Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2009, 15:40
Verwijderd
Ik zal morgen stemmen op coolkast, omdat hij in het Biertankrijtje en het MartinV-lijstje opduikt, en daar is stront aan de knikker!
Advertentie
Oud 12-01-2009, 15:44
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Ja daar heb je gelijk in. Het is meer van, zoveel mensen dachten dat ik een badguy was omdat ik op biertank heb gestemd, omdat die eruit wilde. Ik ging er eigenlijk vanuit dat mijn dagen geteld waren. Het leek me verstandiger om het even niet over mijn stem te hebben. Bovendien zie je dat veilig stemmen eigenlijk niet meer kan. Zie je net dat alle anderen die dat zeiden te doen er toch niet op stemmen.
Heb je nog iemand weten over te halen voor sterrenmeisje te gaan dan? Want er stonden wel erg veel stemmen op jou (6) en niet op sterrenmeisje (2, en met die van jou erbij 3).
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 12-01-2009, 15:51
Verwijderd
Basjeeh maakt een mogelijke 5-4 dan.
Oud 12-01-2009, 16:16
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Heb je nog iemand weten over te halen voor sterrenmeisje te gaan dan? Want er stonden wel erg veel stemmen op jou (6) en niet op sterrenmeisje (2, en met die van jou erbij 3).
Over te halen? Als in geliefde? Haha, nee ik was net zo verbaasd als jij. Er moeten echt heel veel mensen die op mij gestemd hebben gelogen hebben, daarom denk ik zelf aan wolven en/of geliefden.

Nu antwoord ik even niet meer op de prangende vragen daar ik een tentamen ga maken.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 12-01-2009, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Basjeeh maakt een mogelijke 5-4 dan.
6-4 zou dat zijn, want ik stemde aanvankelijk op coolkast.
Oud 12-01-2009, 18:10
Verwijderd
Citaat:
6-4 zou dat zijn, want ik stemde aanvankelijk op coolkast.
Ik verwissel u weder maal met Barabas. ;x
Oud 12-01-2009, 18:34
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik ga mee met de stront aan de knikker - theorie.

Coolkast dus.
Oud 12-01-2009, 18:53
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
is martinV ineens niet meer verdacht?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 18:55
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Minder, omdat hij op Sterrenmeisje stemt en aan het rijtje MartinV stemmers dus een luchtje zit. Als ie een slechte(re) rol heeft is het denk ik eerder geliefde of heks.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 12-01-2009, 18:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Minder, omdat hij op Sterrenmeisje stemt en aan het rijtje MartinV stemmers dus een luchtje zit. Als ie een slechte(re) rol heeft is het denk ik eerder geliefde of heks.
Dat denk ik ook wel, eerder dat dan wolf.
Oud 12-01-2009, 19:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Minder, omdat hij op Sterrenmeisje stemt en aan het rijtje MartinV stemmers dus een luchtje zit. Als ie een slechte(re) rol heeft is het denk ik eerder geliefde of heks.
Luister. Dat MartinV niet in het rijtje stond van MartinV is logisch. Hij mág niet eens op zichzelf stemmen.
Dat hij nu zegt op Sterrenmeisje gestemd te hebben is hartstikke slim. Sterrenmeisje had na hem de meeste stemmen en daarmee redt hij zichzelf. Dat plijt hem toch niet ineens vrij?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 19:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hmm, zit nog eens te kijken. noemde MartinV nu als een van de eersten Coolkast als verdachten?
Want coolkast moet haast wel slecht zijn... MartinV zat bij het biertankrijtje en maakte een verdachte opmerking (die ik eerder al gequote had). Dat MartinV nu op sterrenmeisje heeft gestemd maakt hem imo niet minder verdacht. Maar als blijkt dat Coolkast wolf is, maakt dat MartinV wel wat minder verdacht vindt ik. Dan is Coolkast een van de wolven (hoop ik) uit het biertank rijtje. Weet dan niet zo zeker of MartinV wel de tweede is (en of er zelfs een tweede is). Begin nu overal aan te twijfelen... we hebben natuurlijk ook nog heks/verrader/geliefden (incl. cupido) die de boel flink kunnen verwarren.

