Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 19:32
Verwijderd
Hell yeah!

En wat een snelheid van de spelleiders, ik ga eerst het verhaal lezen en dan reageren

edit: Ik heb ergens het gevoel dat Geel dit verhaal heeft geschreven
Advertentie
Oud 15-06-2011, 19:35
Verwijderd
Fucking goed En wat een prutser
Oud 15-06-2011, 19:35
Verwijderd

Ik ben een wazige gele wolk .
Oud 15-06-2011, 19:39
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Jezus wat een slechte manier om een wolf te pakken EN wat ontzetten fijn om meteen zo te beginnen
Oud 15-06-2011, 19:39
Verwijderd
Oh damn.

Edit: Geweldig verhaal weer, trouwens. .sann! <3<3

Laatst gewijzigd op 15-06-2011 om 19:47.
Oud 15-06-2011, 19:41
Geel
Geel is offline
Nee, de eer komt Azèche toe!
Oud 15-06-2011, 19:44
Uice
Uice is offline
Ik dacht, dit wordt natuurlijk weer een deceptie. Zeldzaam goede start.
Oud 15-06-2011, 19:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nais
Oud 15-06-2011, 19:48
VeGs
VeGs is offline
Kijk. Dat zat er wel in.
Oud 15-06-2011, 19:55
snoopy
snoopy is offline
Mja, niet erg onverwacht idd, hoewel ik hetzelfde dacht als Uice.

Wel naar voor mij persoonlijk natuurlijk, maar nou ja
Oud 15-06-2011, 20:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Kijk, is het (eventuele) probleem van teveel wolven ook meteen rechtgezet!
Oud 15-06-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Mja, niet erg onverwacht idd, hoewel ik hetzelfde dacht als Uice.

Wel naar voor mij persoonlijk natuurlijk, maar nou ja
Je dacht hetzelfde als Uice maar toch niet onverwachts?

En klopt, want je staat bovenin mijn verdachtenlijstje nu.
Oud 15-06-2011, 20:04
VeGs
VeGs is offline
Citaat:

Nu pas?
Oud 15-06-2011, 20:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

He doe nou niet zo vervelend.

Ik ging er vanuit dat hij wolf was, maar ik was bang dat hij misschien toch geen wolf zou zijn, maar gewoon een stomme fout had gemaakt.

En dat laatste is heel jammer, want ik ben geen wolf.
Oud 15-06-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Nu pas?
Wat denk je zelf
Oud 15-06-2011, 20:06
snoopy
snoopy is offline
Maareh... Michel: jij weet het toch altijd zeker? Jij denkt dat ik wolf ben? En ga je dan éindelijk eens toegeven dat jij ook wel eens fout zit als ik dorpeling blijk?
Oud 15-06-2011, 20:07
Verwijderd
Ja kut. Hoe kan ik nou weten dat de wolven als eerste hun pm krijgen.

WREEKT MIJ, BROEDERS!
Oud 15-06-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Maareh... Michel: jij weet het toch altijd zeker? Jij denkt dat ik wolf ben? En ga je dan éindelijk eens toegeven dat jij ook wel eens fout zit als ik dorpeling blijk?
Wat is dit toch voor rare post nadat ik alleen nog maar gezegd heb dat jij boven in mijn verdachtenlijstje staat.

Hmm interessant.
Oud 15-06-2011, 20:09
snoopy
snoopy is offline
Omdat jij altijd in ronde 1 roept dat je zeker weet wie alle wolven zijn. Deze keer niet dus?
Oud 15-06-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Omdat jij altijd in ronde 1 roept dat je zeker weet wie alle wolven zijn. Deze keer niet dus?
In ronde 1 ja? Dan zou het wel een heel saai spelletje worden. Door slechte verdeling zijn we nog niet veel opgeschoten dus ik wacht geduldig af wat de wolven doen.

Maar waarom val je nu ineens zo in de verdediging én aanval doordat ik enkel zeg ''je staat boven in mijn verdachtenlijstje''. Ik vind het nogal apart en het spreekt niet in je voordeel.
Oud 15-06-2011, 20:11
Verwijderd
Bijzondere posts van Snoopy...
Oud 15-06-2011, 20:17
snoopy
snoopy is offline
*zucht* Tis ook nooit goed. Ik vráág het alleen maar.

Anyway, eerst maar zien wat de wolven doen, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik écht geen wolf ben. I
Oud 15-06-2011, 20:18
Verwijderd
snoopy is voor zichzelf een graf aan het graven, hoewel haar laatste twee posts mij doen denken dat ze écht geen wolf is (neemt niet weg dat ze alsnog evil kan zijn, hoor), want ze is Michelangelo gewoon aan het uitdagen. Zo van "Hang me dan op, dan zul je zien dat je ook ongelijk kunt hebben!"
Oud 15-06-2011, 20:19
Verwijderd
Citaat:

Anyway, eerst maar zien wat de wolven doen, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik écht geen wolf ben. I
Ga je nu sympathie wekken? Je vraagt niks je valt mij aan vanuit het niets en gaat jezefl ineens verdedigen vanuit het niets. Ofja vanuit het ''je staat bovenin mijn verdachtenlijstje''.

Beetje raar.

Oooooh je bent écht écht écht geen wolf? Had dat eerder gezegd!

*streept snoopy van verdachtenlijstje*

Nog meer mensen die écht geen wolf zijn?
Oud 15-06-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
snoopy is voor zichzelf een graf aan het graven, hoewel haar laatste twee posts mij doen denken dat ze écht geen wolf is (neemt niet weg dat ze alsnog evil kan zijn, hoor), want ze is Michelangelo gewoon aan het uitdagen. Zo van "Hang me dan op, dan zul je zien dat je ook ongelijk kunt hebben!"
Dat mag toch nooit een beweegreden zijn van zulke rare posts?

''Hmm ik doe mee met het weerwolfspel, ga raar posten en dan lekker puh zeggen tegen Michelangelo''.

Hmm
snoopy
snoopy is offline
Nee, ik vroeg wel iets. Ik vroeg of je het zeker wist. Maar blijkbaar niet? Ik sta alleen maar hoog op je verdachtenlijstje. Sorry.
snoopy
snoopy is offline
Die laatste was serieus btw, zie nu dat ie heel sarcastisch overkomt
Oud 15-06-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik vroeg wel iets. Ik vroeg of je het zeker wist. Maar blijkbaar niet? Ik sta alleen maar hoog op je verdachtenlijstje. Sorry.
Lijkt mij stug dat je net na de eerste hangronde 100% zeker kunt zeggen wie de wolven zijn. Ik weet niet wat je van mij verwacht maar dat mag je dan ietsiepietsie naar beneden bijstellen.
Oud 15-06-2011, 20:24
snoopy
snoopy is offline
Haha, ik verwacht dat niet van je. Jij roept het altijd. Maar ik weet ook wel dat je het niet zeker kunt weten. Maar goed, ik stelde serieus een vraag die compleet uit z'n verband getrokken wordt nu...
Oud 15-06-2011, 20:25
snoopy
snoopy is offline
Anyway, waaróm ben ik nou eigenlijk precies verdacht (behalve de posts van het laatste halfuur )? Want dat snap ik nog steeds niet. Maar verder blijkbaar wel iedereen dus misschien moet ik nog eens goed teruglezen

edit: ik ga naar bed en ik zie het morgen wel.
Oud 15-06-2011, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik verwacht dat niet van je. Jij roept het altijd. Maar ik weet ook wel dat je het niet zeker kunt weten. Maar goed, ik stelde serieus een vraag die compleet uit z'n verband getrokken wordt nu...
Jij vindt dit serieus een vraag stellen hieronder? Ik vind het nogal raar en aanvallend. En dan komen met de post ''ik ben zielig en doe het nooit goed'' en ''ik ben echt geen wolf''.

Het spreekt allemaal niet echt in je voordeel.

Citaat:
Citaat:
Oud 15-06-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Anyway, waaróm ben ik nou eigenlijk precies verdacht (behalve de posts van het laatste halfuur )? Want dat snap ik nog steeds niet. Maar verder blijkbaar wel iedereen dus misschien moet ik nog eens goed teruglezen

Op de laatste post ná dit:
Citaat:
@ Michelangelo: oké, het was een onhandige zet, maar ik vind het wel een beetje overdreven van je. Want zoals je zelf heel terecht opmerkt, we kunnen er toch niet echt door weten of hij goed of slecht is. Want we hebben geen idee in welke volgorde de functies verstuurd worden.

