnen beter allemaal voor één persoon gaan dan voor vijf verschillende, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat is namelijk niet in ons voordeel.
Ben het met je eens. Wat nou als 3 van de 5 mensen die nu voor Maxwell zijn, weerwolven zijn? Nu ik er net achter ben gekomen dat hun stem niet meetelt, zou het dus theoretisch kunnen dat Maxwell maar twee stemmen krijgt en bijv. Misti ook, dan hebben we weer gelijkspel. Dus we moeten gewoon met z'n allen op één persoon stemmen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 16:01
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 04-08-2006 @ 16:55 :
Ben het met je eens. Wat nou als 3 van de 5 mensen die nu voor Maxwell zijn, weerwolven zijn? Nu ik er net achter ben gekomen dat hun stem niet meetelt, zou het dus theoretisch kunnen dat Maxwell maar twee stemmen krijgt en bijv. Misti ook, dan hebben we weer gelijkspel. Dus we moeten gewoon met z'n allen op één persoon stemmen.
Ik ben tegen schapengedrag...

Moet niet iedereen zijn eigen mening kunnen vormen?


Als we allemaal voor 1 persoon gaan krijg je misschien wel een weerwolf met te veel macht. Stel nou dat Maxwell gelijk heeft?
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 16:01
knijtert
knijtert is offline
en waag het niet op Cobalt te stemmen~! Dat is mn drinkbuddy
Met wie moet ik me anders bezatten?
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 16:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
knijtert schreef op 04-08-2006 @ 17:01 :
en waag het niet op Cobalt te stemmen~! Dat is mn drinkbuddy
Met wie moet ik me anders bezatten?
Er gaat vast wel iemands buddy dood die zich daarna ook autmotisch gaat bezatten

en ik weet niet of maxwell een slimme keuze is eigenlijk
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 17:57
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
knijtert schreef op 04-08-2006 @ 17:01 :
Ik ben tegen schapengedrag...

Moet niet iedereen zijn eigen mening kunnen vormen?


Als we allemaal voor 1 persoon gaan krijg je misschien wel een weerwolf met te veel macht. Stel nou dat Maxwell gelijk heeft?
En als we allemaal een ander stemmen en het is gelijkspel dan mogen de wolven het ook zeggen, hoeven ze geen verdachtmakingen te onderbouwen en blijven ze zelf mooi buiten schot.
Lijkt me een makkelijke keus.

Hoewel ik niet echt verwacht dat Maxwell wolf is, stem ik toch maar op hem. Beter dan gelijkspel.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 18:50
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Weinig stemmers, jullie hebben nog 10 minuten
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 19:26
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ok deze voormiddag dus toch nog vergeten te stemmen Ik heb nu nog proberen te stemmen.. Cobalt is het geworden.. Maar dat gaat wss niets uitmaken, want niemand stemt blijkbaar ook op hem
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 19:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb ook op Cobalt gestemd. Ik vind Maxwell niet zo verdacht en nou ja, Cobalt zei de vorige spellen meer meen ik, misschien dat hij zich dit keer als stille wolf voordoet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 20:08
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
T!ne zette Hanneke voor de ingang van de bibliotheek af, zelf bleef ze in de auto zitten. Een half uur geleden waren ze gebeld. Het belletje kwam van Zoef. Ze vertelde Hanneke wat er eerder die nacht had plaatsgevonden in de Grote Zaal. Hanneke had zich snel aangekleed en reed met T!ne mee, richting de bibliotheek.
Hanneke sloeg de deur van de auto achter zich dicht en liep de trap op, waar Zoem haar al stond op te wachten. 'Fijn dat je zo snel kon komen.' Hanneke reageerde slechts met een knik en liep Zoem achterna, de bibliotheek in.
De vloer en de pilaren in de vestibule waren van echt Italiaans marmer. Over de vloer lag een groot, vierkant Perzisch tapijt. Aan de muur hingen prachtige schilderen van grootse kunstenaars, als Botticelli en Da Vinci. De ruimte was ingericht met Victoriaans meubilair. In het midden van de hal stond een bronzen standbeeld van de oprichter van de bibliotheek.
Zoem en Hanneke liepen snel de de hal door richting de Grote Zaal. Die was inmiddels afgezet door de politie. Ze kropen onder de lint door, die voor de deuropening was aangebracht door één van de agenten. Ze liepen naar Zoef toe, die in gesprek was met een andere agent. Toen ze Hanneke zag komen aanlopen, onderbrak Zoe het gesprek.