Ik ga komende ronde ook wel eerst mee op coolkast. Maar als coolkast geen wolf blijft, ga ik alsnog daarna voor MartinV.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 19:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg, de ziener! Dat had ik niet verwacht. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat MartinV opgehangen zou worden. Als ik tijd heb ga ik alles bijlezen en stemen, want nu weet ik het zo gauw nog niet.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-01-2009, 19:34
Verwijderd
De vraag is waarom iedereen ineens wil stemmen vandaag?
Oud 12-01-2009, 19:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
De vraag is waarom iedereen ineens wil stemmen vandaag?

het liefst wil ik nu de uitslag van het hele spel al weten ben gewoon ongeduldig!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 19:42
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De uitslag van deze ronde is onderweg.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-01-2009, 19:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*tromgeroffel*
Ik vind dit wel een heel spannend spel!
Oud 12-01-2009, 19:49
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
F5 F5 *heeft slecht voorgevoel*
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 12-01-2009, 19:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
F5 F5 *heeft slecht voorgevoel*
ja, ik denk al de hele dag dat ik wordt opgegeten vanavond. hopelijk klopt dat niet
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 19:51
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het Gevaarlijke Woud
‘Het is tijd voor jullie volgende opdracht!’ Fizzle-fluffy riep vol trots de zienerstudenten bij elkaar. Ze vond het helemaal niet erg dat Eye of Sauron overleden was, nu kon zíj de leiding op zich nemen en duistere plannetjes beramen zonder dat hij zich steeds met haar zou bemoeien. Ze vond het wel vervelend dat sterrenmeisje er niet meer was om haar te assisteren, maar alleen zou het haar ook lukken, al duurde het dan misschien wat langer. Het zienerpaleis wordt van mij, dacht fizzle grimmig. Dit immense paleis zal binnen afzienbare tijd bewoond worden door duistere voorspellers. Fizzle had niet door dat ze hardop aan het grinniken was.
‘Wat is er, mevrouw fizzle?’ Vroeg Miekje nieuwsgierig.
‘Niets,’ snauwde fizzle en ze wendde zich tot de groep. Ze kon het niet laten om de studenten te melden dat zij ook deze opdracht mocht leiden (‘het ligt vast aan het feit dat ik een geweldige ziener ben!’) en legde toen uit wat hen te wachten stond. ‘Dit is een bijzonder linke opdracht,’ begon fizzle. ‘Dus luister allemaal goed. We gaan zo op weg naar het Gevaarlijke Woud, waar we op zoek gaan naar Gouden voorspeldraden. We zullen ongetwijfeld een persoon van de duistere zijde treffen.’ MartinV slaakte een kreet van angst en Mr Soija liet zijn rugzak vallen. ‘Een p-persoon van de duistere zijde?’ Stamelde hij. ‘Maar dat is levensgevaarlijk…’
Daarom juist, dacht fizzle, maar ze zei: ‘Welnee, ik ben erbij om een oogje in het zeil te houden. Met mijn zienerkrachten kan ik de Duisteren gemakkelijk aan.’
‘Gaan de andere zieners ook mee?’ Vroeg Röps hoopvol.
Fizzle-fluffy keek hem intimiderend aan. ‘Suggereer jij nu dat ik het niet alleen afkan, jongen?’
Röps wipte ongemakkelijk van zijn ene op zijn andere voet. ‘N-nee… ik vroeg me gewoon af…’
‘Ze zijn naar een zienerexpeditie,’ zei Fizzle kortaf. ‘En nu meekomen jullie, we hebben al genoeg tijd verspild.
Zwijgend liepen ze achter Fizzle aan. Na een half uur lopen stonden ze aan de rand van het donkere woud. Pippeloen kreeg een wee gevoel in haar maag. Het bos zag er zo angstaanjagend uit, dat ze onzeker werd. Haar hele leven lang wilde ze al groot ziener worden, maar was ze wel dapper genoeg?
Fizzle verbrak de stilte. ‘Zoals ik al zei gaan jullie op zoek naar gouden voorspeldraden. Jullie krijgen precies een uur de tijd. Wie het woud verlaat zonder draad, zal de opleiding moeten verlaten.’ Fizzle negeerde de hand die Coolkast opstak. ‘Jullie moeten op je hoede zijn. Er zitten gevaarlijke wezens in het woud, onder andere aanhangers van de bewoners uit het Duistere Kasteel. Zoek het gevaar niet op!’
Light Fighter rilde. Zoek het gevaar niet op… hoe zouden ze daar nou voor kunnen zorgen, als ze niet eens weten hoe het gevaar er uitziet? Het leek haar beter die vraag niet te stellen, want ze had allang door dat Fizzle zich ergerde aan vragen.
‘De tijd gaat nu in!’ Blafte Fizzle.
Weifelend liep de groep het bos in. Iedereen was doodsbang. Miekje trilde over haar hele lichaam. Het was zo donker in het woud, dat ze zich afvroeg hoe ze ooit een gouden voorspeldraad zou moeten vinden. En dan had je die levensgevaarlijke wezens nog…
Fizzle liep gniffelend een andere kant op. Ze genoot van de angst die van de gezichten van de studenten af te lezen was. Ze hoopte vurig dat weinig studenten haar over een uur een gouden draad zouden kunnen overhandigen. Hoe minder potentiële zieners, hoe meer kans de Duisteren hadden het paleis over te nemen. Met een beetje geluk zouden er zelfs een paar studentjes sneuvelen. Plotseling schrok Fizzle op. Ze stond oog in oog met Barabas, voormalige bewoner van het zienerpaleis. Hij had een kristallen bol in zijn hand en keek Fizzle gemeen aan.
‘Hallo, Barabas,’ groette Fizzle hem zo luchtig mogelijk.
’Je gaat eraan,’ siste Barabas en hij hield de bol met één hand in de lucht.
‘Barabas, nee!’ Fizzle raakte in paniek. ‘Je weet niet wat je doet, ik sta aan jullie kant!’
‘Dat zeggen ze allemaal,’ zei Barabas. Hij mompelde iets. Voordat Fizzle goed en wel besefte waar Barabas mee bezig was, werd ze omringd door een muur van vlammen. ‘Barabas, alsjeblieft…’
‘Mijn voorspelspreuk is aardig gelukt,’ zei Barabas tevreden. ‘Vaarwel, Fizzle. Weer een ziener minder in ons toekomstige paleis. Het duurt niet lang meer of wij Duisteren zullen het betreden.’
Fizzle kon de vlammen niet langer ontwijken. Ze schreeuwde het uit van de pijn. Barabas bulderde vermakelijk en aanschouwde de verbranding, tot er niets meer over was dan een hoopje as.

