Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2009, 19:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik dacht dat Biertank wel gekozen zo worden, anyway, ik ben wel een engerd in het verhaal. Geschreven door TD denk ik
Maar eerst even kijken wie er vanavond opgepeuzeld wordt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 10-01-2009, 19:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik dacht dat Biertank wel gekozen zo worden, anyway, ik ben wel een engerd in het verhaal. Geschreven door TD denk ik
Maar eerst even kijken wie er vanavond opgepeuzeld wordt.
Het openingsverhaal door AllureV, het 2e verhaal is van mij, en het verhaal van vanavond is van Lisaaah
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-01-2009, 19:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het openingsverhaal door AllureV, het 2e verhaal is van mij, en het verhaal van vanavond is van Lisaaah
Ik dacht al zoiets ja
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-01-2009, 19:32
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
1. Openingsverhaal
2. De grote dag
3. Het Diner
‘Waar is Eye of Sauron?’ Ze waren allemaal maar verdergegaan, want bevelen niet opvolgen zou problemen opleveren. Maar niemand had het op zich willen nemen dit te vertellen aan de andere vier grote zieners, die zouden vast wóedend zijn. ‘WAAR IS HIJ?’ ‘Hij eh.. er is een ongelukje gebeurd, met MartinV’, zei Miekje zachtjes. MartinV beefde van angst, hij dacht na over hoe zijn toekomst nu voorbij kon zijn. ‘Hoe bedoel je?’ sterrenmeisje kon een glimlach maar net onderdrukken. MartinV barstte in huilen in uit. ‘Het ging per ongeluk en en en hij ik weet het niet.. ik deed het niet expres?’ ‘Hij kwam tussen de deur en zijn oog spatte uit elkaar, we denken dat hij dood is’, hielp Miekje MartinV nog maar een keer.

Een moment lang was het stil, de 14 die toelatingsexamen gingen doen, keken met grote ogen naar sterrenmeisje, fizzle-fluffy, Basjeeh en Katje. Wat zou er gebeuren?

‘Haal champagne!’ riep Basjeeh. ‘Dat het zo makkelijk kon zijn!’ grinnikte sterrenmeisje. ‘Hij kon altijd zo kwaad worden, daar kan ik zo slecht tegen’, bekende fizzle nu hij het toch niet meer zou horen. Alleen Katje keek verdrietig. Maar door het lawaai van de andere drie viel het de verbaasde 14 nieuwelingen niet eens op. ‘Zeg tegen het personeel dat ze zoveel mogelijk eten bereiden, dit is een feestmaal!’ MartinV leek al enigszins van de schrik bekomen toen hij riep: ‘Ja, taart, taart willen we!’ Bij de woorden ‘opgeruimd staat netjes’ werden de eerste schalen van het feestmaal binnengebracht.

Het werd een uitbundig vreetfestijn. Iedereen voelde zich opgelaten. De 14 nieuwelingen wisten niet zo goed waar ze dit aan hadden verdiend, maar vonden het allang prima. Er stond allerlei eten op tafel. Vegs en Fantoom zaten naast elkaar. ‘Heb jij al alles geproefd?’ vroeg Fantoom aan Vegs. ‘Ja, bijna alles! Weet je wat het lekkerst is? Die kleine gekleurde gekke bloemetjes daar!’ uitbundig wees ze het aan. ‘Dat is… de versiering’, zei Fantoom. Vegs begon zenuwachtig te kuchen, eerst zachtjes, maar daarna steeds harder. Toen het lawaai ervan zo hard werd dat het de feeststemming begon te drukken, vroeg Katje: ‘Wat is er met haar?’ ‘Ze heeft van de versiering gegeten’, zei Fantoom voorzichtig. Na nog een minuut hard hoesten, viel Vegs levenloos op de grond. ‘Och ja, natuurlijke selectie noemen we dat hier’, zei Katje.


Die eerste nacht sliepen de meesten als een roos. Zich volgepropt, dat hadden ze gedaan. Zo rook het ook op de slaapzaal. Het feest had ze goed gedaan, het was een beetje een hechte groep geworden. Ze hadden samen gelachen. Biertank had zelfs al een bijnaam gekregen door zijn flauwe grapjes: de Toddish Toddler. Maar deze Toddish was zeker niet de jongste van het stel, dat was Mutsieprutsie. En dat werd pijnlijk duidelijk. Zachtjes zat ze in bed te snikken. ‘Mutsie? Mutsie ben jij dat?’ Het was Pippeloen die het vroeg. Pippeloen, zorgzaam voor twee, had medelijden met het klein meisje. ‘Zal ik bij je in bed komen liggen?’ ‘Nee.’ ‘Ah kom, ik vind het niet erg hoor!’ ‘Nee, ik heb in bed geplast. Ik wil naar huis.’

Bij het eerste licht ging Pippeloen met Mutsieprutsie aan haar hand naar de vier Grote Zieners. ‘Ze heeft heimwee’, zei Pippeloen tegen Basjeeh. ‘Kom maar hier, meid.’ Mutsieprutsie was alleen maar stil ervan. ‘Ik zal niks tegen de anderen zeggen’, riep Pippeloen haar nog na.

Vegs


Mutsieprutsie


 SpelersFuncties
1sterrenmeisje 
2coolkast 
3Pippeloen 
4Barabas 
5light fighter 
6Mutsieprutsie dorpeling
7Sherco 
8Mr Soija 
9flyaway 
10Eye of Sauronjager
11MartinV 
12Katje 
13Basjeeh 
14fizzle-fluffy 
15VeGsdorpeling
16Toddish (Biertank 52) 
17~~Fantôme~~ 
18brightblue 
19Röps 
20*Miekjuh* 

Opgehangen
Opgegeten
Doodgeschoten door jager
Gestorven door liefdesverdriet

Vannacht zijn er twee dorpelingen gestorven. De overgebleven groep heeft tot morgenavond 20.30 de tijd te bedenken wie hiervoor als schuldige aangewezen kan worden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-01-2009, 19:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Arm klein meisje
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-01-2009, 19:38
Verwijderd
awww poepzooi. 2 dorpelingen dood.

ik snap niet helemaal de keuze voor VeGs door de jager, maar dat zullen we ws pas na dit spel te weten komen. persoonlijk vind ik het best jammer, want VeGs is altijd wel lekker actief.

maar goed, het had erger kunnen zijn...
Oud 10-01-2009, 19:41
Verwijderd
Hmm, die had ik zeker niet neergeschoten. maar goed.
Oud 10-01-2009, 19:42
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Jammer. Ook wel erg vroeg voor de jager om iemand uit te kiezen, met weinig voorkennis. Helaas.
Oud 10-01-2009, 19:43
Verwijderd
ow en als reactie op (voornamelijk) het verhaal: awwwwwww arme mutsieprutsie!

al is het ook gewoon kut om zo snel al opgegeten te worden
Oud 10-01-2009, 20:07
light fighter
light fighter is offline
balen. Rare keuze van de jager . Actieve speler... maar ja geen voorkennis blabla bla
Oud 10-01-2009, 20:37
Verwijderd
Hmm, even kijken of ik een gefundeerde verdenking kan opstellen.
Oud 10-01-2009, 20:51
Verwijderd
goed verhaal.
Jammer van de dorpelingen
Jager heeft zijn best gedaan.

Laatst gewijzigd op 11-01-2009 om 08:48.
Oud 10-01-2009, 21:13
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
What did I do...?
Oud 10-01-2009, 22:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik zie dat biertank vervangen is? mooi zo!
Vreemde keuze voor VeGs inderdaad, maar EOS kennende zou hij daar wel zijn reden voor hebben gehad (uitleg na het spel? )
en jammer van twee dorpelingen!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-01-2009, 22:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
# Speler Hangronde 1
1 Basjeeh 1 VeGs
2 Katje 1 Barabas
3 fizzle-fluffy 2 Eye of Sauron
4 Mutsieprutsie 1 coolkast
5 light fighter 5 Biertank 52
6 Sherco 3 bright blue
7 Röps 2 Eye of Sauron
8 ~~Fantôme~~ 1 light fighter
9 Mr Soija 3 Röps
10 coolkast 5 Biertank 52
11 VeGs 5 Biertank 52
12 sterrenmeisje 5 Biertank 52
13 *Miekjuh* 3 Röps
14 Barabas 3 bright blue
15 Pippeloen 1 fizzle-fluffy
16 flyaway 3 bright blue
17 Eye of Sauron 3 Röps
18 MartinV 5 Biertank 52
19    
20    
gezien EOS eruitging, na gelijkspel kunnen we misschien iets met dit lijstje.
Maar er zijn ook nog veel te veel mogelijkheden gezien de meeste functies er nog in zitten.
Een goeie mogelijkheid is dat twee mensen niet op biertank maar op iemand anders hebben gestemd óf gewoon niet hebben gestemd (omdat hun stem niet meetelt en zij wolf zijn.) MartinV stemde op Biertank evenals Sterrenmeisje, VeGs, Coolkast en Light Fighter.
VeGs blijkt nu dorpeling te zijn. Blijven er vier over waarvan de kans aanwezig is dat er één of twee wolf zijn (dus MartinV, Sterrenmeisje, Coolkast of Light Fighter) of anders één iemand hiervan wolf is.

