Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stemlijst hangronde 2
Dott 1 Michelangelo 4 Batave 5 Schrödinger 11 Furby Feeder 14 sann Batave 3 Syori 6 Dingaantouwtje 7 Dobermann* 8 Röps 9 Dott 10 Daboman 12 Eye of Sauron 13 Twinkebel (Nog) niet gestemd Etmakas Neko* Absinthe Stemlijsthangronde 1: klik Disclaimer: ben ik iets vergeten of ben je het niet met me eens? Laat het me weten. Een * achter de naam betekent waarschijnlijk. Als ik je te vaag vindt neem ik je niet in de lijst op. Laatst gewijzigd op 23-02-2011 om 14:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, lol. Volgens mij ben ik hier te lang niet geweest. En hoe doe je dat nummeren dan als iemand z'n stem wijzigt? - Dan kan ik het ook aanpassen in mijn eigen lijstjes op de site.
![]() Edit: Nevermind. Ik ben te noob, heb geen flauw idee hoe ik dingen moet doorstrepen op die site. Ik laat het wel als uiteindelijke lijstjes staan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Halleluja wat gaat dit topic hard.
![]() Wat ik nu al wel kan zeggen is dat ik vind dat Dott om echt een prutreden verdacht geworden is, imo. Dit: Citaat:
Een opvallende post vind ik ook deze Citaat:
NIet iets om nou meteen over te gaan schreeuwen en vingers te gaan wijzen van 'verdacht, verdacht', maar wel iets wat ik in mijn achterhoofd ga houden. Als ik verder ga kijken naar de keuze van de wolven, mja, Geel. Natuurlijk toevalstreffer want hij heeft nog niet de kans gehad om iets op te vragen. En als je kijkt naar zijn inhoudelijke posts, komt het erop neer dat hij hier aangeeft dat hij van tevoren aangaf dat hij niet zo aanwezig zou zijn in het begin en later deze avond met theorieën zou komen en hier dan de beloofde theorieën post waar ik eigenlijk weinig nuttigs uit kan opmaken. Behalve dat hij wel heel direct is met het beschuldigen Etmakas. Juist met in het achterhoofd dat hij ziener is, had ik dat in zijn plaats anders aangepakt. Syori legt wel mooi uit hoe haar gedrag als verraderachtig over kan komen, maar op mij komt het eerder oprecht 'ik weet niet wat ik hiervan vind' en onschuldig/naïef over. Niet meteen onverdacht, want zulk gedrag kan heel gevaarlijk zijn. Wat hij verder zegt over Michelangelo ben ik het wel enigszins mee eens. Ik ken verder zijn speelwijze niet, dus ik vind het moeilijk daar verder wat over te zeggen. Het enige wat me bij hem opviel is dat hij wel heel erg overdreven credit neemt voor het ophangen van snoopy terwijl het nog maar de 1e hangronde was en de verdachtmakingen echt nog op lucht gebaseerd zijn. Dat was wat mij tot nu toe in het oog sprong, ga zo nog een keer herlezen en eens zien of ik er nog wat anders uit kan pikken. ![]()
|
Verwijderd
|
Vooralsnog gaat mijn stem uit naar Batave. Ik vind het maar een curieus manneke met een frappante manier van doen, maar meer dan wat ik er in de eerste stemronde over gezegd heb kan ik eigenlijk niet zeggen zonder te gaan herkauwen wat de experts hier al lang en breed geschetst hebben.
Oh, voor ik het verwijt krijg niet actief genoeg te zijn en/of te weinig spectaculaire inbreng heb met alle nare consequenties van dien; ik moet echt even wennen aan dit spel. Ik weet dat ik meteen mezelf nu vast weer verdachter ga maken dan ik aanvankelijk was, maar ik zit nog in de opwarm-fase, dus houd dat een beetje in je achterhoofd vooralleer je me op de hitlist zet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het lijkt dus Dott of Batave te worden... in dat geval ga ik waarschijnlijk voor Batave, want Dott komt me wel redelijk onschuldig over. Dat ze vlug naar de stemlijst van Sann heeft gekeken en daarop een 2-2 zag staan omdat de stemlijst niet real-time bijgewerkt wordt (wat logisch is), vind ik best plausibel.
|
![]() |
|
Kakwolven! Lukt het me om mezelf in de eerste ronde niet al te verdacht te maken, eten ze me op!
![]() Ik was/ben trouwens deze week echt druk, .sann ![]() Succes dorpelingen, en you go, leerling-ziener! ![]()
Laatst gewijzigd op 23-02-2011 om 11:32. |
![]() |
|
Ik stem ook Batave, ik zie geen redenen om van mijn eerdere posts af te wijken. Dott vind ik niet zo verdacht eerlijk gezegd en op iemand anders stemmen heeft ook zo weinig zin, aangezien ik ook niet echt sterke verdachten heb verder.
|
op dit moment vinden we niemand zeer opvallend verdacht.
wel zijn hier ook twijfels bij batave, etmakas en dott. in die volgorde. dott wil ik op zich wel het voordeel van de twijfel geven, maar we gaan toch onze stem op haar doorgeven om misschien een (bijna) gelijkspel te creëren. dat zou op dit moment nuttige informatie kunnen opleveren, zoals michelangelo ook al aangaf. dott it is dus.
||
Citaat:
Bovendien had ik al aangegeven voor één van de Snoopy-stemmers te gaan, en Batave stond in dat lijstje en Dott niet. Als Batave slecht blijkt dan ben jij wat mij betreft de volgende die aan de galg gaat.
||
Citaat:
![]()
|
zozozo wat een agressie! op dit moment vindt het merendeel batave én dott verdacht, dus het maakt ons dorpelingen niet zoveel uit welke nu gaat, de situatie nu is dus sowieso gunstig. een gelijkspel zou dan wel de keuze aan de wolven laten, maar er gaat alsnog een verdachte uit. maarrrr... met gelijkspel is er wel de kans dat we informatie kunnen halen uit de lijstjes'én de keuze van de wolven!
wat raar om meteen over de galg te beginnen na dit idee. wij willen batave er op dit moment ook uit hoor, desnoods volgende hangronde. /rationeel
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vraag ik me af of het info oplevert: er zijn nog 3 wolven en 1 verrader. (En een evilziener, maar die weet, denk ik, nog niet wie wolven zijn). Twee wolven gaan onder dott staan, 1 onder batave, de verrader dekt de stem van 1 van de wolven onder dott en het wordt echt gelijkspel. En we hebben er nog geen fuck aan. |
![]() |
||
Citaat:
De kans is wel groot op info, omdat een groot deel al gestemd heeft. Het net 7-3 was in stemmen en een aantal mensen verwachten of hopen dus niet op gelijkspel. je kunt waarschijnlijk best wat mensen laten zweten door richting gelijkspel te gaan. Overigens kan de keuze van de wolven ook best nuttig zijn bij gelijkspel hoor.. maar in dit stadium van het spel nog niet echt.
||
Citaat:
Het gaat er ook niet om wie eruit gaat. Het gaat erom dat je oproept tot gelijkspel. Dat is wat hij niet ziet zitten. En niet zozeer of je het erg vind of Batave eruit vliegt, want dat is nogal gemakkelijk te faken als je daadwerkelijk de verrader bent. Persoonlijk ben ik tegen gelijkspel, want ik vind Dott niet verdacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben wel bereid te switchen dan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ja, grapje dus.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het wel met Daboman eens, want ik vind Dott niet heel verdacht vergeleken met Batave. |
![]() |
|
als jullie niet met ons 'meegaan' op weg naar gelijkspel á la, we zijn ook blij als batave er uit vliegt, maar zo raar is de theorie niet hoor.
het is in het begin van het spel voor wolven belangrijk om risico's te nemen en snel onder iemand te gaan staan. daarom denk ik dat er best wel eens een wolf (of twee) onder batave kan staan, omdat het op een gegeven moment 3-7 was in stemmen was dat ook een goede optie. maar als het dan opeens richting gelijkspel zou gaan wordt het vervelend voor ze. sterker nog. de enige reden voor dorpelingen om geen gelijkspel te willen is als ze ZEKER zijn van de onschuld van óf dott óf batave. op dit moment zijn ze beiden zo'n beetje de enige verdachte personen, dus alleen bad guys zouden het idee van nu naar gelijkspel werken écht niet leuk vinden.. tenminste, zo zie ik het.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83, deel 3 Geel | 217 | 06-03-2011 17:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83 deel 2 Verwijderd | 500 | 01-03-2011 22:43 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |