Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2010, 17:55
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb in de stemlijst van Sann even de nieuwe stemmen toegevoegd.
Toddish en Mr. Mark, komt er ook nog een uitleg bij jullie stem?

Stemlijst hangronde 3:

Queasy
sann
Dingaantouwtje
Sherlock
Heksjuh


sann
QQX999
Lucky Luciano
Wammus
Queasy
Furby Feeder
Absinthe
Sudoku
Toddish
Mr. Mark
Dott


Disclaimer: je stem wordt opgenomen als je duidelijk hebt aangegeven op wie je gaat stemmen, of wie je voorlopige stem krijgt (in dat geval met een * erachter) Uit puur verdenkingen kan ik niet opmaken of je daar ook daadwerkelijk op wilt stemmen. Verder maak ook ik fouten(), wijs me er op als je er één ontdekt . Sta je niet in het stemlijstje en ben je van mening wel gestemd te hebben: wijs me er op.

Stemlijst hangronde 1: hier
Stemlijst hangronde 2: hier
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 05-09-2010 om 18:26.
Advertentie
Oud 03-09-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:


Hier ben ik het dus niet mee eens. Ze was duidelijk niet de enige en niet degene die anderen probeerde over te halen op timveen te stemmen.
Maar ze was wel de eerste.
Citaat:

Niet dat ik Sann absoluut niet verdenk (ik heb eerder mijn redenen al gegeveon), maar als Sann een goede functie heeft is Lucky Luciano in mijn ogen verdacht. Omdat hij veel mensen meekrijgt om op Sann te stemmen en dus zelf het voortouw neemt met iemand eruit werken (wat ik in zijn geval verdacht vindt omdat dat een reden van hem is om Sann op te hangen).
Wat een onzin is dit, ik post mijn redenen om op iemand te stemmen. Dat anderen dat goede redenen vinden en daarom ook op iemand gaan stemmen is mij compleet niet aan te rekenen. Ik post tenminste de reden dat ik op iemand stem, sommige zeggen alleen maar: ik stem op die. Wil je dat soms alleen maar?
Oud 03-09-2010, 18:07
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Wat een onzin is dit, ik post mijn redenen om op iemand te stemmen. Dat anderen dat goede redenen vinden en daarom ook op iemand gaan stemmen is mij compleet niet aan te rekenen. Ik post tenminste de reden dat ik op iemand stem, sommige zeggen alleen maar: ik stem op die. Wil je dat soms alleen maar?
Maar jouw reden om op Sann te stemmen is oa dat ze het voortouw nam bij het op timveen stemmen. Ik vind deze reden onzin omdat ik vind dat ze helemaal niet het voortouw nam.
En je rekent het Sann wel aan dat anderen het ook een goed idee vinden om op timveen te stemmen. Dan kan ik het jou toch ook aanrekenen dat anderen jou volgen?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 03-09-2010, 18:09
Verwijderd
@heksjuh, nou ik volg iig LL niet. Ja indirect misschien. Maar ik had al besloten voor zijn post op sann te gaan stemmen.
Oud 03-09-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Maar jouw reden om op Sann te stemmen is oa dat ze het voortouw nam bij het op timveen stemmen. Ik vind deze reden onzin omdat ik vind dat ze helemaal niet het voortouw nam.
Dat kan jij natuurlijk vinden, maar ik ben blij te zien dat jij hier het voortouw neemt om Sann te beschermen. Ik hoop dat ze wolf blijkt te zijn dat maakt de rest van het spel wat makkelijker
Citaat:
En je rekent het Sann wel aan dat anderen het ook een goed idee vinden om op timveen te stemmen. Dan kan ik het jou toch ook aanrekenen dat anderen jou volgen?
Er zit een heel verschil tussen de reden dat ik op Sann stem en de reden dat Sann op timveen stemde dus je vergelijking gaat niet op. Sann gaf al vroeg aan dat we er goed aan zouden doen om timveen eruit te stemmen omdat hij niet meedeed, op een dergelijk snelle manier een populaire theorie posten is verdacht. En het is nog verdachter als je met een andere populaire theorie de ronde ervoor de aandacht van de wolf probeerde af te halen.
Oud 03-09-2010, 18:22
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Maakt eigenlijk weinig uit op wie ik stem denk ik.. dus in dit geval ga ik voor Sann
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 03-09-2010, 18:41
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Waarom zou ik Sann beschermen? En als ik haar wilde beschermen was ik er wel eerder mee begonnen dan het moment dat ze al zo goed als zeker opgehangen wordt.

Dott: waarom stem je op Sann? Volgens mij maakt het wel degelijk uit op wie je stemt. Tenzij je stem toch niet telt natuurlijk
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 03-09-2010, 18:46
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Maar ze was wel de eerste.
Sann is niet de eerste die timveen noemt. Archont en Sherlock gaan haar voor (dit is op de dag dat Archont en Daboman opgegeten worden):

Citaat:
.
edit1: oh en timveen mag van mij meteen worden opgehangen. Dacht al dat het niets zou worden.
Citaat:
Dan hebben we nog timveen. Ik zou het redelijk oneerlijk vinden om nu een speler eruit te gooien en er later achter te komen dat timveen echt niet meedoet.
Edit om 20:30: ik heb op Queasy gestemd.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 03-09-2010 om 19:31.
Oud 03-09-2010, 19:49
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Sann is dood.. En sann die was..


Deelnemers

1.Sherlock
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann (verrader)
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Jullie hebben goed gekozen! Sann was de verader Nu zijn de wolfjes weer aan de beurt!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 03-09-2010, 19:55
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Mooi zo. Alles word weer een stukje duidelijker.
__________________
In omnia paratus
Oud 03-09-2010, 19:56
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Geweldig! Super! Echt waar jongens.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 03-09-2010, 19:58
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Wow, kijk, dat is toch gewoon geweldig
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 03-09-2010, 20:06
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hmm, dat had ik niet verwacht, ik had Queasy als verrader. Toch maar goed dat de meeste stemmen gelden
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-09-2010, 20:10
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Mooi zo. Alles word weer een stukje duidelijker.
Wat is er nu duidelijker voor jou dan?

Ik vraag me af of ze nog heeft geprobeerd een hint te geven aan de wolven dat zij de verrader was.
Een van de eerste posts van Sann:

Citaat:
Aangezien je de eerste rond toch niks weet, en omdat hij voor grote kans op spelbederf zorgt, stem ik ook Rode Panda. Teksten als "kom laten we de tovenaar of jager ophangen" en Queasy voor wolf uitmaken terwijl ze random stemt maken het dan ook niet beter .

@Mr. Mark het wordt dus dingaantouwtje?
Zou ze hier drie wolven noemen?

Verder heeft ze Mr. Mark ergens verdacht genoemd (zie onderstaande quote) en Queasy.

Citaat:
Verder valt Mr.Mark me op, eerst doordat hij zei random te stemmen, maar toen bleek dat het cijfertje niet klopte met op wie hij wilde stemmen, het toch niet zo random bleek. Verder vind ik zijn theorien compleet uit de lucht gegrepen, en leest hij duidelijk niet wat de (meer ervaren) andere spelers zeggen. Dat bewijst deze post bijvoorbeeld

Toch proberen de aandacht van de Dott stemmers af te houden. Natuurijk speelt ie voor het eerst, en alle begin is moeilijk, maar ik hou hem in de gaten.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 03-09-2010, 20:29
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Wat is er nu duidelijker voor jou dan?

Ik vraag me af of ze nog heeft geprobeerd een hint te geven aan de wolven dat zij de verrader was.
Een van de eerste posts van Sann:


Zou ze hier drie wolven noemen?

Verder heeft ze Mr. Mark ergens verdacht genoemd (zie onderstaande quote) en Queasy.
Dan neem ik aan dat Mark en Queasy onschuldig zijn? Anders zou ze hen als verraadster toch niet verdacht noemen?
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 03-09-2010, 20:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik weet het niet zo goed. Ze kan hen juist ook genoemd hebben zodat wij ze nu niet meer verdenken.
Mr. Mark heeft ze wel genoemd, maar daar is verder niemand op in gegaan. Hij kan dus nog best wolf zijn. Maar met Queasy weet ik het niet zo goed. Er waren meer mensen die haar verdacht vonden, dus Sann kon daar ook in mee gaan om zichzelf niet verdacht te maken als we Queasy zouden hangen.
Daarom vraag ik me af wat er voor QX999 nu duidelijker is geworden

Ik ga er morgen verder naar kijken, met een frisse blik want dat werkt vast beter
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 03-09-2010, 22:18
Verwijderd
Mooi zo, alleen ik had gedacht dat sann wolf zou zijn
Ik verdenk sherlock nu voor wolf, en de 3e weet ik eigenlijk niet zo heel goed.
Morgen moet ik de hele dag werken/verjaardag dus echt tijd om te posten heb ik niet.
Oud 03-09-2010, 22:23
Verwijderd
Allereerst natuurlijk; goed nieuws Sherlock is voor mij nu de volgende wolf. Queasy is nog niet vrijgepleit wat mij betreft, maar geen heel voor de hand liggende optie meer. Ik weet dat ik eerder heb gezegd dat het goed wel zou kunnen, maar na ons gebitch ben ik eigenlijk alleen maar gaan denken dat ik Queasy's verontwaardiging wel geloof... en nu vind ik haar niet zo verdacht meer

En verder @Heksjuh; ik had mijn stem naar sann gewijzigd, dus dit rijtje klopt niet. Wil je het nog even veranderen?

Citaat:
Ik heb in de stemlijst van Sann even de nieuwe stemmen toegevoegd.
Toddish en Mr. Mark, komt er ook nog een uitleg bij jullie stem?

Stemlijst hangronde 3:

Queasy
sann
Absinthe
Dingaantouwtje
Sherlock
Heksjuh


sann
QQX999
Lucky Luciano
Wammus
Queasy
Furby Feeder
Absinthe
Sudoku
Toddish
Mr. Mark
Dott


Disclaimer: je stem wordt opgenomen als je duidelijk hebt aangegeven op wie je gaat stemmen, of wie je voorlopige stem krijgt (in dat geval met een * erachter) Uit puur verdenkingen kan ik niet opmaken of je daar ook daadwerkelijk op wilt stemmen. Verder maak ook ik fouten(), wijs me er op als je er één ontdekt . Sta je niet in het stemlijstje en ben je van mening wel gestemd te hebben: wijs me er op.

Stemlijst hangronde 1: hier
Stemlijst hangronde 2: hier
Oud 03-09-2010, 22:38
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Wat is er nu duidelijker voor jou dan?

Ik vraag me af of ze nog heeft geprobeerd een hint te geven aan de wolven dat zij de verrader was.
Een van de eerste posts van Sann:


Zou ze hier drie wolven noemen?

Verder heeft ze Mr. Mark ergens verdacht genoemd (zie onderstaande quote) en Queasy.
Dat was inderdaad een foutje, maar het zou toch niet uitmaken. Ik koos een naam in de eerste ronde en ik kon niet weten welke functie diegene zou hebben, want ja, ik ben niet de verrader.

Verder ging Wammus er wel op in maar hij ging er vanuit dat het een beginnersfoutje was.

En toch zat ze me gewoon verdacht te maken.
Ik ben blij dat ik op haar heb gestemd. Toch weer een verkeerd iemand er uit.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 03-09-2010, 23:16
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik had mijn stem op Queasy die ronde al eerder uitgelegd.
Wat mij opvalt aan Sherlock is dat hij andere mensen aanwijst die weinig posten, alleen hun stem of een reactie op de uitslag, terwijl hij zelf ook weinig anders post dan dat. Zijn stem op timveen heeft hij ook pas na de uitslag doorgegeven en zonder reden te noemen.
Ben je blind?