En 50/50? ORLY? In tegenstelling tot de rest van ons?
Citaat:
@ VeGs/Michelangelo:
Mja, ik zou als spelleider eerst de dorpelingen pm-en
Apart dat je meteen de kant van de wolf kiest, het kan pech zijn het kan ook zijn dat je medewolf bent of verrader. Vandaar dat je verdacht bent, het is te opvallend om niet op te merken en je niet in de gaten te houden.
Oud 15-06-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Dat mag toch nooit een beweegreden zijn van zulke rare posts?

''Hmm ik doe mee met het weerwolfspel, ga raar posten en dan lekker puh zeggen tegen Michelangelo''.

Hmm
Ja, ik ben het wel met je eens, hoor. Maar ik heb dat ook eens gehad (weet niet eens meer met wie). Die was er vanaf dag 1 van overtuigd dat ik slecht was (was ik niet) en uiteindelijk had ik ook zoiets van "Weet je wat het is? Je hangt me maar fijn op, je hebt toch ongelijk."
Oud 15-06-2011, 20:36
VeGs
VeGs is offline
Citaat:

Je neemt het als enige direct op voor een wolf. Als er meer mensen met je mee waren gegaan dat het vergezocht zou zijn, had je daarmee Sabir kunnen redden. Maar zodra meer mensen Sabir juist wel verdacht vinden, grijp je een (in mijn ogen juist níet verdachte) opmerking aan om hem alsnog verdacht te vinden en stem je vlug op hem.

Natuurlijk kun je dorpeling zijn, maar je hebt de pech dat er opnieuw weinig andere verdachten zijn.
Oud 15-06-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Je neemt het als enige direct op voor een wolf. Als er meer mensen met je mee waren gegaan dat het vergezocht zou zijn, had je daarmee Sabir kunnen redden. Maar zodra meer mensen Sabir juist wel verdacht vinden, grijp je een (in mijn ogen juist níet verdachte) opmerking aan om hem alsnog verdacht te vinden en stem je vlug op hem.

Natuurlijk kun je dorpeling zijn, maar je hebt de pech dat er opnieuw weinig andere verdachten zijn.
En dit is dus de reden waarom ik haar eerder verrader vind dan wolf. Niemand anders heeft hem verdedigd, dus kan het zijn dat de wolven onderling al hadden besloten dat ze zich stil gingen houden (Sabir werd dus opgeofferd), maar de verrader kon dat niet weten.
Oud 15-06-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Op de laatste post ná dit:

Apart dat je meteen de kant van de wolf kiest, het kan pech zijn het kan ook zijn dat je medewolf bent of verrader. Vandaar dat je verdacht bent, het is te opvallend om niet op te merken en je niet in de gaten te houden.
Ben het (weer ) met je eens maar als ik me niet vergis waren er meer mensen die het opnamen voor Sabir, laten we die vooral niet vergeten.

Citaat:
niet dat dit heel waarschijnlijk is, maar jij kunt hem natuurlijk ook gewoon voor leugenaar uitmaken zodat hij meteen verdacht overkomt, terwijl jij ook al je pm binnen had.

Maargoed, het viel mij ook op dat hij meteen riep dat hij zijn functie binnen had. Is Sabir een nieuwe speler? Want als wolf lijkt het me ook weer niet héél handig om meteen te roepen dat je je functie binnen hebt
Ik denk er nog over na of ik meega op Sabir of toch niet..
Citaat:
Maar Heksjuh, waarom ga je er zo vanuit dat Syori de waarheid spreekt.
ze kan toch net zo goed heel handig gebruik maken van Sabir's fail om direct te posten dat hij zijn functie binnen heeft?
Misschien had zij hem wél ook al binnen maar doet ze alsof dat niet zo is en is ze verrader ofzo, ik noem maar wat...

Maargoed, alleen tegen Sabir is echt een argument om hem eruit te stemmen en dat zie je niet zo vaak in ronde één. En zoals nog een paar mensen zeggen; mocht hij een goede functie hebben, dan hebben we de leerling nog over. Mocht hij dorpeling zijn... ja, die kans heb je bij ieder ander willekeurige speler die je eruit stemt, ook...

Dus ik ga wel mee op Sabir, maar niet omdat ik per sé overtuigd ben.
Dit bijvoorbeeld. En eigenlijk is dit ook de enige die ik kon vinden.

Maar Snoopy is verdachter, imo. Maar goed, het is nog vroeg in het spel. Eerst eens even zien wat de wolven morgen doen.

