Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2009, 22:15
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Een genezen pedoseksueel
Dat kan niet of ?
Verwijderd
Citaat:
Dat kan niet of ?
Nou, aan seksuele voorkeur kun je niet zo veel doen hm.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Dat is niet hypocriet, bij pedofielen is de kans op recidive véél hoger dan bij een crime passionel.
Eh ja, maar die crime passionel tover jij nu uit je hoge hoed.
Oud 05-03-2009, 22:16
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nou, aan seksuele voorkeur kun je niet zo veel doen hm.
Nouja, ik ben geen psycholoog maar volgens mij is pedofilie een psychische stoornis naar hedendaagse maatstaven die wel genezen kan worden.
Oud 05-03-2009, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ik beweer ook niet dat mijn argument dat vrouwen op status vallen is gebaseerd op het feit dat jij Wim Helsen aantrekkelijk vindt.
Maar je gebruikte status wel als uitleg waarom ik op hem aantrekkelijk zou vinden, wat ik ondermijnde door me af te vragen of hij echt wel zo'n status heeft.
Oud 05-03-2009, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet hypocriet, bij pedofielen is de kans op recidive véél hoger dan bij een crime passionel.
Plus dat -voor zover ik weet- pedofelie, net als homofelie en necrofelie, niet te ''genenzen'' is.
Plus dat recidive in het geval van deze leraar hoogswaarschijnlijk zou neerkomen op het vermoorden van een collega, niet van een kind (want zelfs moordenaars hebben een geweten en vinden kindermoord ''te ver'' gaan).
Plus, hehe, ze hebben die man uitvoerig onderzocht en kunnen tot op een zekere hoogte echt wel voorspellen of hij nog moordneigingen heeft en waar die dan naar toe gaan.
Oud 05-03-2009, 22:21
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Plus dat -voor zover ik weet- pedofelie, net als homofelie en necrofelie, niet te ''genenzen'' is.
Plus dat recidive in het geval van deze leraar hoogswaarschijnlijk zou neerkomen op het vermoorden van een collega, niet van een kind (want zelfs moordenaars hebben een geweten en vinden kindermoord ''te ver'' gaan).
Plus, hehe, ze hebben die man uitvoerig onderzocht en kunnen tot op een zekere hoogte echt wel voorspellen of hij nog moordneigingen heeft en waar die dan naar toe gaan.
Het is in ieder geval te genezen in zoverre dat na 20 jaar je gewoon weer verder mag met werken met kinderen.
Oud 05-03-2009, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Eh ja, maar die crime passionel tover jij nu uit je hoge hoed.
Nee, het gaat hier om een crime passionel, hij vermoordde zijn ex-vrouw omdat ze een ander had.
Oud 05-03-2009, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Maar je gebruikte status wel als uitleg waarom ik op hem aantrekkelijk zou vinden, wat ik ondermijnde door me af te vragen of hij echt wel zo'n status heeft.
Nou ja, vrouwen vinden mannen met lage status altijd lelijk. Zoiets is ook onbewust natuurlijk.
Oud 05-03-2009, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik ben geen psycholoog maar volgens mij is pedofilie een psychische stoornis naar hedendaagse maatstaven die wel genezen kan worden.
Ja, net zoals homoseksualiteit genezen kan worden door te bidden.
Oud 05-03-2009, 22:26
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nee, het gaat hier om een crime passionel, hij vermoordde zijn ex-vrouw omdat ze een ander had.
Als het een ex-vrouw is is een crime passionel per definitie al onmogelijk dunkt me.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja, net zoals homoseksualiteit genezen kan worden door te bidden.
Citaat:
Het is in ieder geval te genezen in zoverre dat na 20 jaar je gewoon weer verder mag met werken met kinderen.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, vrouwen vinden mannen met lage status altijd lelijk. Zoiets is ook onbewust natuurlijk.
Ronduit lelijk, of relatief gezien lelijker dan wanneer 'ie wel status had?
Oud 05-03-2009, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Als het een ex-vrouw is is een crime passionel per definitie al onmogelijk dunkt me.
Je probeert nu onze argumenten te onderduiken door over een definitie te zeuren. Naar de letter is het misschien geen crime passionel, maar het komt wel helemaal op hetzelfde neer. Het belangrijkste is dat het een impulsieve daad was, met de bekende rode waas voor de ogen, en niet een zorgvuldig opgezet plan dat langzaam gestalte kreeg met een moord als eindresultaat.
Oud 05-03-2009, 22:29
Hanneke
Hanneke is offline
Pedofilie is misschien niet te genezen, maar pedoseksualiteit, dat je ook daadwerkelijk kindjes verkracht, dat kan je wel voorkomen. En als je je 20 jaar lang in kan houden, kan je dat de 20 jaar daarna waarschijnlijk ook wel.
Oud 05-03-2009, 22:32
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Je probeert nu onze argumenten te onderduiken door over een definitie te zeuren. Naar de letter is het misschien geen crime passionel, maar het komt wel helemaal op hetzelfde neer. Het belangrijkste is dat het een impulsieve daad was, met de bekende rode waas voor de ogen, en niet een zorgvuldig opgezet plan dat langzaam gestalte kreeg met een moord als eindresultaat.
Stel dat ik mee ga in die redenering (want ik heb me niet verdiept in de zaak maar ik lees nu dat ze al in een scheiding lagen voordat hij de moord pleegde dus de liefde was al weg en in die zin snap ik de rode waas niet) dan nog is de rode waas geen geldig excuus in het strafrecht in dit geval.