Daar het gelijkspel werd waarbij iig ook EOS is betrokken (die eigenlijk maar 2 stemmen had) moet er iemand toch op EOS hebben gestemd die dit niet heeft gezegd. Het lijkt me namelijk nogal stug dat er drie wolven in de lijst van Biertank zitten. Toch?

Natuurlijk zijn er nog meer opties (bijv. 4 wolven op biertank waardoor het helemaal geen gelijkspel was tussen biertank en EOS) maar dat lijkt me te gewaagd.

Ik ga de volgende keer voor iemand uit het rijtje van Biertank. Weet nog niet voor wie (even kijken wie er gek post ofzo )
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-01-2009, 23:01
Verwijderd
De reden dat EoS Vegs heeft doodgeschoten is volgens mij dat zij bij de Biertank-stemmers zat. Geen gekke gedachte, al heeft hij wel fout gegokt. Ik denk dat we toch bij de Biertank-stemmers moeten zitten om de wolven te vinden; ik ga denk ik voor MartinV.
Oud 10-01-2009, 23:29
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja ik vind het wel een logische keuze (in de zin dat het een Biertank stemmer was). Verder is de stemming wel redelijk maf. Er zal wel iemand inderdaad bij de EoS stemmers gekomen zijn (vertel!), en daarbij zou het dan kunnen dat er één of twee wolven bij de Biertank/Toddish stemmers zitten.

Alleen moeten we er ook nog rekening mee houden dat er een koppel + cupido is. Juist doordat de stemming zo scheef is (dat zou niet heel handig zijn van de wolven en de verrader in zen eentje krijgt dat niet voor elkaar) ben ik geneigd te denken dat Biertank/Toddish een deel van het koppel is.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 11-01-2009, 02:11
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Jippieheu! Eerste ronde voor mij, en het overleeft. Direct al een gappend gat geslagen in de gelederen van de dorpelingen. Het is alleen niet logische dat niet ik er uit ging onder de naam biertank, maar inplaats van mij ging EoS. Dus onder de stemmers op mij zitten liegers.

Ik denk terug aan een post van Mr Soija waar uit bleek dat weerwolfen vaak over dreven schijnen te reageren.

Ik heb zo mijn vermoedens wie er vals gestemd heeft.
__________________
Pang
Oud 11-01-2009, 08:47
Verwijderd
Of we hebben wat liegende dorpelingen, of de wolven hebben flink zitten kutten.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de geliefden hun stem veranderen.

Ik wacht nog even met stemmen.
Oud 11-01-2009, 09:00
light fighter
light fighter is offline
Als inderdaad de stemmers die zeggen op eos hebben gestemd dat ook daadwerkelijk gedaan hebben dan zitten er dus wolven; of dorpelingen die iets anders hebben gestemd in de rijtjes van Toddish; bright blue en rops.

Meest logische optie is twee wolven bij Toddish en de rest verdeeld wat maakt dat er nog twee werkelijke stemmen op hem waren.
Als er dan nog respectievelijke één wolf bij of bright blue/rops zit. Is het gelijksspel verklaard.