Ik geef toch iedere ronde wel een verhaaltje wat me opgevallen is hoor.
__________________
Yoloswag 420
Oud 03-09-2010, 23:17
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Goede uitslag btw
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-09-2010, 11:19
Verwijderd
Buuh, hier was ik al bang voor Jammer! Maar heb t niet al te slim gespeeld, ik ben eigenlijk niet zo goed als verrader . Veel plezier met spelen allemaal en ik hoop dat de wolven jullie allemaal opvreten! Muhaha!
Oud 04-09-2010, 14:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
mooi zo
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 04-09-2010, 20:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Toddish ging achter zijn laptop zitten en begon te typen. ‘Leuke jongeman zoekt contact. Ik val op geile kerels die wel houden van een potje seks op een parkeerplaats. Bel me nu als je een keer wilt afspreken. Ik val niet op tieten en al dat soort vrouwendingen’ Hij las de tekst nog een keer over en drukte toen goedkeurend op ‘send’. ‘Zo, daar zal die Sudoku vast op af komen.’ Dacht Toddish terwijl hij de laptop uitzette. Morgen maar eens kijken of hij gereageerd heeft.

Lucky Luciano likte zijn lippen af terwijl hij naar het schermpje van zijn webcam keek. Op het scherm was te zien hoe een mooi meisje een striptease uitvoerde. ‘Jezus Dott wat ben jij een lekker ding’ mompelde Lucky Luciano genietend. Hij leunde wat naar voren: Dott stond op het punt om haar BH uit te doen en daar wilde hij natuurlijk geen pixeltje van missen. Maar net op het moment supreme werd het schermpje zwart. ‘FUCK’ vloekte de testosteronfabiek. ‘Je tijd is op’ verscheen er op het schermpje. Lucky Luciano gromde. ‘Ahh toe nog tien seconden?’ ‘Tijd is tijd’ verscheen het antwoord van Dott in zijn chatlog. ‘Tien dollar voor een kwartier. Tenzij je bijbetaald krijg je niets meer te zien’ Lucky Luciano vloekte nogmaals. Hij gaf enorm veel geld uit aan internetsekssites, maar een mooi stel cup D tieten zoals die van Dott kon hij onmogelijk weerstaan. Die moest hij gewoon in volle glorie zien. Hij slikte nog gauw een paar stierhaai-testosteron-pillen en haalde toen zijn creditkaart tevoorschijn. ‘Laat die tepels maar komen’ zei hij handenvrijvend. Inplaats van een stel tieten in volle ornaat verscheen er echter een venstertje van zijn creditkaartmaatschappij op het scherm. ‘Uw limiet is bereikt. Betaal eerst uw achterstallige rekening voordat u meer geld kunt lenen’ las Lucky Luciano. Hij vloekte nogmaals. Hier stond ie dan stijf van de hormonen. Hij kon toch moeilijk zichzelf gaan afrukken bij een oude playboy? Echte alfamannetjes rukken zich alleen maar af bij een bewegend beeld! tierde hij in zichzelf. Hij dacht even na en besloot toen maar eens een datingsite op te zoeken. Misschien was daar nog wat rukbaar materiaal te vinden waarvoor hij geen creditkaart nodig had. Hij googlede op datingsite en opende de bovenste in de lijst. Toen selecteerde hij de bovenste advertentie en begon hij te lezen. Meteen trok hij een vies gezicht. ‘GADVERDAMME! Wat is dit nou weer voor vieze flikkerpraat!’ gromde hij. Hij was natuurlijk per ongeluk op de datingsite voor homo’s terechtgekomen waar Toddish zo even zijn nep-advertentie had neergezet. Lucky Luciano was meteen zijn hitsige bui kwijt, maar hij stond nog steeds helemaal stijf van de stierhaai-testosteron. Daarom begon zijn bui om te slaan in agressie. Hij kreeg enorm veel zin om die Toddish helemaal verrot te slaan. Met het rood voor de ogen trok hij zijn jas aan en rende hij naar buiten, rechtstreeks naar de dichtbijzijnste homo-ontmoetingsplek.