Ik gok dat er ook wat wolven (+verrader waarschijnlijk) onder Sabir staan, het is natuurlijk makkelijk om je te verschuilen in zo'n overweldigend grote lijst.
Oud 15-06-2011, 20:47
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
En dit is dus de reden waarom ik haar eerder verrader vind dan wolf. Niemand anders heeft hem verdedigd, dus kan het zijn dat de wolven onderling al hadden besloten dat ze zich stil gingen houden (Sabir werd dus opgeofferd), maar de verrader kon dat niet weten.
Dat ben ik wel met je eens. Juist als verrader kun je nog riskeren om gehangen te worden als de leerling er nog in zit.
Maar wat is je voorstel dan? Snoopy er in houden tot de leerling gebruikt is voor een andere rol?

Het is wel zo dat van alle rollen de verrader het meest vervelend is als deze leerling wordt. De leerling-evilziener heeft niet de kennis van de originele evilziener; maar de leerling-verrader krijgt wel alle kennis van de verrader.
Oud 15-06-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dat ben ik wel met je eens. Juist als verrader kun je nog riskeren om gehangen te worden als de leerling er nog in zit.
Maar wat is je voorstel dan? Snoopy er in houden tot de leerling gebruikt is voor een andere rol?

Het is wel zo dat van alle rollen de verrader het meest vervelend is als deze leerling wordt. De leerling-evilziener heeft niet de kennis van de originele evilziener; maar de leerling-verrader krijgt wel alle kennis van de verrader.
Ja, ik wil ook geen leerlingverrader, maar het is ook niet te doen om steeds maar de stem van snoopy niet mee te rekenen, of te gaan gokken waar ze eventueel gaat staan.

En daarbij weten we niet eens zeker of ze wel slecht is, dus als we dat zouden doen brengen we misschien onszelf alleen maar in problemen.

.sann maakt ook een goed punt, trouwens. Ik had dat van Fantôme niet eens opgemerkt. We zouden eventueel een bijna-gelijkspel kunnen doen tussen die twee, maar dat is ook risky.
Oud 15-06-2011, 20:53
Röps
Röps is offline
Over het 'opnemen voor Sabir' - onderstaande valt daar ook wel een beetje onder imo. Het is niet echt 'het opnemen', maar als je nog genoeg mensen meekrijgt kan er nog eventueel een gelijkspel ontstaan. Dit was wel laat (17:27u) én Arpos stemde als laatst, dus ik zoek er eigenlijk niet zoveel achter.

Citaat:
Veel te weinig verdeling, kijk dat geeft me dan 2 waardeloze keuzes of ik maak het rijtje syori groter om nog enige verdeling te krijgen (zinloos?) of ik ga mee op sabir omdat die zich verspreekt maarja dat is wel een erg goedkope reden.

ik ga maar op syori mee en gok dat er veel wolven op sabir staan en het dus in latere rondes wat uit gaat maken.
Oud 15-06-2011, 20:57
Spelleider
Spelleider is offline
De geliefden hebben zojuist een pijl door hun hart gehad en zijn hier door middel van PM van op de hoogte gesteld.
Oud 15-06-2011, 21:37
Fantôme
Fantôme is offline

dat is een record

ik weet iets wat Sabir een volgend spel niet meer doet...
Oud 15-06-2011, 21:43
Verwijderd
Nice
En wtf, ik ben een lelijke pratende boom
Oud 15-06-2011, 21:44
Fantôme
Fantôme is offline
@ Sann; ik neem aan dat je ook snapt dat mijn post geen verdediging voor Sabir was, eerder dat ik graag in twijfel trek wat er wordt geroepen zodat er niet ergens op blind gestaard werd. Syori werd al bijna onschuldig bevonden doordat zij na Sabir haar pm ontving, naar eigen zeggen... Dat wisten we toch helemaal niet zeker. dat wou ik er alleen maar mee zeggen.
Oud 15-06-2011, 21:49
arPos
arPos is offline
@röps
Je wilt natuurlijk geen echt gelijkspel maar in de eerste ronde wil je in de lijstjes wel in de richting van een gelijkspel al die stemmen op sabir hoe correct ook zeggen nu over een paar ronde waarschijnlijk niet veel.

nu moeten we een wolf gaan zoeken in een vat aan mensen, zeg vanaf de 10de stem op sabir, maar zelfs dat is een gok de wolven kunnen best ook vroeg gestemd hebben, maar goed het is wat het is en we werken ermee.