@toddish maak je verdenking concreet zou ik zeggen.
Oud 11-01-2009, 11:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
gezien EOS eruitging, na gelijkspel kunnen we misschien iets met dit lijstje.
Maar er zijn ook nog veel te veel mogelijkheden gezien de meeste functies er nog in zitten.
Een goeie mogelijkheid is dat twee mensen niet op biertank maar op iemand anders hebben gestemd óf gewoon niet hebben gestemd (omdat hun stem niet meetelt en zij wolf zijn.) MartinV stemde op Biertank evenals Sterrenmeisje, VeGs, Coolkast en Light Fighter.
VeGs blijkt nu dorpeling te zijn. Blijven er vier over waarvan de kans aanwezig is dat er één of twee wolf zijn (dus MartinV, Sterrenmeisje, Coolkast of Light Fighter) of anders één iemand hiervan wolf is.

Daar het gelijkspel werd waarbij iig ook EOS is betrokken (die eigenlijk maar 2 stemmen had) moet er iemand toch op EOS hebben gestemd die dit niet heeft gezegd. Het lijkt me namelijk nogal stug dat er drie wolven in de lijst van Biertank zitten. Toch?

Natuurlijk zijn er nog meer opties (bijv. 4 wolven op biertank waardoor het helemaal geen gelijkspel was tussen biertank en EOS) maar dat lijkt me te gewaagd.

Ik ga de volgende keer voor iemand uit het rijtje van Biertank. Weet nog niet voor wie (even kijken wie er gek post ofzo )
Je hebt een punt. Maar er waren 5 stemmen op Biertank. 3 op EoS (toch? of heb ik verkeerd gekeken?) VeGs was daar dorpeling van. 5-3=2, dus in het rijtje van Biertank moeten 2 wolven zitten. Of in het rijtje van EoS 1. Of we hebben liegende dorpelingen, zoals coolkast ook al zei.
Mijn keus voor vanavond gaat denk ik ook uit het rijtje van Biertank of EoS.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-01-2009, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een punt. Maar er waren 5 stemmen op Biertank. 3 op EoS (toch? of heb ik verkeerd gekeken?) VeGs was daar dorpeling van. 5-3=2, dus in het rijtje van Biertank moeten 2 wolven zitten. Of in het rijtje van EoS 1. Of we hebben liegende dorpelingen, zoals coolkast ook al zei.
Mijn keus voor vanavond gaat denk ik ook uit het rijtje van Biertank of EoS.
Waarom iemand uit het rijtje van EoS?
Oud 11-01-2009, 11:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom iemand uit het rijtje van EoS?
Omdat er officieel toch maar 2 stemmen waren op EoS?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-01-2009, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Omdat er officieel toch maar 2 stemmen waren op EoS?
Ja, dat maakt het toch waarschijnlijker dat de mensen die wel zeiden op EoS te stemmen oprecht waren.
Oud 11-01-2009, 11:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, dat maakt het toch waarschijnlijker dat de mensen die wel zeiden op EoS te stemmen oprecht waren.
Jamaar het stemlijstje zei dat er 3 stemmen waren op EoS
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-01-2009, 11:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohnee. Kijkfoutje.
Rijtje Biertank dan maar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-01-2009, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Jamaar het stemlijstje zei dat er 3 stemmen waren op EoS
Ik tel er maar twee?
Oud 11-01-2009, 11:38
Verwijderd
Dit was het lijstje dacht ik.

 Spelers Hangronde 1
1sterrenmeisje Biertank 15
2coolkast Biertank 13
3Pippeloen fizzle-fluffy 18
4Barabas bright blue 17
5light fighter Biertank 07
6Mutsieprutsie coolkast 06
7Sherco bright blue 08
8Mr Soija Röps 11
9flyaway bright blue 19
10Eye of Sauron Röps 20
11MartinV Biertank 21?
12Katje Barabas 01
13Basjeeh VeGs 02
14fizzle-fluffy Eye of Sauron 05
15VeGs Biertank 14
16Biertank 52  
17~~Fantôme~~ light fighter 10
18bright blue  
19Röps Eye of Sauron 09
20*Miekjuh* Röps 16

Citaat:
Dat er nu op mij (of Röps) wordt gestemd omdat we niet te vertrouwen zijn is natuurlijk een beetje omgekeerde wereld. Het was natuurlijk tactiek, ik verkreeg daardoor meer informatie. En door als ziener vertrouwen te winnen (die nu verspeeld is door de spelleiding) kun je deze delen, dat lijkt me toch de bedoeling van de zienerfunctie.