Flowtje observeerde nauwkeurig de handelingen van Cobalt en Knijtert. Er hoeft maar één ding fout te gaan. Flowtje was een meesteres in elke vechtsport. Toen ze klein was, oefende ze altijd met haar opa. Er was geen vechtsport dat ze niet beheerste. Op haar zesde kende ze alle technieken van de ninjutsu.
De auto met Cobalt en Knijtert erin reed achter Faerie aan. Cobalt stopte precies achter Faerie en stak zijn hoofd het raam uit. 'Hé, lekker ding. Ik was nog niet klaar.' Faerie stond in de deuropening van haar auto. 'Ik was al klaar met je, vóór je begon.' 'Dan is het nu mijn beurt om klaar te komen.' Faerie lachte: Je kan een vrouw van mijn kaliber niet aan.'
Cobalt stapte de auto uit. 'Er is maar één manier om daar achter te komen.' Cobalt ging dicht achter Faerie staan. Faerie ging iets meer naar achteren. 'Ik denk dat je beter weer naar huis kan gaan; voor je eigen veiligheid en die van je vriend.' Cobalt greinsde vals. 'Ik ga nergens heen voor ik je goed heb kunnen neuken.' Cobalt ging nog dichter bij haar staan en leunde met één arm op de bovenrand van de openstaande autodeur.

Maxwell reed over de autoweg, op weg naar huis. Hij was net weggestuurd door Stilte. Hij was een fles Whiskey aan het leeg drinken en zat met zijn gedachten bij Tink. Morgen zou hij haar mee uit vragen. Dan zou hij genoeg moed bij elkaar hebben verzameld. Maxwell dacht na over hoe de leuke avond met Tink zou verlopen op hun eerste date. Tenminste, als ze ja zou zeggen.
Maxwell lette niet meer goed op de weg. Een aantal keren reed hij bijna tegen een vrachtauto aan, maar het getoeter waarschuwde hem op tijd. Met half gesloten ogen bleef Maxwell door rijden. Hij merkte dat er een gevaarlijke bocht aankwam, waar je vanaf kon vallen. Doordat hij vol gas gaf, vloog hij met de auto over de rand.
De auto raakte een aantal stenen, voor die helemaal onderana terecht kwam. Maxwell lag er hulpeloos gekreukeld tussen de voor- en achterbanken. De sterke geur van benzine prikkelde zijn neus. Hij had echter nog steeds niet door wat 'ie rook. Met veel kracht probeerde hij uit zijn onhandige postitie te komen, maar het lukte niet. Hij zag een pak Marlboro naast zijn been liggen en probeerde het op te rapen. Uit zijn jaszak, waar hij nog net bij kon, haalde hij een aansteker. Hij stopte één sigaret in zijn mond en stak hem aan. Door de wind, kantelde de auto iets meer naar achteren, waardoor Maxwell zijn sigaret op de grond liet vallen.
Een fractie van een seconde later, volgde de enorme explosie.


Deelnemers:
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52 (dorpeling)
20) Leekah (tovenaarsleerling)

blauw = gedood
rood = opgegeten


De heks, ziener en wolven hebben tot morgenavond 20:00 om te stemmen.

Arme Maxwell sprak de waarheid. Nu is de sheriff dood.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 20:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mijn liefste.
Mijn gevoel dat hij onschuldig was klopte dus toch.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 20:12
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Jammer, ja.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 20:54
Verwijderd
Ik geloofde ook in Maxwell z'n onschuld, maar ja

Ben benieuwd wat de wolven gaan doen morgen. Aan de hand daarvan ga ik wel besluiten op wie ik de volgende ronde moet stemmen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 21:00
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, inderdaad jammer, maar we hebben onze macht tenminste niet uitgegeven aan de weerwolven. Alles is beter dan gelijkspel.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 21:13
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik snap niet dat jullie er zo makkelijk over doen

maar ik voorzie een donkere toekomst :')

ik had de volgende keer stilte gestemd..

miss een tip voor jullie
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 23:00
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
knijtert schreef op 04-08-2006 @ 17:01 :
Ik ben tegen schapengedrag...

Moet niet iedereen zijn eigen mening kunnen vormen?


Als we allemaal voor 1 persoon gaan krijg je misschien wel een weerwolf met te veel macht. Stel nou dat Maxwell gelijk heeft?
ik mag niks zeggen maar doe het toch ;-)

ik vind dat je gelijk hebt, de eventuele gelijkspellen moet je maar voor lief nemen, anders geef je de weerwolven de kans een voor de hand liggend voorstel te doen aan het begin van de stemronde en dan gaat de rest daarin mee
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 23:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja ik vind het ook na-aperij en schapengedoe. Daarom alleen al heb ik de neiging iets anders te stemmen. Vooral omdat de kans dus bestaat dat onze 'leiders' wolfjes zijn.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 23:23
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Dan moet je niet elke keer naar de zelfde mensen gaan luisteren. Als ik geen idee heb wie ik moet stemmen ga ik liever de groep achterna dan dat ik gelijkspel veroorzaak.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Vowel
220 30-11-2011 21:15
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
De Kantine Weerwolfspel #36
Verwijderd
497 25-07-2007 23:17
De Kantine Weerwolfspel #7
dutch gamer
402 11-10-2004 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.