Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2010, 21:24
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik wilde er de nieuwste versie opzetten, dus dat deed ik en toen bleek dat ik opeens helemaal geen MSN meer had en het ook niet meer kn installeren. Ik chat nu met Trilian, maar vind MSN fijner.

Weet iemand hoe dit komt?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2010, 13:02
florejaen
Avatar van florejaen
florejaen is offline
kan je niet wat specifieker zijn dan " ik kon hem niet meer installeren", krijg je een foutmelding, ... ?

Dan kunnen we je beter verder helpen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 14:43
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
heb je al wat gezocht? misschien staat de shortcut er niet ,maar staat hij wel gewoon in de map waar msn in staat.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 14:57
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hij wilt m niet eens uploaden. Krijg alleen een lege pagina te zien Maar ik hou het wel gewoon bij trillian.

Kan op de afdelings pc wel op msn, dat scheelt.

Liefs

Eend
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 15:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
MSN Messenger heet tegenwoordig Windows Live Messenger, misschien zit daar het probleem
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 21:32
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Nee, dat had ik wel door
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 21:37
Verwijderd
Dus je hebt 'm op http://www.microsoft.com/netherlands...duct=Messenger gedownload, en toen geprobeerd te installeren? Staat er niet stiekem nog een (deel van) een oude versie op? In dat geval, deinstalleer/verwijder dat.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 21:26
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Nee, er staat niks van mijn oude msn op, maar vergeleken met MSN is Trillian een stuk beter. Je wordt er niet de hele tijd vanaf gekickt en zo.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 22:15
florejaen
Avatar van florejaen
florejaen is offline
Citaat:
Nee, er staat niks van mijn oude msn op, maar vergeleken met MSN is Trillian een stuk beter. Je wordt er niet de hele tijd vanaf gekickt en zo.
vanaf gekickt?

Laatst gewijzigd op 20-06-2010 om 11:39. Reden: spelfout
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 05:47
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ja, de band tussen mij en mijn MSN was niet zo goed. Misschien maar goed dat we uit elkaar zijn
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 11:17
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
anders kun je msm ook nog er compleet af gooien met registery entries en al met ccleaner
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 00:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
MSN gooide me er steeds af zonder enige melding (gewoon afmelden alsof ik het zelf had gedaan, met het scherm van Welkom terug!) en volgens wat Google zoektochten moest ik de map Contacts verwijderen.
Daarna gaf hij deze foutmelding als ik me aan wilde melden: Windows live communications platform werkt niet meer.
Ik heb alles eraf gehaald (via configuratiescherm, CCleaner en gewoon alle Windows Live mappen verwijderd) en opnieuw geinstalleerd, dacht ik, maar ik kan MSN nu niet meer vinden, terwijl de Installer zegt dat het er al wel op staat, Joost mag weten waar.

Iemand enig idee wat ik eraan moet doen? eBuddy is niet mijn beste vriend namelijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 13:50
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Tegenwoordig staat het onder 'Windows Live' in het Startmenu. Je kunt ook even met de zoekfunctie van Windows op zoek naar 'msnmsgr.exe'.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 16:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn computer kan nergens msnmsgr.exe vinden maar ik krijg hem er ook niet op. En dat ie onder Start stond, wist ik, maar daar staat ook niks meer van Msn/windows live.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:02
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
als je mappen verwijdert moet je oppassen want soms laat hij register meuk achter
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 18:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Te laat is er wat aan te doen?`
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 18:49
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Je kunt het proberen met ZapMessenger, daarna zou je als het goed is opnieuw moeten kunnen installeren.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 11:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Super, ga ik gelijk proberen!

Edit: Hij staat in ieder geval weer geinstalleerd, maar hij huilt nu dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, dus ik zal het vnavond nog eens proberen. Hartstikke bedankt voor de hulp!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 27-06-2010 om 11:20.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-06-2010, 12:16
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
hij zou het gewoon moeten, probeer anders met een andere client in te loggen. (bijv pidgin, emesene if trillian)
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij blijft zeggen dat de service niet beschikbaar is Dan rest mij wederom alleen nog de vraag, wat nu?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 09:36
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Volgens mij helpt het als je dit bestand downloadt en installeert:

http://messenger.jonathankay.com/red...3/contacts.asp

(Is een onderdeel van Messenger, misschien dat het door al dat gedoe niet meer werkt.)
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga ik ook maar even proberen.

