|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van Lady GaGa | |||
Leuk, ik vind haar muziek en haarzelf als persoon leuk. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 32.14% |
Helemaal niks. Ik vind haar muziek en haarzelf als persoon niks. |
61 | 54.46% |
Ik heb nog geen mening. |
15 | 13.39% |
Aantal stemmers: 112. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Lady Gaga is niet beroemd geworden door te "praten met een melodietje er bij" hoor !
Ze wordt niets voor niets de Queen of Pop genoemd !! Ze heeft btw al veel live gezongen en ze zong prachtig !!!! En ik heb haar biografie gelezen dus geloof me ik weet genoeg over haar mensen die iets hebben tegen gaga zijn gewoon jaloers !!!!!! |
![]() |
|
![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_Gaga:_Queen_of_Pop
correctie madonna was de queen of pop |
![]() |
|
![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/Queen_of_Pop#Female_titles
nu zije wel geript wi LOSER !!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Okej, dan is ze niet Queen Of Pop maar wel Goddess Of Pop ![]() Wat boeit het eigenlijk ook, ze is geweldig.
||
Citaat:
Ik snap dit ook niet, meestal is zo'n hyperbole fascinatie namelijk een gevolg van een persoonlijkheidsstoornis. Lijd jij (gagafan) hieraan of heb je een slecht zelfbeeld, want dat kan de oorzaak van deze fascinatie. Ik geef toe dat ze hier en daar wel leuke nummers heeft, maar zo'n fascinatie kan (is) ongezond zijn.
||
Citaat:
![]() Maar toch blijft het vreemd, nog even en ze wordt echt een afgod voor je (als ze dat al niet is).
||
Citaat:
Ik lijd nergens aan. Soms ben je iemand zo verschrikkelijk dankbaar dat je hem/haar geweldig vind. That's it. ![]()
|
![]() |
indd en wie bepaald dat madonna de queen of pop is ? wie weet was het ook wel een of andere idioot die d8 van ik zal eens een gerucht verspreiden, het maakt dus niet uit WIE het bepaald kijk gewoon naar de persoon zelf
stel de vraag is lady gaga Queen of pop-waardig ? als je nee zegt dank dan eerst eens aan al haar fans youtube hits prijzen en dat alleen in 2 jaar ! iedreen weet het maar de meesten willen het gewoon niet toegeven (btw lady gaga - fan je bent super je begrijpt net zoals ik dat wij (the little monsters) een speciale band hebben met lady gaga en met elkaar) mss zijn we wel een beetje anders SO WHAT .... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Misschien niet bij dat voorval maar het is gewoon zo dat GaGa een boodschap heeft voor haar fans die heel wat los maakt bij deze mensen. En misschien willen jullie haar geen Queen noemen, maar ik en miljoenen anderen vinden haar wel meer dan dat.
|
Ik geloof niet dat mevrouw GaGa ook maar een klein beetje invloed heeft op de hedendaagse popmuziek. Haar boodschap zou zijn: 'zet jezelf voor lul en verdien veel geld' ofzo...
De fascinatie die mensen hebben bij gaga is dezelfde als bij Bieber, en zoals ook heel veel mensen radicaal geloven in een god. De propagerende indoctrinatie van 1 of meerdere personen waar je al een beetje tegenop keek. Een boodschap achter de muziek zoeken is de muziekliefhebber mee gestopt toen er popmuziek ontstond. Mocht hier meer dan 1 fan zijn op zo'n extreme manier; laat je nakijken, je bent waarschijnlijk makkelijk beïnvloedbaar en je hebt (waarschijnlijk) een lichte mentale stoornis (als: autisme).
|
Daantjer, volgens mij is het niet nodig om mensen die heel erg fan van persoon X te zijn, te beschuldigen van mentale stoornissen. Niet leuk voor de Gaga-fans (en dergelijke) en misschien ook niet leuk voor mensen met autisme die toevallig niets met haar of Bieber of wie dan ook hebben.
![]() En volgens mij is het namelijk helemaal niet zo raar om in de puberteit een 'obsessie' voor een bepaald persoon/band in de muziekindustrie te hebben. Anders zouden behoorlijk wat mensen 'gek' zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Flapdrol. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar Lady Gaga is nu, wat, twee jaar(?) echt groot en doorgebroken and all, en dan is het toch pas over tien jaar ofzo te zien of ze een hele grote invloed heeft gehad op DE WERELD?
Daarnaast doet ze echt wel wat Madonna doet, maar dan gepast in dit tijdsbeeld. Toen Madonna net doorbrak, was de hele wereld in shock omdat ze een punttietenbh aanhad en in een van haar clips een neger als jezus uitbeeldde (of iig als heilige). Nu zou dat niet meer dezelfde impact hebben als toen. En Lady Gaga doet precies hetzelfde. Er word atm veel gedaan aan bewust omgaan met eten, om maar een voorbeeld te noemen. Biologisch vlees, scharrelvlees, noem het maar op. Wat doet zij? Ze provoceert door op een groot event met een vleesjurk aan te komen. OMGWTFBBQ, dat kan natuurlijk niet en heeft de hele wereld er een mening over. Ze heeft acties die nog niet eerder op deze manier zijn uitgevoerd (hallo, welke idioot propt zichzelf in een ei om daarna gedragen door een paar maffen in lelijke kleding over de rode loper te komen?), en ik kan me voorstellen dat dat mensen trekt. Omdat ze zich 'afzet tegen de commerciele wereld' (of hoe dat ook genoemd word), word ze opgemerkt. Maar eigenlijk deed Madonna dat toch ook? Haar shockmomenten pasten in dat tijdsbeeld, wat Lady Gaga nu doet, past hier. Er zijn echter veel mensen die hetzelfde deden als Lady Gaga, alleen op een andere manier. |
![]() |
||
Citaat:
Doorbreken van conventies en revolutionair omgaan met het genre wel.
||
Citaat:
|
Hij probeert gewoon de patser uit te hangen door enigzins 'moeilijke' woorden te gebruiken(waar hij ook nog eens in faalt). Kort gezegd vindt hij je fascinatie voor Lady GaGa teken van mentale problemen. Om eerlijk te zijn vind ik dat nogal kortzichtig.
||
Citaat:
P.S.: Mijn woorden zijn trouwens zo moeilijk nog niet.
||
Citaat:
P.S.: Wel eens gehoord van aanhalingstekens?
||
Citaat:
|
Daantjer, als je hier per se op door wilt gaan, nodig ik je uit om een topic te maken op bijvoorbeeld psych en er niet hier mee door te gaan. Dit topic gaat over Lady Gaga en dan is het dus niet leuk om aan te komen met 'mentaal minder goed zijn' als je toevallig fan bent van haar/iemand anders. Daar is dit topic niet voor, dus ophouden alsjeblieft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lady Gaga Morgen jarig Verwijderd | 1 | 27-03-2012 17:49 | |
Psychologie |
Obsessies/tieneridolen Batave | 16 | 13-04-2011 15:20 |