Een beetje wat Dennis Storm deed bij Wie is de Mol?, als anderen er achter komen wordt je gewantrouwd maar anders is het natuurlijk slim.
Onzin. Wij hebben er NIKS aan als jij staat te liegen. Jij weet van jezelf dat je anders hebt gestemd, leuk voor jou, maar dat helpt ons niet. Jij neemt bij ons die informatie weg en vervangt het door niet-juiste informatie. Als je wil koekeloeren, geef je maar geen stem door.

Tot nu bijgelezen tot vorige uitslag, maar ik vind Biertank of Röps niet meteen een dorpeling. Vertrouw beiden niet.

Laatst gewijzigd op 11-01-2009 om 12:14.
Oud 11-01-2009, 11:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Je hebt een punt. Maar er waren 5 stemmen op Biertank. 3 op EoS (toch? of heb ik verkeerd gekeken?) VeGs was daar dorpeling van. 5-3=2, dus in het rijtje van Biertank moeten 2 wolven zitten. Of in het rijtje van EoS 1. Of we hebben liegende dorpelingen, zoals coolkast ook al zei.
Mijn keus voor vanavond gaat denk ik ook uit het rijtje van Biertank of EoS.
Nee, er waren twee stemmen op EOS waardoor het dus waarschijnlijk is dat iemand die gezegd heeft op iemand anders te stemmen tóch op EOS te stemmen én dat er een aantal wolven in de Biertank rij zitten.
Maar we kunnen ook falende wolven hebben (dat ze met zn allen op biertank/toddish gingen waardoor Biertank/Toddish geen onderdeel werd van het gelijkspel (4 stemmen die niet gelden) dus dan zou het gelijkspel zijn geweest tussen EOS en Rups denk ik (maar dan nog heeft er een persoon op EOS gestemd die dit niet heeft gezegd te stemmen)

en oja: VeGs was idd geen rare keuze van EOS bedenk ik me later
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 11:59
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Als ik kijk naar de overgebleven Biertank/Toddish stemmers (MartinV, Sterrenmeisje, Coolkast en Light Fighter)
vindt ik deze post van MartinV enigzins opvallend:

Citaat:
Mmm eigenlijk wil ik gewoon men stem ongewijzigd laten, maar aan de andere kant, als iemand eruit wil..
Biertank wil het wel heel graag heb ik het idee, dus dan blijft Mutsieprutsie gespaard.

Edit: ha ik heb biertank wel door, iedereen denkt nu dat hij een dorpeling is. Goede tactiek. Wel gewaagd dough.
Vooral die laatste zin. Ik zou denken dat hij hiermee kan proberen de aandacht af te leiden.
Aan de andere kant is hij nieuweling en zou hij ook écht kunnen denken dat het hele gebeuren van Biertank een truc was van hem.

Wat ik trouwens ook nog zat te denken, maar mn idee daarover is niet heel sterk.
Zou het niet kunnen dat Toddish zelf ook wolf is? (en dat er wolven op hem hebben gestemd met als risico dat één of twee van hen er op den duur uitgaan maar dat Biertank/Toddish dan buiten beeld blijft). Of is dat ver gezocht.

Tenzij me nog andere dingen opvallen ga ik deze ronde toch voor MartinV
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 12:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat is wel wat vergezocht, lijkt me. Want dan moet je denk ik heeeeeel goed kunnen communiceren. Dat van MartinV is ook wel een punt, maar het is een nieuwelingetje, dus ik gun hem nog wel even een ronde, kijken wat hij doet.
Ik ga denk ik voor Lightfighter, maar zeker weten doe ik het niet. Op een of andere manier heb ik geen vertrouwen in haar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-01-2009, 12:06
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
waarom uit dit rijtje juist light fighter, miekjuh?
kun je uitleggen waarom je geen vertrouwen hebt in haar. zoveel heeft ze nog niet gezegd toch?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 12:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nee, maar het is gewoon zomaar een voorgevoel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-01-2009, 12:11
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nee, maar het is gewoon zomaar een voorgevoel.
hmm ja, dan kan ik daar weinig mee he
dan blijf ik bij MartinV
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 12:11
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Die laatste zin van MartinV lijkt me wel een oprechte opmerking. Ik ga op Soija stemmen.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 11-01-2009, 12:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mja ik vind het wel een logische keuze (in de zin dat het een Biertank stemmer was). Verder is de stemming wel redelijk maf. Er zal wel iemand inderdaad bij de EoS stemmers gekomen zijn (vertel!), en daarbij zou het dan kunnen dat er één of twee wolven bij de Biertank/Toddish stemmers zitten.