Toddish zat in zijn auto te wachten. Hij controleerde nog even het geweer in zijn jaszak. Het was geladen, maar dat was het de vorige drie keer dat Toddish het controleerde ook al. Hij was gewoon op van de zenuwen. Hij had wel vaker misdaden gepleegd, maar een moord plegen? Nee, dat was hele andere koek. Maar zo moeilijk kon het niet zijn toch? Hield Toddish zichzelf voor. Over vijf minuten zou Sudoku hier zijn, dan hoefte hij alleen maar de trekker over te halen en daarna Mr. Mark te bellen dat het gebeurd was. Simpel als wat. Op dat moment werd echter de deur van zijn auto opengegooid. Hij keek recht in de ogen van een gespierde skinhead en een waanzinnige blik in zijn ogen. Van schrik liet Toddish het geweer uit zijn handen vallen. Lucky Luciano pakte hem met beide handen beet en sleurde hem uit de auto. Hij zag hem een linkse hoek tegen het gezicht en begon toen als een bezetene op hem in te trappen. Toddish was zo bang dat hij niet eens een poging deed om terug te vechten. Het enige wat hij deed was zijn gezicht afschermen met zijn handen. Na een minuut of vijf begon Lucky Luciano te kalmeren. De testosteronroes begon uit te werken. Hij gaf Toddish nog een laatste trap en draaide zich toen om. ‘Was het toch nog een leuke dag geworden’ dacht Lucky Luciano bij zichzelf.
Toddish kwam wankelend overeind toen Lucky Luciano uit het zicht verdwenen was. Hij had pijn over zijn hele lichaam. ‘Fucking potenrammer’ gromde hij. ‘Jou krijg ik nog wel.’ Hij keek om zich heen maar er was niemand te zien. ‘Fuck, die Sudoku is hem natuurlijk gesmeerd toen hij die skinhead op de parkeerplaats zag’ zei hij tegen zichzelf. Wat moest hij nu doen? Als hij tegen Mr. Mark zou vertellen dat Sudoku ontsnapt was dan zat hij nog diezelfde nacht in de gevangenis. Hij moest en zou Sudoku omleggen, en als dat niet zou lukken, dan moest Mr. Mark er zelf aan. En die verdomde skinhead die had ook niet lang meer te leven als het aan Toddish lag…

Deelnemers
1.Sherlock
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann (verrader)
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

wederom is er niemand opgegeten. de dorpelingen zijn weer aan de beurt. stemmen kan tot morgenavond 20.30
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-09-2010, 20:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goede zaak. Net als de verrader die eruit ligt natuurlijk.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-09-2010, 20:49
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Aaah wat goed dat er niemand is opgegeten!
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 04-09-2010, 21:10
Verwijderd
Ooooh, wat hou ik van de tovenaar <3333
Oud 04-09-2010, 22:23
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Offtopic: Het gaat bijzonder goed voor de dorpelingen!

tvp!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-09-2010, 22:38
Verwijderd
Goed bezig tovenaar
Persoonlijk denk ik dat de wolven wederom degene die ze de vorige keer probeerde op te eten hebben geprobeerd te eten en dat de tovenaar wederom diegene beschermd heeft. Dit zou dus duiden op niet zulke ervaren wolven.

Als ik aan de hand van de stemlijstjes en huidige spelers dan eens een analyse maak:

1.Sherlock
2.QQX999
3.Dott
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
10.Toddish
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.heksjuh

Dan vertrouw ik op dit moment furby feeder en absinthe wel en heb ik heksjuh ook niets raars zien doen. De enige die me eigenlijk negatief opviel was Sherlock.

Dan zijn er nog een paar kandidaten over:

2.QQX999
3.Dott
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
10.Toddish
13.Dingaantouwtje
14.Queasy

Daaruit vind ik het moeilijk kiezen. Ik heb Dingaantouwtje en Queasy rare dingen zien doen. Ik ga maar voor dingaantouwtje vanwege het gerommel met de stemlijstjes toen RP eraan dreigde te gaan en dat hij ook niet op Sann stemde terwijl eigenlijk vrij duidelijk was dat zij de verrader was. Als wolf heeft hij er natuurlijk baat bij dat de verrader erin blijft.

Laatst gewijzigd op 05-09-2010 om 15:17.
Oud 04-09-2010, 22:48
Verwijderd
Ik denk (en hoop) echt dat we op een goed spoor zitten, want ik heb zegmaar ook Furby Feeder en Lucky Luciano als de twee spelers die ik vertrouw op het moment, en Sherlock als hoofdverdachte. En verder zijn dingaantouwtje en QQX999 opties voor wolven.
Oud 04-09-2010, 23:06
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ten eerste zeer goede zaak inderdaad


Verder snap ik niet waarom ik verdacht ben!

De enige rede die jullie nu geven is omdat ik de eerste ronde op Dott stemde om het wat spannender te maken. Daar heb ik al een logische uitleg voor gegeven! Namelijk deze:

Citaat:
Leuk en aardig allemaal maar als je goed nadenkt is de stemmen gelijktrekken alleen maar eficient voor het spel.

Aangezien als de stemmen gelijk zijn en het wordt ook gelijkspel kun je ongeveer voor 90% zeggen dat de personen wiens stemmen eigenlijk nutteloos zijn (enige persoon die onder iemand staat) mogelijk wolf zijn.

Want laten we eerlijk zijn de mensen die dat doen vind ik in het algemeen verdacht omdat je zo onzichtbaar blijf op de lijstjes (mits het niet te vaak voorkomt) En aangezien ik alleen zou schapen als ik naar RP zou gaan was Dott gewoon de beste optie.

Daarna begint Absinthe ook nog te zeggen dat ik mensen bij RP weg wou halen. Wat helemaal niet gebeurd is, ik zeg daar iets van en vervolgens hoor ik er gewoon niets meer van.

Dan hebben we nog dit

Citaat:
Daarnaast wil ik even wijzen op de laatste post van Sherlock. Hij was bij veel mensen al (gematigd) verdacht, en nu zie je hoe hij probeert de aandacht de verschuiven naar Dott en Toddish. Verrader/wolf actie?
Mijn antwoord hierop was

Citaat:
Als jullie goed lezen zien jullie dat ik niet de aandacht op iemand anders aan het vestigen ben maar gewoon post wat me opvalt aan verschillende mensen.
Maar WEER krijg ik hier geen reactie op!

Citaat:
Ik deel deze mening, sherlock en sann zijn mijn voornaamste verdachten.
En LL schaapt er fijn achteraan.

Verdere dingen van Heksjuh staan hier in de pagina nog

Van de mensen die theorien over mij sturen heeft Wammus wel wat goede puntjes inderdaad maar bij Absinthe, LL en Furby Feeder zie ik daar weinig van terug.

Ook zie ik ze regelmatig posten dat ze elkaar vertrouwen. Ik geloof er geen ruk meer van 1 van de 3 of misschien zelfs 2 zijn/is wolf!
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-09-2010, 23:22
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Van de mensen op mijn verdachtenlijst word Sherlock voor mij nu de volgende kandidaat. Ik neem morgenochtend nog een keer goed de tijd om alles door te lezen en mijn bevindingen te posten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-09-2010, 23:25
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Van de mensen op mijn verdachtenlijst word Sherlock voor mij nu de volgende kandidaat. Ik neem morgenochtend nog een keer goed de tijd om alles door te lezen en mijn bevindingen te posten.
Dit is echt wel typisch...
__________________
Yoloswag 420
Oud 05-09-2010, 09:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Wat is daar nou typisch aan?