Heb gister op aanraden van een andere forumer mijn windows geupdate en mijn adres op pidgin getest (die doet het, dus het ligt echt aan msn) maar de update mocht niet baten.

Ok, er is nu wel vooruitgang, hij zegt namelijk niet meer dat de service niet beschikbaar is, hij probeert nu zelfs aan te melden. Maar op het moment dat ik ingelogd zou moeten zijn, gaat hij terug naar he tbeginscherm (waar 'Welkom terug!' staat als je hem net opstart) en er staat: Aanmelden. Alsof ik hem nog nooit gebruikt heb.

Jezus, wat word ik hier moe van. Heb je nog een truc up your sleeve?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 15:34
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dingen die je nog kunt doen:

- De tijd en datum van je computer checken, dat schijnt ervoor te kunnen zorgen dat WLM niet goed werkt.

- Dit:

Citaat:
Empty the Messenger contacts cache

If you are using Windows Vista or Windows 7, try the following:
  • Show hidden folders and files.
    • Click Start, Computer.
    • Open the Organize dropdown and choose Folder and search options.
    • In the appearing dialog Folder options, switch to the View tab.
    • Check the checkbox Show all folders and files, and click OK.
  • Empty the Contacts cache.
    • Click Start, Computer.
    • Open the following folder:
      C:\Users\<User name>\Contacts\<Windows Live ID>
    • Delete all files in this folder. Do NOT delete the folder itself, only its contents!
    • Now, open the following folder:
      C:\Users\<User name>\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts
    • Delete all subfolders and files inside this folder, including the hidden ones. Do NOT delete the folder Windows Live Contacts itself, only its contents!
    • Then close the open windows and retry to sign in to Messenger.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 15:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De datum is 30/06/2010 en het is 16:46

Dat heb ik vorige keer dus verkeerd gedaan toen heb ik die hele map eraf geflikkerd. Heb het nu wel goed gedaan, maar dat werkt ook niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 30-06-2010 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 20:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, wacht, ik zie het probleem. Denk ik. Elke keer als ik die mappen verwijder, komen ze weer terug als ik me aanmeld (zelfd als ik eerst de inhoud en dan de hele map verwijder). Dat lijkt me normaal, maar hij doet nog steeds hetzelfde, namelijk aanmelden en dan weer het beginscherm tonen met Welkom terug, zonder dat er verder iets is gebeurd.

Heb geprobeerd een oudere versie van msn te downloaden, maar ik krijg het niet voor elkaar.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2010, 20:27
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nee, dat is geen probleem, die mappen horen er natuurlijk te zijn

Je kunt ook nog even Messenger dit keer op de juiste manier verwijderen (dus via Start > Configuratiescherm > Programma verwijderen > Windows Live Essentials) en dan opnieuw downloaden en installeren (klik).
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 23:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zal je eens wat vertellen, ik heb die onzin niet geinstalleerd (ik wil geen toolbar ). Het enige wat ik kan verwijderen, is WL aanmeldhulp en WL hulp voor het uploaden. Verder staat nergens Wl/MSN/Messenger, wat ik trouwens ook zo bizar vind.

Moet ik dan toch al die onzin maar erop zetten om het eraf te halen?

(En wat heb jij een partij engelengeduld zeg!)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 23:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Het klopt dat messenger er niet tussen staat, dat valt nl. onder WL Essentials. Als je dat aanklikt vraagt hij vanzelf wat je allemaal wil verwijderen, die andere dingen (toolbar etc.) hoef je ook helemaal niet te installeren.

(Ik heb eigenlijk vrij weinig geduld, maar ik kan er niet tegen als zulke simpele dingen niet werken )
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 00:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg het is opgelost!

Ik had het erover met een vriend van mij en die zei dat ik systeemherstel moest proberen. Hij doet het nu weer als een tiet
Geen idee wat nou het grote probleem was van MSN, maar goed.

Echt heel erg bedankt voor alle suggesties, ik heb zelf veel te weinig geduld om alles op Google door te spitten (helemaal als de eerste paar suggesties niet werken)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 08:41
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Ik zoek iemand die mijn pc opnieuw zou willen installeren tegen betaling!
sojamelk
6 10-06-2009 14:44
Software & Hardware Mac Book kopen?
Muchacha
58 25-08-2008 06:05
Software & Hardware [Software] Webcam aansluiten
devilcat
9 13-01-2005 10:43
Games fps drops
dingokoning
15 12-05-2003 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.