1 sterrenmeisje (ziener)
2 coolkast
3 Pippeloen (wolfsbane) (geliefde)
4 Barabas
5 light fighter
6 Mutsieprutsie (dorpeling)
7 Sherco
8 Mr Soija
9 flyaway
10 Eye of Sauron (jager)
11 MartinV
12 Katje
13 Basjeeh
14 fizzle-fluffy (heks) (geliefde)
15 VeGs (dorpeling)
16 Biertank 52
17 ~~Fantôme~~
18 brightblue
19 Röps
20 *Miekjuh*

Opgehangen
Opgegeten
Doodgeschoten door de jager
Gestorven uit liefdesverdriet

De wolven hebben fizzle-fluffy opgegeten! Een goede keuze, want fizzle was samen met Pippeloen geliefde. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te beslissen wie zij ophangen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 12-01-2009 om 20:05.
Oud 12-01-2009, 19:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
yeah! en geen leerling meer, mooi zo
snuggere wolven
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 19:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De uitslag klopt niet!
Waarom leeft mijn geliefde nog?
Oud 12-01-2009, 19:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
De uitslag klopt niet!
Waarom leeft mijn geliefde nog?
oeh was je ook nog geliefde!! dat is helemaal mooi!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 19:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nietes! Ik was zo blij dat ik geliefde was. PipKazet lieverd, waar zit je!
Oud 12-01-2009, 19:55
Verwijderd
ja we hebben de spelleider al een pm gestuurd.
Oud 12-01-2009, 19:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ok! Jammer
Succes lieve wolverds!
Oud 12-01-2009, 19:58
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik pas het even aan!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-01-2009, 19:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 12-01-2009, 19:59
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Oh ik heb geen rol in het verhaal dat vind ik toch wel wat jammer. Mooi dat we van de geliefden afzijn vergroot de win kans weer.
__________________
Pang
Oud 12-01-2009, 20:00
Verwijderd
Ik vind het wel jammer dat we nu weer in de 2e ronde dood zijn.
Oud 12-01-2009, 20:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ah, alles komt al goed zo te zien
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-01-2009, 20:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oh ik heb geen rol in het verhaal dat vind ik toch wel wat jammer. Mooi dat we van de geliefden afzijn vergroot de win kans weer.
Volgens mij zat je in het vorige verhaal toch?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-01-2009, 20:00
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Excuus.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-01-2009, 20:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ spelleider: pippeloen was toch wel meer dan geliefde? wat was ze verder, dorpeling?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 20:01
Verwijderd
Wolfsbane.
Oud 12-01-2009, 20:01
Verwijderd
Zetpil is dorpeling neem ik aan?
edit: Bane zelfs.

Hebben de wolven dan toch wel goed gedaan (voor hun zelf)
Oud 12-01-2009, 20:02
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wolfsbane.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 20:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Als het goed is, is het nu compleet.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-01-2009, 20:04
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Volgens mij zat je in het vorige verhaal toch?
Dat klopt inderdaad; mijn excuus. Maar ik vind dat verhaal wel kei gaaf
__________________
Pang
Oud 12-01-2009, 20:04
Verwijderd
 Spelers Hangronde 2 *Hangronde 1 *
1Pippeloen MartinV 01fizzle-fluffy 18
2fizzle-fluffy Toddish 13Eye of Sauron 05
*Klik op Hangronde [#] om de stemmen van een ronde te sorteren.
;x
Oud 12-01-2009, 20:05
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nu gaat trouwens wel de cupido weer mee als dorpeling he? dat scheelt iig wel weer.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-01-2009, 20:12
Verwijderd
Leuk verhaal as always

geliefden eruit
heks eruit
bane eruit

win-win-lose
Oud 12-01-2009, 20:24
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Bedankt wolfjes!! Ik vind het netto-resultaat prima. Weg met die geliefdes. Zo kunnen we hopelijk weer wat meer uit de stemmingen halen en een keer wolven gaan opknopen.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 12-01-2009, 20:34
Verwijderd
Tot zover de Röps en Soija zijn geliefden theorie.
Oud 12-01-2009, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Tot zover de Röps en Soija zijn geliefden theorie.
win
Oud 12-01-2009, 20:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Fizzle en Pipzet! Neeeeeeeeeeeh!
Oke, weer even serieus. De geliefden eruit, toppie!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-01-2009, 20:43
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
nu gaat trouwens wel de cupido weer mee als dorpeling he? dat scheelt iig wel weer.
Dat klopt.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-01-2009, 20:47
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
tot zover de röps en soija zijn geliefden theorie.


<3
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 12-01-2009, 20:49
Verwijderd
Stomme wolven!
Oud 12-01-2009, 20:52
Verwijderd
Hè verdorie wat balen, zeg.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Topic van het jaar 2009
Verwijderd
33 12-04-2009 23:04
De Kantine Weerwolfspel 55 deel 3
Verwijderd
152 27-01-2009 18:53
De Kantine Weerwolfspel #55 deel 2
Spelleider
500 24-01-2009 19:53
De Kantine Weerwolfspel #17
Hanneke
500 27-04-2006 17:39
De Kantine Weerwolfspel #13
Spoonie
500 07-10-2005 16:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.