Ik vind je al vanaf ronde 1 verdacht en het feit dat Sann verrader was spreekt niet bepaald in je voordeel. Ik ben nog niet vergeten dat je de eerste was in de eerste ronde die gelijk met haar mee ging om weerwolf Rode Panda te redden. Ik vond dat altijd al verdacht en ik heb eigenlijk niet echt een betere reden gevonden om iemand anders verdacht te vinden dus ik ga deze ronde mooi voor jou.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 05-09-2010, 15:06
Verwijderd
Ik heb niemand anders als verdachte dan sherlock.
Die verdachtmaking is tot stand gekomen tijdens de eerste ronde met dat RP gedoe.
Morgen ben ik vrij, en ga ik alles opnieuw doorlezen om te kijken wie nou die laatste wolf is.
Oud 05-09-2010, 15:11
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik moet het nog even overleggen met mijn medespeler maar ik vind het wel een idee om op Sherlock te stemmen. Als hij fout is, is Queasy wat mij betreft ook meteen verdachte-af.
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 05-09-2010, 15:21
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
na intern beraad heeft furby besloten bovenstaande tactiek door te zetten

onze stem gaat dus naar sherlock.
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 05-09-2010, 15:30
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik ga maar voor dingaantouwtje vanwege het gerommel met de stemlijstjes toen RP eraan dreigde te gaan en dat hij ook niet op Sann stemde terwijl eigenlijk vrij duidelijk was dat zij de verrader was. Als wolf heeft hij er natuurlijk baat bij dat de verrader erin blijft.
Ik vind je een beetje random Lucky, ik was inderdaad al bang dat mijn gefout bij de stemlijstjes voor latere verdenkingen zou zorgen maar come-fucking-on, stel dat ik een wolf was en ik was in dat stemlijstje expres Queasy vergeten, wat had ik er dan aan gehad? Het is best wel obvious dat dat word gecheckt en zou voor een wolf dus iets te doorzichtig zijn. Nogmaals, ik vind je erg random op de manier van: Ik moet op iemand stemmen dus laat ik eens menselijke foutjes zoeken. Ik stem terug. Mijn stem gaat naar LL.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 05-09-2010, 16:02
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Wat is daar nou typisch aan?

Ik vind je al vanaf ronde 1 verdacht en het feit dat Sann verrader was spreekt niet bepaald in je voordeel. Ik ben nog niet vergeten dat je de eerste was in de eerste ronde die gelijk met haar mee ging om weerwolf Rode Panda te redden. Ik vond dat altijd al verdacht en ik heb eigenlijk niet echt een betere reden gevonden om iemand anders verdacht te vinden dus ik ga deze ronde mooi voor jou.
Ik stem op Sherlock, om dezelfde reden als Wammus. ^
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 05-09-2010, 16:04
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Het gaat natuurlijk weer nergens over als niemand zelfs maar een reactie geeft op wat ik gepost heb
__________________
Yoloswag 420
Oud 05-09-2010, 16:26
Verwijderd
Je wou ook mensen bij RP weghebben.
Ik kwam als eerst met: goh dit is niet slim, toen volgde jij en sann mij..
Oud 05-09-2010, 16:27
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je wou ook mensen bij RP weghebben.
Ik kwam als eerst met: goh dit is niet slim, toen volgde jij en sann mij..
Laat alsjeblieft zien waar ik heb gezegd niet onder RP te gaan staan of om andere mensen mee op dott te laten komen!
__________________
Yoloswag 420
Oud 05-09-2010, 17:32
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik heb niemand anders als verdachte dan sherlock.
Die verdachtmaking is tot stand gekomen tijdens de eerste ronde met dat RP gedoe.
Morgen ben ik vrij, en ga ik alles opnieuw doorlezen om te kijken wie nou die laatste wolf is.
Dit is ook mijn enige reden om op Sherlock te stemmen.
Ik stem dus op Sherlock.

