01-07-2010, 16:00 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
01-07-2010, 16:28 | |
Waarschijnlijk groeit hij nog wel omdat je pas 12 bent, maar mocht hij zo blijven, en je krijgt later een vriendin, dan zet ze vast niet een duimstok ernaast de eerste keer dat jullie seks hebben hoor...En als het goed is houdt ze van hoe jij bent in het geheel en niet alleen van je lul.
En het gaat er ook om wat je er mee doet, niet alleen hoe groot ie is. Als ie te groot is is het soms zelfs niet eens leuk voor meisjes want dan kan het pijn doen. |
01-07-2010, 23:19 | ||
Citaat:
of bedoel je tijdens douchen na sport? Niemand gaat piemeltjes controleren of ze wel groot genoeg zijn hoor En verder.. wat iedereen al zei.. je bent nog maar 12, hij groeit echt nog wel hoor. |
27-07-2010, 17:03 | |
Een micropenis is 'heel klein' niet 13 cm. En ik vind een penis niet het belangrijkste in een man. Ik vind het momenteel zelfs nogal onbelangrijk, aangezien ik toch geen seks heb. Naar mijn weten zijn er trouwens niet echt goede/betrouwbare manieren om een penis te verlengen, hoewel, hoewel, je kunt van een meisje ook een jongen maken... maar ik zou het niet doen - als er zo'n penisverlengoperatie is. Voor die paar centimeters meer denk ik niet dat zo'n operatie het echt waard is. Maar goed, breedte maakt volgens mij ook veel uit - al dan niet meer dan lengte. En per slot van rekening draait een relatie net zo min alleen om seks als seks alleen om de piemellengte draait. Veel mensen zullen 13 cm niet al ideaal hebben, maar net zo min zullen veel mensen een (waardevolle) relatie beëindigen vanwege zoiets relatiefs onbenulligs als een penislengte. Of kromme tenen. Er zijn altijd nog genoeg alternatieven mocht een korte penis niet 'bevredigend' genoeg zijn.
|
27-07-2010, 17:28 | |
Semi-offtopic: wat grappig is, is dat meisjes (geen ervaring met mannen) de penislengte over het algemeen niet goed in kunnen schatten. Mijn exen kenden mij alledrie 4cm meer toe dan in werkelijkheid het geval was en 1 ex-scharrel zat er 2cm boven.
27-07-2010, 23:11 | ||
Citaat:
(En ik kan totaal niet schatten, dus dat beloofd wat.) Ach wat, het is zo lang als het is wat voor 'n getal je er ook aan hangt. @Maxmale: serieus? Volgens mij ligt het gemiddeld (stijf) voor veertien jaar zo'n beetje tussen de 10 en 15 centimeter. In erectie. En nu ik toch aan het googlen ben: de gemiddelde diepte van een vagina bij een vrouw die nog geen kinderen baarde is in gewone toestand iets minder dan 8 cm. Wanneer ze opgewonden is kan tot toenemen tot iets meer dan 10 cm. Al heb je dus nog zo een grote lul, alles boven het gemiddelde is verloren. Temeer omdat de meeste zenuwuiteinden in de eerste 8 cm liggen. En laat het net die uiteinden zijn die de sensaties registreren. De meeste vrouwen verkiezen dan ook een dikkere penis in plaats van een lang exemplaar aangezien de extra lengte haar niet bijzonder meer plezier bezorgt. tada. niet het meest wetenschappelijk, maar toch. Dus ik zou je geen zorgen maken met 13 centimeter. Hoewel... hoewel, ik ben natuurlijk nog maagd. Misschien kom ik over drie jaar wel snikkend smeken om een paar centimeter meer, maar nu heb ik niet echt het idee dat een paar centimeter minder een ramp is. Terwijl het me niet echt een pretje lijkt als hij véél te lang is en het botst steeds tegen je, hoe zeg je dat, baarmoederingang (?) aan. |
27-07-2010, 23:42 | ||
Citaat:
|
28-07-2010, 00:16 | |
Nee, alsjeblieft niet. Zelfs als het geen mooipraat is, dan hoef ik a. geen jongens vanwege hun penislengte b. als ik ga neuken/me laat ontmaagden dan alsjeblieft NIET met 22 cm. Doe mij dan maar iets liefs en kleins.
En imponeer me maar met je lieve karakter en je intelligentie en je zorgzame neigingen. Niet met een of ander gevaarte tussen je benen. Maar dit begint offtopic te raken, schatjes. En hier kun je wel zo'n beetje de gemiddelden vinden. Dan zit 10 cm voor een twaalfjarige nog richting de bovenkant. Beetje laat maybe, maar toch. |
28-07-2010, 04:45 | ||
Citaat:
28-07-2010, 10:35 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
b) Hier mag een geneeskundestudent me op komen aanspreken, maar het lijkt me érg onwaarschijnlijk dat een zwangerschap en bevalling invloed hebben op de díepte van de vagina. Wishful thinking van mensworld, lijkt mij. Net zoals die onzin over "de vaginaingang is het meest gevoelig, dus meer dan 8 cm heb je in theorie niet nodig". Verzonnen om mannen niet bang te maken. De clitoris is het meest gevoelig, dus als je dit werkelijk een zinnige theorie vindt, heb je überhaupt geen penis nodig Waarmee ik niet wil zeggen dat je per se een grote(r dan gemiddelde) penis nodig hebt voor lekkere seks, want dat is gewoon niet waar (als ie maar flink enthousiast is en met flink veel enthousiasme begeleid wordt, kan er weinig mis gaan), maar ik word er wel moe van dat zoveel mensen dit soort dingen lopen te beweren alleen omdat alle kerels zo vreselijk bang zijn dat hun piemel te klein is. En dat terwijl het overgrote deel van de penissen in de wereld zo dicht op het gemiddelde zitten dat het allemaal geen fuck uitmaakt. |
28-07-2010, 14:51 | ||
@ Maxmale: Het is namelijk ook zo belangrijk dat je een meisje die je niet kent op een forum overtuigd van de grootte van je penis...
@ Freya: ik ben het met je post eens @ topicstarter: Citaat:
|
02-08-2010, 23:18 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-08-2010, 12:30 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #4 bloodyb | 500 | 10-05-2017 12:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
ontwikkeling , dun en kort enz.. depress | 28 | 04-03-2012 13:39 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 01:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 18:57 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 14:37 |