Alleen moeten we er ook nog rekening mee houden dat er een koppel + cupido is. Juist doordat de stemming zo scheef is (dat zou niet heel handig zijn van de wolven en de verrader in zen eentje krijgt dat niet voor elkaar) ben ik geneigd te denken dat Biertank/Toddish een deel van het koppel is.
deze post zag ik even over het hoofd met doorlezen.
Ik neem aan dat cupido niet mag overleggen met de geliefden? maar hij kan natuurlijk wel zien wat de geliefden doen en daarop inspelen..
Bedoel je dan als Toddish een deel van een koppel is dat het andere deel van het koppel + de cupido gezegd hebben op Toddish te stemmen maar dat niet hebben gedaan?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 12:28
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Hmm dat laatste klinkt niet zo logisch, je zegt immers nooit op je geliefde te stemmen. Wel is het mogelijk dat ze hun stem op iemand anders met veel stemmen hadden gezet terwijl ze bij een eenling zijn gaan staan. Misschien zijn die cupido en andere geliefde dan een vroege stemmer die de rest van de dag weg was.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 11-01-2009, 12:29
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik ga voor Sterrenmeisje

Trouwens ik zat te denken kan het ook zijn dat de Biertank/mijzelf beschermt is door magie dat ik er nu uit zou kunnen? Zal vast wel niet kunnen maar toch even het idie uiten zodat ik er zeker van ben.

Ik stem voor Sterrenmeisje omdat zij in het Biertank rijtje zit, ook reageerde ze best wel heftig toen er twee dorpelingen het leven lieten. Vandaar

Als het handiger is om mijn stem te wijzigen omdat er een gelijkspel is zal ik dat uiteraard wel doen.
__________________
Pang
Oud 11-01-2009, 12:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hmm dat laatste klinkt niet zo logisch, je zegt immers nooit op je geliefde te stemmen. Wel is het mogelijk dat ze hun stem op iemand anders met veel stemmen hadden gezet terwijl ze bij een eenling zijn gaan staan. Misschien zijn die cupido en andere geliefde dan een vroege stemmer die de rest van de dag weg was.
het was meer een vraag hoe je het dan voor je zag
maar oke, duidelijk zo
In dat geval is het denk nog geen optie hier actief naar te gaan zoeken, maar wel iets om in de gaten te houden voor later in het spel.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 12:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik ga voor Sterrenmeisje

Trouwens ik zat te denken kan het ook zijn dat de Biertank/mijzelf beschermt is door magie dat ik er nu uit zou kunnen? Zal vast wel niet kunnen maar toch even het idie uiten zodat ik er zeker van ben.

Ik stem voor Sterrenmeisje omdat zij in het Biertank rijtje zit, ook reageerde ze best wel heftig toen er twee dorpelingen het leven lieten. Vandaar

Als het handiger is om mijn stem te wijzigen omdat er een gelijkspel is zal ik dat uiteraard wel doen.
je kunt niet beschermd worden in een hangronde. Wel in een eetronde. Het feit dat de wolven nu mochten kiezen wie gehangen zou worden, doet daar niks aan af.
Je bent dus niet beschermd.

En reageerde Sterrenmeisje heftig? *gaat teruglezen*
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 12:51
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Nou zeg Alweer in het begin van het spel eruit..

Good luck dorpelingen!!!
__________________
kusje!
Oud 11-01-2009, 12:55
Verwijderd
ja, ik reageerde echt heftig

De redenatie dat EoS voor een Toddish/Biertank-stemmer is gegaan klinkt idd wel logisch. Wel jammer dat ik zelf in dat rijtje sta, maar goed. Ook al kan er in dat rijtje een hoop zijn fout gegaan (geliefden, verrader, wolven, etc), ik denk dat het wel de beste aanwijzing is die we nu hebben.
Al vind ik Röps zijn opmerking over dat Toddish bij de geliefden/cupido kan horen ook interessant...
Het feit dat er nu drie mensen een mini-groepje vormen tegen de dorpelingen én de wolven is natuurlijk nieuw, en kan idd vrij scheve verdelingen opleveren.

Waarom Miekje voor light fighter kiest snap ik niet. light fighter is vaak redelijk stil in het begin, om later wat actiever te worden, dus daar zie ik (nog) niet echt iets verdachts in. MartinV is nieuw, en zijn speltactiek is ons onbekend, maar de post die Fantome citeerde is idd opvallend. coolkast is mij nog niet negatief opgevallen.
Ik denk dat ik dus voor MartinV ga, in de hoop een wolf te hangen, maar ik ben heel benieuwd wat andere mensen uit het Biertank-rijtje gaan doen. Er móét daar iets mis zitten inderdaad.

[edit] stem verstuurd by the way.

Laatst gewijzigd op 11-01-2009 om 15:33.
Oud 11-01-2009, 12:57
Verwijderd
Ik denk dat ik ook maar voor MarinV ga, jammer maar helaas. Maar ik kijk nog even voordat ik mijn stem doorgeef.
Oud 11-01-2009, 13:00
Verwijderd
Ik ga denk ik ook voor MartinV. Ik wil stemmen op iemand uit het Biertanklijstje, en als ik het goed heb gezien waren sterrenmeisje en hij de laatsten die zeiden op Biertank te gaan stemmen. Het zag er naar uit dat hij veel stemmen zou krijgen omdat hij eruit wilde, veilig om als wolf daarin mee te gaan dus. En omdat MartinV al een stem heeft deze ronde ga ik ook voor hem.

edit: oh in de tijd dat ik deze post typte zijn er weer twee martinstemmers bijgekomen, nu lijkt het of ik de weerwolf doe
Oud 11-01-2009, 13:17
Verwijderd
hahaha, dat vond ik ook al van mijn eigen post, en die van Barabas.
Oud 11-01-2009, 13:19
Verwijderd
Ik ook.
Oud 11-01-2009, 13:19
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Dit was het lijstje dacht ik.

 Spelers Hangronde 1
1sterrenmeisje Biertank 15
2coolkast Biertank 13
3Pippeloen fizzle-fluffy 18
4Barabas bright blue 17
5light fighter Biertank 07
6Mutsieprutsie coolkast 06
7Sherco bright blue 08
8Mr Soija Röps 11
9flyaway bright blue 19
10Eye of Sauron Röps 20
11MartinV Biertank 21?
12Katje Barabas 01
13Basjeeh VeGs 02
14fizzle-fluffy Eye of Sauron 05
15VeGs Biertank 14
16Biertank 52  
17~~Fantôme~~ light fighter 10
18bright blue  
19Röps Eye of Sauron 09
20*Miekjuh* Röps 16

Is die 19 bij bij dat er 19 mensen op mij stemmen?? En word ik dan opgehangen
Waah>< Ik snap er echt helmeaal niks vanxd
__________________
mijn handtekening
Oud 11-01-2009, 13:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
hahaha, dat vond ik ook al van mijn eigen post, en die van Barabas.
nou dat is dan duidelijk, jij, katje en barabas zijn de andere drie wolven.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 13:20
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Is die 19 bij bij dat er 19 mensen op mij stemmen?? En word ik dan opgehangen
Waah>< Ik snap er echt helmeaal niks vanxd
[edit] ik antwoordde net fout. er hadden maar een paar mensen op je gestemd. die 19 is wat sterrenmeisje hieronder zegt. flyaway was dan de 19e die haar stem had doorgegeven en die stem was op jou.[/edit]

je kan zien hoeveel stemmen je hebt door bij hangronde het aantal keer dat je naam voorkomt te tellen.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-01-2009, 13:21
Verwijderd
de 19e die zijn stem had doorgegeven, toch?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Topic van het jaar 2009
Verwijderd
33 12-04-2009 23:04
De Kantine Weerwolfspel 55 deel 3
Verwijderd
152 27-01-2009 18:53
De Kantine Weerwolfspel #55 deel 2
Spelleider
500 24-01-2009 19:53
De Kantine Weerwolfspel #17
Hanneke
500 27-04-2006 17:39
De Kantine Weerwolfspel #13
Spoonie
500 07-10-2005 16:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.