Op Dott stemmen alleen om het wat interessanter te maken vond ik wel erg verdacht.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 05-09-2010, 17:39
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Aangezien LL de enige persoon naast mij met een stem is en omdat ik hem sowieso al verdacht vond gaat mijn stem naar hem
__________________
Yoloswag 420
Oud 05-09-2010, 17:45
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Mensen die nu LL stemmen zijn voor mij sowieso al verdacht omdat hij ongeveer de enige persoon is die ik een beetje vertrouw, zijn redenaties waren tot nog toe juist.

Mijn stem gaat oa daarom naar Sherlock vanavond.

Ik ben vrij druk de weekenden; werk, thuis logeren en mijn vriendin hebben dan voorrang, hoop vanaf morgen weer iets actiever te spelen .
__________________
In omnia paratus

Laatst gewijzigd op 05-09-2010 om 18:24.
Oud 05-09-2010, 18:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Absinthe: ik heb je stem aangepast in het vorige lijstje

Hier is de stemlijst van deze hangronde. Check aub even of het klopt.

Dingaantouwtje
Lucky Luciano

Sherlock
Wammus
Queasy
Furby Feeder
Sudoku.
Mr. Mark
QQX999

Lucky Luciano
Dingaantouwtje
Sherlock
Toddish

Nog niet gestemd:
Dott
Absinthe
Heksjuh
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 05-09-2010 om 18:57.
Oud 05-09-2010, 18:46
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
je vergeet mij
__________________
In omnia paratus
Oud 05-09-2010, 18:54
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik weet dat ik nu de aandacht op mezelf vestig, maar dat is dan maar zo.
Ik was verbaasd om dit te lezen in de post van Lucky Luciano:

Citaat:
Dan vertrouw ik op dit moment furby feeder en absinthe wel en heb ik heksjuh ook niets raars zien doen. De enige die me eigenlijk negatief opviel was Sherlock.
Dit vind ik toch wel opmerkelijk na wat wij beide in de vorige hangronde hebben gepost.

Ik snap ook niet waarom ik nu niet verdacht wordt? Ik heb Sann verdedigt en zij bleek de verrader te zijn. Normaal wordt elk klein foutje meteen afgestraft, nu is er bijna niet op mijn posts gereageerd. Ik had echt verwacht dat ik mezelf zou moeten verdedigen deze ronde. Dat lijkt mij denken dat degene die de meeste theorieen posten en de rest mee weten te krijgen (bijvoorbeeld Sudoku., Mr. Mark en Dott, die vind ik redelijk meegaan steeds met de gedachtes van anderen) de wolven zijn.
Ik vertrouw Furby Feeder en Lucky Luciano dus echt niet (en ik noem deze twee namen nu omdat ik las dat zij vertrouwd worden). Ik vertrouw helemaal niemand

En nu ga ik weer degene die waarschijnlijk gehangen gaat worden 'verdedigen' (ik zie het niet als verdedigen, maar het zal ongetwijfeld zo gezien worden): ik denk niet dat een wolf op Dott zou stemmen in de eerste ronde en dan meteen zo de aandacht op zichzelf vestigen. Toen Sherlock zijn stem postte was het al vrij duidelijk dat Rode Panda eruit zou gaan. Waarom zou hij extra de aandacht op zichzelf vestigen door op Dott te stemmen? Ik denk dat wolven wel goed nadenken over op wie ze stemmen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 05-09-2010, 18:55
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
QQX999: sorry, ik had er overheen gekeken.
Wil jij deze post nog uitleggen:

Citaat:
Mooi zo. Alles word weer een stukje duidelijker.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 05-09-2010, 18:55
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik stem LL
__________________
Pang
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #86
Geel
500 17-06-2011 18:21
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 11:28
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.