Vind het enigszins opvallend hoe snoopy zich verdedigd even kijken hoe dat zich ontwikkeld.
Oud 15-06-2011, 22:18
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
@röps
Vind het enigszins opvallend hoe snoopy zich verdedigd even kijken hoe dat zich ontwikkeld.
Kun je die iets meer uitleggen? Dat Snoopy zich verdedigt, vind ik eigenlijk niet verdacht. Of bedoel je iets in de manier waarop?
Oud 15-06-2011, 22:24
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Very nice. Hoewel ik niet verwacht had dat ie ook daadwerkelijk wolf zou zijn lol.
Ik vind dat Michelangelo irritant speelt, maargoed dat zijn we natuurlijk van hem gewend. Dat hoeft nog niet direct te betekenen dat ie een slechterik is. Laten we eerst maar eens de wolven afwachten dan zien we morgen wel verder.

Ik heb trouwens wel een leuke rol, hoewel die gast op de foto er niet Russisch uitziet. Meer Italiaans eigenlijk

En VeGs jij bent heet. Maar ongetwijfeld iets te jong voor mij. Tegen het illegale aan ben ik bang
Oud 15-06-2011, 22:49
VeGs
VeGs is offline
In dat geval is Mr.Mark ook illegaal bezig
Maar ik heb wel goeie tieten in dit verhaal, ja.

Citaat:
Very nice. Hoewel ik niet verwacht had dat ie ook daadwerkelijk wolf zou zijn lol.
Ik vind dat Michelangelo irritant speelt, maargoed dat zijn we natuurlijk van hem gewend. Dat hoeft nog niet direct te betekenen dat ie een slechterik is. Laten we eerst maar eens de wolven afwachten dan zien we morgen wel verder.
Eerder het tegenovergestelde; een irritante Michelangelo is juist geen wolf. Ik dacht in het begin nog even dat hij wolf was, omdat hij toen nog zo 'lief' postte. Hij gaf voor het spel al aan Sabir irritant te vinden, en ik zie hem er voor aan om een medewolf te offeren ten voordele van zichzelf (zie Neko vorig spel).

Maar hij is weer zijn eigen irritante zelf, en ik zit aardig met hem op één lijn, dus ik ga er nu maar vanuit dat hij gewoon dorpeling is.
Oud 15-06-2011, 23:07
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
In dat geval is Mr.Mark ook illegaal bezig
Oh oh, ik moet het verhaal nog lezen.

Maar goed, wel een goede uitslag! Zeker een goed begin van het spel maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel jammer vind voor Sabir.

In ieder geval: het stemlijsje geeft bijzonder weinig info. Alle wolven kunnen onder Sabir staan, maar ook ze kunnen ook ergens anders staan.

En ligt het aan mij of snap ik de hint dat snoopy verrader zou zijn niet? Stemmen op snoopy heeft volgens mij weinig zin.
Oud 15-06-2011, 23:07
Verwijderd
Een wolf.

Citaat:

Mss ben ik iets te gefixeerd op de verrader, maar hier lijkt het of je een hint geeft aan de wolven. Jouw zin is te vertalen naar: "Wat jullie ook gaan doen wolven, ik ben géén wolf (maar verrader)."
Citaat:
Ja, ik ben het wel met je eens, hoor. Maar ik heb dat ook eens gehad (weet niet eens meer met wie). Die was er vanaf dag 1 van overtuigd dat ik slecht was (was ik niet) en uiteindelijk had ik ook zoiets van "Weet je wat het is? Je hangt me maar fijn op, je hebt toch ongelijk."
Ik weet wel dat ik je aantal spellen terug heb opgehitst, maar weet er het fijne niet meer van.

Citaat:

Tegen dan zal ik, kijkend naar de omstandigheden, beslissen of ik al dan niet op haar stem.
Oud 15-06-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
En ligt het aan mij of snap ik de hint dat snoopy verrader zou zijn niet? Stemmen op snoopy heeft volgens mij weinig zin.
Ik zou haast denken dat je dr geliefde bent, dat je er nu mee komt.

Edit: leg eens uit waarom het weinig zin heeft (vooral als je niet eens snapt waar het over gaat).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten