Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2009, 17:52
Verwijderd
Wel knap dat de ''dorpelingen'' er elke keer een onschuldige uitstemmen
Advertentie
Oud 19-05-2009, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ja dus? Je hebt de hele avond nog, dit spel is sowieso het meest actief na vijven heb ik het idee. Ik vind dit wel een heel lame excuus. En je doet ook nog mee met z'n tweeën onder één account toch? Dus pip kan ook nog posten. Ik stem op jou.
Het is geen lame excuus, het is gewoon hoe het is.

Maar goed dat jij wel een lame excuus kan vinden om op ons te stemmen.
Oud 19-05-2009, 19:11
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Archont
KaPip
Severus
LF
CS

Light fighter
Allure
arPos

Dabo
Vegs
Soija

Kapip
Katje
tink*

Vegs
Dabo
Zo heb ik hem.
Citaat:
Archont schreef:
Dat beschrijf ik toch hierboven?
Met redenen en argumenten.
Ik vind dat er op je gestemd wordt nogal een beroerde reden om dan maar je goede dorpeling stem verloren te laten gaan voor andere dorpelingen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-05-2009, 19:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Zo heb ik hem.
Nee. Er mogen alleen maar definitieve stemmen in het lijstje. Je hebt Katje in je lijst opgenomen, die alleen maar gezegd heeft "Ik dénk te gaan stemmen op..." en bij het woord 'denk' kun je zien dat de persoon nog twijfelt en nog niet definitief op die persoon een stem gaat uitbrengen of heeft uitgebracht. Die moet dus uit jouw versie van de stemlijst weg, want anders is het ook maar misleidend. Of was dat juist de bedoeling?

De goede lijst is nog steeds deze (chronologisch geordend in plaats van alfabetisch):


Light Fighter
Allure
arPos


VeGs
Daboman

Daboman
Mr Soija

Archont
Kazet Nagorra
Severus
Cherry Springs
Light fighter


Cherry Springs
Archont

Kapip
Tink*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-05-2009, 19:23
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nee. Er mogen alleen maar definitieve stemmen in het lijstje.
Jij zet tink erin die katje citeert en aangeeft het daar compleet mee eens te zijn, als tinks stem dan definitief is leek die van katje me dat ook.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-05-2009, 19:24
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Speciaal voor Severus dan: ik stem op Daboman.
Oud 19-05-2009, 19:25
Verwijderd
Ja mijn stem was definitief.
Oud 19-05-2009, 19:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
De goede lijst is nog steeds deze (chronologisch geordend in plaats van alfabetisch):
Op volgorde van aantal stemmen niet alfabetisch
Citaat:
● Light Fighter
Allure
arPos

● VeGs
Daboman

● Daboman
Vegs
Mr Soija

● Archont
Kazet Nagorra
Severus
Cherry Springs
Light fighter

● Cherry Springs
Archont

● Kapip
Katje
Tink*
zo dus; chronologisch deze keer.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-05-2009, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Nee. Er mogen alleen maar definitieve stemmen in het lijstje. Je hebt Katje in je lijst opgenomen, die alleen maar gezegd heeft "Ik dénk te gaan stemmen op..." en bij het woord 'denk' kun je zien dat de persoon nog twijfelt en nog niet definitief op die persoon een stem gaat uitbrengen of heeft uitgebracht. Die moet dus uit jouw versie van de stemlijst weg, want anders is het ook maar misleidend. Of was dat juist de bedoeling?
Het hoeft echt niet expliciet gemeld hoor. Als het duidelijk genoeg is, gewoon op de lijst zetten. Anders is dát juist verwarrend. Het is ook niet de bedoeling spelers een kans te geven te veel te kontdraaien.

Citaat:
De goede lijst is nog steeds deze (chronologisch geordend in plaats van alfabetisch):
Ah, jij vindt het ook vervelend als het lijstje niet chronologisch is?
Oud 19-05-2009, 19:37
Verwijderd
Wordt geen spannende uitslag
Oud 19-05-2009, 19:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Jij zet tink erin die katje citeert en aangeeft het daar compleet mee eens te zijn, als tinks stem dan definitief is leek die van katje me dat ook.
Onzin. Dat Tink* het eens is met een op dat moment nog blijkbaar twijfelende Katje, maakt haar stem niet minder definitief (dat Katje twijfelt, betekent nog niet dat Tink* ook in diezelfde mate twijfelt). De 'validiteit' van Tink*'s stem staat geheel los van Katje, en bovendien: in tegenstelling tot Katje, zei Tink* echt resoluut op Kapip te stemmen.

Citaat:
Ah, jij vindt het ook vervelend als het lijstje niet chronologisch is?
Ja, zeker omdat chronologie wel degelijk uitmaakt. Als je alles op bijvoorbeeld alfabetische volgorde zet, filter je bepaalde dingen er uit die anders later van belang hadden kunnen zijn. Bijvoorbeeld bij het inschatten wanneer het pas voor een wolf veilig was om op iemand te stemmen (waar al veel mensen op dreigden te stemmen): de kans is groter dat bijvoorbeeld de laatste twee mensen (die op een bepaald persoon stemmen) slechteriken zijn dan de eerste twee mensen die op die bepaalde persoon stemmen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-05-2009, 20:05
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Onzin. Dat Tink* het eens is met een op dat moment nog blijkbaar twijfelende Katje, maakt haar stem niet minder definitief (dat Katje twijfelt, betekent nog niet dat Tink* ook in diezelfde mate twijfelt). De 'validiteit' van Tink*'s stem staat geheel los van Katje, en bovendien: in tegenstelling tot Katje, zei Tink* echt resoluut op Kapip te stemmen.
Prima.

Citaat:
Ja, zeker omdat chronologie wel degelijk uitmaakt. Als je alles op bijvoorbeeld alfabetische volgorde zet,
Hij staat op volgorde van aantal stemmen niet op alfabetica.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-05-2009, 20:07
Verwijderd
Waar je je druk om kan maken. Ik maak me wel ergens anders om druk

*vreest de uitslag*
Oud 19-05-2009, 20:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Hij staat op volgorde van aantal stemmen niet op alfabetica.
Dat weet ik. Ik zei 'bijvoorbeeld', dus ik haalde een voorbeeld aan en doelde niet specifiek op jouw stemlijst.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-05-2009, 20:13
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dat weet ik. Ik zei 'bijvoorbeeld', dus ik haalde een voorbeeld aan en doelde niet specifiek op jouw stemlijst.
Je bent geweldig, ik vind achteraf bekeken dat je trouwens wel gelijk hebt dat chronologica uit kan maken, maar dat is iets wat ik altijd sowieso in m'n achterhoofd hou.

De lijstjesregels zijn bekend

Citaat:
Waar je je druk om kan maken. Ik maak me wel ergens anders om druk
*vreest de uitslag*
maak me er niet druk om, overigens ben jij ook nog veel te voorbarig, behalve dat jou positie als dorpeling nog altijd discutabel is kunnen er nog valse stemmen bijzitten.

Maargoed, of dat n00bisme is of dat je bewust je wolvenvel probeert te redden zal moeten blijken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-05-2009, 20:15
Verwijderd
Citaat:

Maargoed, of dat n00bisme is of dat je bewust je wolvenvel probeert te redden zal moeten blijken.
Stemmen tot half 9 toch? Ze zijn nu verhaaltje aant schrijven!
Oud 19-05-2009, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Stemmen tot half 9 toch? Ze zijn nu verhaaltje aant schrijven!
Ik vind je heus komisch eigenlijk. Je doet me denken aan mijn oude speelstijl. Alleen dan goedaardiger, want ik was altijd sarcastisch, arrogant en grofgebekt.
Oud 19-05-2009, 20:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik vind je heus komisch eigenlijk. Je doet me denken aan mijn oude speelstijl. Alleen dan goedaardiger, want ik was altijd sarcastisch, arrogant en grofgebekt.
was
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-05-2009, 20:40
Verwijderd
Ja. Tot een zekere ex-dictator zijn macht probeerde te vergroten.
Oud 19-05-2009, 20:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja. Tot een zekere ex-dictator zijn macht probeerde te vergroten.
<3
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-05-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ja. Tot een zekere ex-dictator zijn macht probeerde te vergroten.
Oud 19-05-2009, 21:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Je doet me denken aan mijn oude speelstijl. Alleen dan goedaardiger, want ik was altijd sarcastisch, arrogant en grofgebekt.
Stiekem vind ik je oude speelstijl leuker; dat zorgde tenminste nog voor wat leven in de brouwerij.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-05-2009, 21:28
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Kut, vergeten te stemmen. Voor wat het waard is (was), ik zou op Dabo hebben gestemd. Ik geloof Solero op de een of andere manier wel met dat pm-gedoe. Daarom Dabo.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 19-05-2009, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Kut, vergeten te stemmen. Voor wat het waard is (was), ik zou op Dabo hebben gestemd. Ik geloof Solero op de een of andere manier wel met dat pm-gedoe. Daarom Dabo.
Had je niet iets eerder kunnen komen
Oud 19-05-2009, 22:04
Allure
Allure is offline
Nog geen uitslag?
Oud 19-05-2009, 22:16
Verwijderd
Ik kijk ook al om de 10 minuten.
Oud 19-05-2009, 22:31
Allure
Allure is offline
Het is wel erg laat elke keer.

Ik ben voor het in het vervolg posten van de uitslag vóór het verhaal.
Oud 19-05-2009, 22:31
Verwijderd
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, SpeIIeider ???

Staat er onderaan het forum. Nouja ook al ben ik nieuwsgierig ik vind het toch wel een leuke combinatie eerst het verhaal en dan pas de uitslag.
Oud 19-05-2009, 22:34
Verwijderd
Profiel van SpeIIeider


SpeIIeider
Lid

Bericht versturen Lijsten Laatste activiteit: Vandaag 23:33
Huidige activiteit: Bekijkt topic Weerwolfspel #59

Hmmz interessant.
Oud 19-05-2009, 22:35
Allure
Allure is offline
Citaat:
Nouja ook al ben ik nieuwsgierig ik vind het toch wel een leuke combinatie eerst het verhaal en dan pas de uitslag.
Ik ook, tenzij dat betekent dat de uitslag dan na tienen gepost wordt.
Oud 19-05-2009, 22:35
SpeIIeider
SpeIIeider is offline
Je bent weer een echte spelbreker, Archont.
Hoe snel kun je reageren zeg.
Oud 19-05-2009, 22:43
Verwijderd
Heel snel!

Toon u!
Oud 19-05-2009, 22:47
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Doodgravers wiegelied


Zacht neuriënd steekt Archonts schep in het zand. Hij weet niet meer waarom hij graaft; voor wie of hoe lang al. Hij graaft gewoon een graf en wanneer het graf gegraven is, begint hij een nieuw graf. Zijn vrouw, Severus, bezoekt hem de laatste maanden steeds minder en het begint koud te worden. Het enige gezelschap dat Archont nog zo nu en dan geniet, is dat van de jonge dochter van mr Soija.
Archonts droevige geneurie begint zich, buiten zijn bewustzijn om, in zijn keel om te vormen tot een lied. Een lied wat hij al duizenden malen zong, maar dat iedere keer duisterder, melancholieker en beladener wordt.

Zoveel leegte in hun hart
Al die mensen in het zwart
De omgeschepte zoden;
mijn gaten voor de doden

Het volk dat ik begraven heb
Ze blijven aan mij kleven
Er vallen gaten in mijn hart
de dood beheerst mijn leven.


Het was avond in Ville Morvitam. De straten waren stil en mensen zochten de plaatsen op waar licht was. In de bar was veel licht. Er stonden een hoop kaarsen die allemaal brandden en de warmte van drank, gezelligheid, mensen en zang trok voorbijgangers naar binnen. Ook de haard stond aan, deze deed de sneeuw aan de schoenen van de vaste en minder vaste bezoekers smelten. Er stonden een aantal stoeltjes voor de haard en er lag een berenvel op de grond. De bar stond helemaal aan de andere kant, een houten verhoging met hoge krukken aan beide kanten. De sfeer was eerst onwennig geweest met de nieuwe barman, maar nu leek het grotendeels hersteld, hoewel het nooit meer helemaal hetzelfde zou zijn. Alles was in bruintinten en het grootste gedeelte van het interieur en het gebouw zelf was van hout gemaakt.
Aan de bar zat een man, Biertank. Hij zag er nogal instabiel uit, hij wiebelde heen en weer op zijn stoel en leek in zichzelf te praten. Naast hem stond een lege kruk.

Zwijgend zaten Archont en Allure tegenover elkaar. Het vuur knetterde weinig ambitieus en het raam werd door vorst, mist en schemer steeds ondoorzichtiger. Om te communiceren hoefden de doodgraver en de jonge vrouw steeds minder te spreken. Ze deelden zoveel herinneringen, aan mensen, aan betere tijden, en ze deelden zoveel verdriet.

Toen het buiten donker geworden was en het vuur te zwak werd om de ruimte nog afdoende te verlichten, stak Archont een vetkaars aan. Allure merkte een ongewone glinstering op in de ogen van de oude weduwnaar en ze besloot dat het tijd was voor een gesprek in woorden. ‘Heeft Severus nog nieuws gebracht?’ – ‘van mijn Vytan?’ wilde ze eigenlijk vragen, maar het leek haar onbeleefd om meteen over haarzelf te beginnen. Archont snoof hard en veegde ruw zijn scheve neus af met de rug van zijn hand. ‘Ik denk dat Light Fighter weer is gaan doen waar ze voor is aangesteld.’ ‘Heb je haar helemaal niet gesproken? Hoe lang al?’ Allure was geschrokken van dit nieuws. Straks was Vytan al overgebracht! Dan zou ze hem nooit meer zien, of zijn aanwezigheid voelen, of berichten van hem krijgen! Dan stond ze er nu echt helemaal alleen voor. Al had ze altijd Archont nog, haar trouwe vriend.

‘Ik wou dat ik meer bij haar kon zijn,’ zuchtte Archont. ‘Ik mis Vytan ook erg.’ Allure had gereageerd voor ze besefte wat Archont had gezegd. Ze hefte haar hoofd op en keek hem geschrokken aan. Archont staarde in de vlam van de kaars. ‘Je bedoelt toch zeker,’ zei Allure voorzichtig, ‘dat je wou dat Severus jou meer bezocht?’ Traag schudde Archont van nee. Het was precies zoals Allure gevreesd had. En ze wist wat hij van haar vroeg, al sprak hij het niet uit.

‘Ik zal wat bier voor je warm maken, dan voel je je vast beter. Het is hier ook wat koud, vind je niet?’ Allure liep naar buiten om een blok hout te pakken voor op het dovende vuur. Vlak naast het huisje van de doodgraver groeide een mos, Cherry Springs had haar erover geleerd. Ook het mos nam ze mee; dat zou Archont helpen in zijn leed.

Even later zette Allure een dampende pul bier voor Archont neer en ze kuste de goede man op zijn voorhoofd. ‘Drink het maar lekker heet op. Dan zal ik je met rust laten, zodat je goed kunt slapen.’ Ze wachtte geduldig tot Archont zijn bier geheel had opgedronken en in bed was gaan liggen. Toen doofde ze zijn kaars, trok ze haar kap over haar haren en rende ze door het duister terug naar huis. Het was gaan sneeuwen.

Biertank sloeg een volgend biertje achterover. Absinthe zat naast hem en bekeek haar weduwnaar. Ze hield zoveel van hem, ze wist dat de drank niet goed voor hem was, maar ze kon hem ook geen pijn doen. Ze bleef zijn bier bijvullen tot hij op het randje van leven en dood zweefde en hij haar aanwezigheid kon voelen. Daar was hij nu bijna aangekomen. Ze aaide hem over zijn hoofd, hij draaide zich naar haar toe en gaf haar een kus op haar wang.
“Lieverd?” zei hij met zijn lage bromstem. Absinthes gezicht begon te stralen en ze zette zich neer op zijn schoot. Ze sloeg haar armen om hem heen en zei: “Ik vind je zo lief!”.
“Ik jou ook, schat van me. Wil je nog wat drinken?” Absinthe knikte en liet een glas voor zich neerzetten.

Het doodsmos had haar werk gedaan. Allure had het graf netjes afgedicht met een berg aarde en strooide nu bloemen op het graf. Ze besefte dat ze nog één taak had te volbrengen, voor haar leven op aarde volbracht was en ze eindelijk eeuwige rust kreeg, zoals Archont had gekregen. Beide hadden ze er zo lang op gewacht.

Biertank en Absinthe liepen buiten in de sneeuw, het begon al licht te worden. Ze luisterden naar het zangerige geluid dat met de wind was meegevoerd naar het dorp. Dronken lalden ze een beetje mee en voelden zich gelukkig, samen met elkaar.

En door de nevel, in de ochtendschemer, tussen de graven, over de heide en in de straten van Ville Morvitam, klonk zoals iedere morgen het lied van de doodgraver. Het was vriendelijker, zachter, hoger. Bijna vrouwelijker.


Zoveel leegte in hun hart
Al die mensen in het zwart
De omgeschepte zoden;
Zijn gaten voor de doden

Zalig zijn onwetenden
Wiens liefde romantiek is;
Stervend de vergetene.

Wie eenzaam en met dood belijd
De graven groef, is nu door dood
tot rust geleid

Wie eenzaam hier de graven schiep,
En wie de dood nu tot zich riep,
Hij heeft opnieuw in plaats van mij
Zijn vrouw Severus aan zijn zij

Met zelfs mijn vaders steun niet meer
En niet de liefde van mijn heer,
Zijn zoete kus, Vytan, oprecht,
Ik word de nieuwe doodgraafknecht

Het volk dat ik verloren heb
Ze blijven aan mij kleven
Er vallen gaten in mijn hart
de dood beheerst ons leven.



1. Light Fighter
2. Wammus
3. Eye of Sauron
4. Katje
5. arPos
6. Severus
7. Ghidorah (dorpeling / geliefde)
8. VeGs
9. Allure
10. Kazet Nagorra (/Pippeloen)
11. Matige Muis (ziener)
12. Archont (heks)
13. Vytan (dorpeling)
14. Mr Soija
15. Cherry Springs
16. Absinthe
17. kleinepierik (cupido)
18. Tink*
19. geen punt (dorpeling / geliefde)
20. Daboman
21. Biertank 52
22. Sens.

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet



Archont is opgehangen! Hij is de heks. De wolven hebben tot 20.30 morgenavond om te stemmen.


Vraagje: Willen jullie de uitslag voor het verhaal? Of willen jullie afwachten? Wij willen graag kwaliteit leveren, we vinden het schrijven van het verhaal leuk, maar hebben daar wel enige tijd voor nodig. We kunnen de uitslag wel in een spoiler doen en het verhaal later? (flyaway) (ik weet niet wat fizzle-fluffy vindt, ik dacht ik vraag naar de meningen)
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 20-05-2009 om 11:12.
Oud 19-05-2009, 22:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En dan nog geen uitslag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-05-2009, 22:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb op dit moment niet de concentratie om een heel verhaal te gaan lezen, maar waar is de lijst van deelnemers? Was het gelijkspel? Jezus zeg, wacht je uren en dan is het nóg niet duidelijk. >.<
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-05-2009, 22:56
Verwijderd
Ik ben dood dat is zeker. Helaas heeft mijn ''ikbenn00b''tactiek niet gewerkt

Vanaf nu zal ik zwijgen in deze topic.
Oud 19-05-2009, 22:57
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Op mijn scherm staat de uitslag gewoon
Oud 19-05-2009, 22:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Sjezus wat een stel jankers zijn jullie;

Ik cind het prima dat we wachten op het verhaal en daarna pas de uitslag, als je ze allebij gelijk wilt zien dan kijk je de volgende ochtend maar.

prettige uitslag in ieder geval.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-05-2009, 22:59
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik ben dood dat is zeker. Helaas heeft mijn ''ikbenn00b''tactiek niet gewerkt
Heh, ik wist het wel. Volgende keer beter, echtgenoot van me!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-05-2009, 22:59
Allure
Allure is offline
Citaat:
Op mijn scherm staat de uitslag gewoon
De uitslag stond er net nog niet bij.

Maar mooi, de heks is eruit!
Oud 19-05-2009, 23:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Op mijn scherm staat de uitslag gewoon
Laatst gewijzigd door Spelleider; Vandaag om 00:01.

Maar yay voor dode heks.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-05-2009, 23:48
Verwijderd
Ik kwam net (kwartier geleden ongeveer) thuis, en ik besefte ineens dat het vandaag hangronde was (hoeveel bier er ook in mijn lichaam zit op dit moment, ik dacht er echt aan). Maar ik ben vandaag totaal niet met het spel bezig geweest en ook niet thuis dus niet in de buurt van een computer dus ik heb niet gestemd.
Maar goed nieuws. Ik had ook Archont gestemd waarschijnlijk... Alleen had ik níet verwacht dat hij een slechte functie had die wél mocht stemmen. Ik dacht óf n00b-dorpeling, óf goed geïnstrueerde wolf. Maar toch fijn nieuws.
Oud 20-05-2009, 16:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ha, ka-ching.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-05-2009, 16:32
Verwijderd
Nais!
Oud 20-05-2009, 16:37
Verwijderd
Ik heb ook wel gestemd
Oud 20-05-2009, 16:42
Allure
Allure is offline
Ik heb alles eens goed doorgenomen en ik zet wat vraagtekens bij Light Fighter, geen punt en Tink.
Oud 20-05-2009, 16:43
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik heb alles eens goed doorgenomen en ik zet wat vraagtekens bij Light Fighter, geen punt en Tink.
Maar niet goed genoeg door genomen om te zien dat geen punt dood is.
Oud 20-05-2009, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Maar niet goed genoeg door genomen om te zien dat geen punt dood is.
Oud 20-05-2009, 16:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Iedereen is wel heel blij enzo maar nu is wel de hoofdrolspeler dood
Oud 20-05-2009, 16:47
Allure
Allure is offline
Oeps.

Dan verdenk ik Light Fighter en Tink des te meer.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel #60
Allure
500 28-06-2009 22:16
De Kantine Weerwolfspel #59 deel 3: de nasleep!
Biertank 52
149 08-06-2009 16:01
De Kantine Weerwolfspel #59 deel 2
Verwijderd
500 02-06-2009 20:51
De Kantine Weerwolfspel 52 deel 2.
Verwijderd
400 28-10-2008 07:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.