Bovendien kan een actie van pedoseksualiteit ook best een impulsieve daad zijn dus dat argument gaat mijns inziens niet op.
Oud 05-03-2009, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Stel dat ik mee ga in die redenering (want ik heb me niet verdiept in de zaak maar ik lees nu dat ze al in een scheiding lagen voordat hij de moord pleegde dus de liefde was al weg en in die zin snap ik de rode waas niet)

Bovendien kan een actie van pedoseksualiteit ook best een impulsieve daad zijn dus dat argument gaat mijns inziens niet op.
Sinds wanneer is de liefde per definitie weg als je in scheiding ligt?
Pedoseksualiteit is een constante drang om seks te hebben met kinderen. Dat de daadwerkelijk uitvoering van een kindverkrachting impulsief kan zijn geloof ik best (al is het vaak juist gepland), maar de aandoening is dat niet. En stel, je zou ''criminleel zijn'' ook een aandoening kunnen noemen, dan heeft deze leraar die aandoening niet meer, om eerder genoemde redenen.
Nee, nog steeds snap ik niet waarom je hem met een pedofiel vergelijkt en ook nog steeds niet waarom hij geen kinderen aardrijkskunde zou mogen geven.
Oud 05-03-2009, 22:36
Verwijderd
hallo forumers.
Oud 05-03-2009, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ronduit lelijk, of relatief gezien lelijker dan wanneer 'ie wel status had?
Hangt af van de mate waarin de status laag is, denk ik. Er zullen nu niet veel vrouwen Adolf Hitler aantrekkelijk vinden, terwijl vast veel Duitse deernes om hem gesopt zullen hebben. Maar als de status niet zo extreem laag is, zal het inderdaad slechts "minder aantrekkelijk" zijn.
Oud 05-03-2009, 22:44
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Sinds wanneer is de liefde per definitie weg als je in scheiding ligt?
Pedoseksualiteit is een constante drang om seks te hebben met kinderen. Dat de daadwerkelijk uitvoering van een kindverkrachting impulsief kan zijn geloof ik best (al is het vaak juist gepland), maar de aandoening is dat niet. En stel, je zou ''criminleel zijn'' ook een aandoening kunnen noemen, dan heeft deze leraar die aandoening niet meer, om eerder genoemde redenen.
Nee, nog steeds snap ik niet waarom je hem met een pedofiel vergelijkt en ook nog steeds niet waarom hij geen kinderen aardrijkskunde zou mogen geven.
Om antwoord te geven op je vraag... precies die reden waarom Hirsch Ballin hem geen VOG wilde geven, omdat kinderen kwetsbaar zijn en beschermd dienen te worden. Een veroordeeld moordenaar zet je niet in een voorbeeld- autoriteitsfunctie, en alleen al vanuit het oogpunt van de kinderen en de ouders zelf vind ik het moreel verwerpelijk.

Maar crimineel zijn een aandoening ? Stel dat dat zou zijn, hoezo heeft deze man dat niet meer dan ?
Oud 05-03-2009, 22:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maarten TopDrop naamzoek, dit stond in de comments bij de Adobe Premiere-torrent:

am i the only one that had this problem????......

it tells me:

you need 1gb ram or more upgrade/adjust your system, then restart the installer

How do i adjust my system????? or get around this????

thanks so much Ashley

er staan bijna altijd hele vreselijke commentaren bij torrents.
Oud 05-03-2009, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Om antwoord te geven op je vraag... precies die reden waarom Hirsch Ballin hem geen VOG wilde geven, omdat kinderen kwetsbaar zijn en beschermd dienen te worden. Een veroordeeld moordenaar zet je niet in een voorbeeld- autoriteitsfunctie, en alleen al vanuit het oogpunt van de kinderen en de ouders zelf vind ik het moreel verwerpelijk.

Maar crimineel zijn een aandoening ? Stel dat dat zou zijn, hoezo heeft deze man dat niet meer dan ?
Het was hypothetisch. Omdat hij nu geen criminele activiteiten meer vertoont en al lang niet meer gedaan heeft?
Oud 05-03-2009, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Hangt af van de mate waarin de status laag is, denk ik. Er zullen nu niet veel vrouwen Adolf Hitler aantrekkelijk vinden, terwijl vast veel Duitse deernes om hem gesopt zullen hebben. Maar als de status niet zo extreem laag is, zal het inderdaad slechts "minder aantrekkelijk" zijn.
Okay. Dus als mijn exvriendje eindelijk eens zijn opleiding afmaakt en binnen tien jaar een dikke vette baan en weet ik veel wat voor een statussymbolen krijgt, vind ik hem tegen die tijd aantrekkelijker dan ik hem nu vind?
Oud 05-03-2009, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Okay. Dus als mijn exvriendje eindelijk eens zijn opleiding afmaakt en binnen tien jaar een dikke vette baan en weet ik veel wat voor een statussymbolen krijgt, vind ik hem tegen die tijd aantrekkelijker dan ik hem nu vind?
Ligt aan de baan, of jij een baan belangrijk vindt, etc.
Oud 05-03-2009, 22:56
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Het was hypothetisch. Omdat hij nu geen criminele activiteiten meer vertoont en al lang niet meer gedaan heeft?
Oké. We zijn het erover eens dat we 't oneens zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ligt aan de baan, of jij een baan belangrijk vindt, etc.
Ja dat bedoel ik ook maar als voorbeeld. Er even vanuit gaande dat ik een dikke vette baan belangrijker vind dan de dingen die hij nu doet...
Verwijderd
Citaat:
Oké. We zijn het erover eens dat we 't oneens zijn.
Oud 05-03-2009, 22:57
Verwijderd
Oud 05-03-2009, 22:58
Verwijderd
omg
Oud 05-03-2009, 23:00
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 05-03-2009, 23:00
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 05-03-2009, 23:01
TopDrop
TopDrop is offline
een dubbelpost, wat gaaf, want je kunt helemaal niet binnen 5 minuten 2x hetzelfde posten.

en de eerste post heeft een hoger nummer dan de 2e.

ik heb zojuist de wetten van de natuur verbogen
Oud 05-03-2009, 23:03
Verwijderd
Oud 05-03-2009, 23:24
Hanneke
Hanneke is offline
Met IE is flooden makkelijker dan met FF, vroeger iig wel!
Oud 05-03-2009, 23:24
Hanneke
Hanneke is offline
Maar het forum is te snel, nu
Oud 05-03-2009, 23:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maak er een topic over op M&M!
Oud 05-03-2009, 23:41
Verwijderd
omg
Oud 05-03-2009, 23:41
Verwijderd
Citaat:
hallo forumers.
Hee Pip. Hoe gaat het? Nog verdrietig?
Oud 05-03-2009, 23:43
Verwijderd
He Stefenoot, het gaat alweer prima hoor. het was alleen vanmorgen heel erg toen hij weg was. ik vind het al vervelend als hij een ochtendje weg is laat staan zo'n lange tijd en daar werd ik verdrietig van.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi Stefanie.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En Naodjen.
Oud 05-03-2009, 23:44
Verwijderd
Hoi deepee.
Oud 05-03-2009, 23:44
Verwijderd
Citaat:
He Stefenoot, het gaat alweer prima hoor. het was alleen vanmorgen heel erg toen hij weg was. ik vind het al vervelend als hij een ochtendje weg is laat staan zo'n lange tijd en daar werd ik verdrietig van.
Ik snap het heel erg, ik was ook al verdrietig toen LL een weekend naar Parijs was.

Ik wil in april best bij je langskomen om je te steunen.
Oud 05-03-2009, 23:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi deepee.
Zo ging dat niet he.
Oud 05-03-2009, 23:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En hoe gaat het met jou, Stefanie?
Oud 05-03-2009, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het heel erg, ik was ook al verdrietig toen LL een weekend naar Parijs was.

Ik wil in april best bij je langskomen hoor! Als je me ooit nog wil zien.
Ik zag een tijdje terug op puberruil iemand die ging janken omdat die puber 4 dagen wegging, toen zei ik 'jezus wat overdreven, 4 dagen ' en toen dacht ik oh, maar toen elmer 4 dagen naar zweden ging moest ik ook bijna huilen

ik zal er over denken
Oud 05-03-2009, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Zo ging dat niet he.
fieniks
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
fieniks
Much better.
Verwijderd
Donker Ikzieniks
Oud 05-03-2009, 23:48
Verwijderd
Citaat:
En hoe gaat het met jou, Stefanie?
Ja best wel goed! En soms weer niet, en soms weer heel erg niet. Zoals altijd dus. :')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten